Auteur Topic: De komende aflevering  (gelezen 104946 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #320 Gepost op: 4-03-2012, 19:18:04 »
Het is ook internationale vrouwendag. Dat vind ik dan weer leuk gekozen met 3 vrouwen in de finale  ::jaja::

Dat is mooi ja, net als Saint Patricksday vorig jaar  ::rofl::

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #321 Gepost op: 4-03-2012, 19:51:37 »
Vorig jaar was het St Patricksday op de dag van de ontknoping. Dit jaar komt Hade haar nieuwe single INVITE YOU op 8 maart uit...= dag van de ontknoping....Toeval of hint....

En het seizoen begon op 5 januari, de verjaardag van hadewych en de vriend/man van hadewych.  ;)
maar of het een hint is  ???

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #322 Gepost op: 4-03-2012, 20:02:14 »
En het seizoen begon op 5 januari, de verjaardag van hadewych en de vriend/man van hadewych.  ;)
maar of het een hint is  ???

Nu je het zegt ja  :D
Zou nu nóg leuker zijn als ze mol of winnaar is  ::rofl::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #323 Gepost op: 4-03-2012, 20:05:36 »
En het seizoen begon op 5 januari, de verjaardag van hadewych en de vriend/man van hadewych.  ;)
maar of het een hint is  ???

Lijkt me toch echt iets te vergezocht om te veronderstellen dat ze daarom het seizoen op die dag zijn gestart, zeker als je bedenkt dat het altijd op een donderdag wordt uitgezonden.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De komende aflevering
« Reactie #324 Gepost op: 4-03-2012, 22:26:25 »
De promo bevat dezelfde onknopingsbeelden als de teaser. Enkel is het in de promo korter en gespiegeld weergeven.

Jaja, weet ik wel. Ik wou maar zeggen, toen ik het zo terugzag en dan gespiegeld zag ik er weer helemaal iets anders in. Moet ik onthouden, even de spiegel ervoor houden en je komt tot nieuwe inzichten. ;)

Offline Joopjr

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #325 Gepost op: 5-03-2012, 13:38:55 »
Het spiegelen van de omhels beelden in de promo lijkt me meer dan logisch. Aangezien het nederland 1 logo het beeld aan de rechterkant vrij snel onttrekt heb je ze op deze manier langer in beeld. In de orginele uitzending zit de aftiteling aan de linkerkant waardoor het rechts weer beter uitkomt.

Daarnaast vind ik dat Hadewych wel een erg verassende, verbaasde blik heeft. Dit duid er bij mij op dat ze wint (ook mede dat ze omhelst/gefeliciteerd wordt door de andere 2)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: De komende aflevering
« Reactie #326 Gepost op: 5-03-2012, 18:38:14 »
Ik had ook het gevoel dat de beelden, buiten gespiegeld, ook achteruit werden gespeeld. Het begon met Hadewych's verbaasde blik, en daarna de omhelzing. Is dat niet andersom in de volgende aflevering teaser aan het eind van afl. 9?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De komende aflevering
« Reactie #327 Gepost op: 5-03-2012, 19:10:47 »
Hier het bewijs dan zijn alle drama's ook uit de wereld. Heb de promo gespiegeld zodat het weer "goed" staat.

Je hoort Hadewych "o, wat leuk" zeggen op het einde.

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #328 Gepost op: 5-03-2012, 21:50:48 »
Hier het bewijs dan zijn alle drama's ook uit de wereld. Heb de promo gespiegeld zodat het weer "goed" staat.

Je hoort Hadewych "o, wat leuk" zeggen op het einde.



Mooi werk, ware het niet dat het niet de promo was die gespiegeld was maar de aftiteling van aflevering 9... >:D
(te zien aan de armbanden van Liesbeth)

Het idee blijft echter hetzelfde, de vraag waarom er één gespiegeld is blijft.
(waarschijnlijk omdat het dan beter in beeld kwam in combinatie met de aftiteling aan de linkerzijde.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #329 Gepost op: 7-03-2012, 22:08:23 »
Zou mooi zijn als morgen net als aflevering 1, ook aflevering 10 ook een uur duurt.

Denken jullie dat dit gaat gebeuren of niet.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #330 Gepost op: 7-03-2012, 22:23:49 »
Zou mooi zijn als morgen net als aflevering 1, ook aflevering 10 ook een uur duurt.

Denken jullie dat dit gaat gebeuren of niet.

bij aflevering 1 stond het ook langer in de tv gids gepland
morgen staat in mijn tv gids gewoon de normale tijd
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #331 Gepost op: 7-03-2012, 22:29:26 »
Zou mooi zijn als morgen net als aflevering 1, ook aflevering 10 ook een uur duurt.

Denken jullie dat dit gaat gebeuren of niet.

Dat was me niet eens opgevallen bij afl. 1  ::rofl::

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #332 Gepost op: 7-03-2012, 22:32:33 »
Ik zie bij deze link http://www.veronicamagazine.nl/tvgids dat 'Hello Goodbye' om 21.30 begint.. Maar er zal wel een berg reclame voor wie is de mol zitten!

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: De komende aflevering
« Reactie #333 Gepost op: 7-03-2012, 22:37:13 »
Ik zie bij deze link http://www.veronicamagazine.nl/tvgids dat 'Hello Goodbye' om 21.30 begint.. Maar er zal wel een berg reclame voor wie is de mol zitten!

niet "het mooiste meisje van de klas"? awww...  :(
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De komende aflevering
« Reactie #334 Gepost op: 8-03-2012, 09:23:12 »
VANDAAG IS DE DAG!! ::feest:: Nog 11 uur en dan is het zover! Ik ben zo benieuwd wat we te zien krijgen! ::hyper::

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #335 Gepost op: 8-03-2012, 09:32:37 »
VANDAAG IS DE DAG!! ::feest:: Nog 11 uur en dan is het zover! Ik ben zo benieuwd wat we te zien krijgen! ::hyper::

Same here. Ik ben echt heel benieuwd wie het nu uiteindelijk blijkt te zijn. Heb nog niet eerder meegemaakt eerlijk gezegd dat het nog zo onduidelijk was voor de allerlaatste aflevering  :-\\

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De komende aflevering
« Reactie #336 Gepost op: 8-03-2012, 15:11:21 »
Same here. Ik ben echt heel benieuwd wie het nu uiteindelijk blijkt te zijn. Heb nog niet eerder meegemaakt eerlijk gezegd dat het nog zo onduidelijk was voor de allerlaatste aflevering  :-\\

Ik ben ietsiepietsie minder benieuwd, maar loop wel al de ganse dag te stuiteren ::hyper::  ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De komende aflevering
« Reactie #337 Gepost op: 8-03-2012, 15:11:52 »
VANDAAG IS DE DAG!! ::feest:: Nog 11 uur en dan is het zover! Ik ben zo benieuwd wat we te zien krijgen! ::hyper::
Haha 'de verjaardag van de mol' :P haha. Ben ook benieuwd of ze onze feedback van vorig jaar hebben meegenomen over de terugblikaflevering. Ng 5,5 uur  ::boogie:: ::hyper::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De komende aflevering
« Reactie #338 Gepost op: 8-03-2012, 15:12:46 »
Haha 'de verjaardag van de mol' :P haha. Ben ook benieuwd of ze onze feedback van vorig jaar hebben meegenomen over de terugblikaflevering. Ng 5,5 uur  ::boogie:: ::hyper::

Wat hield die feedback over de terugblik in?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De komende aflevering
« Reactie #339 Gepost op: 8-03-2012, 15:17:27 »
Wat hield die feedback over de terugblik in?
Ehm dan moet ik ff terugzoeken :) hou deze post in de gaten, ik kom zo met een edit :)

Edit: 'Meer molacties tonen in de laatste uitzending/de mol meer centraal zetten in de laatste uitzending. Het leek er afgelopen donderdag op alsof het er snel doorheengejaagd moest worden.'

Dit is dan een quote van mezelf die ik nog kan vinden, maar kon me van vorig jaar herrineren dat er meer mensen waren die vonden dat er minder tijd voor de acties was van de mol. (daar hoop ik dus vanavond op, dat er meer tijd is voor de molacties :))
« Laatst bewerkt op: 8-03-2012, 15:28:25 door mollenvanger21 »