Poll

Wie is de verliezer?

Anne-Marie Jung
4 (15.4%)
Hadewych Minis
2 (7.7%)
Liesbeth Staats
20 (76.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 107135 keer)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #240 Gepost op: 3-02-2012, 16:44:07 »
William zal in elk geval nog even blijven denk ik. Hij heeft nu 3 jokers en de rest niks. Moet ie alleen wel zo slim zijn om er 1 of 2 in te zetten.

Op basis van de muzikale hint zie ik Hadewych of Tim vertrekken. Gezien ik in Tim nog altijd een mol zie, denk ik Hadewych.

Offline Vogel24

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #241 Gepost op: 3-02-2012, 16:57:54 »
Wat was de hint precies?

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #242 Gepost op: 3-02-2012, 17:52:13 »
Nee niet Hadewych eruit  ::ohno::

When life knocks you down, fight back!

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #243 Gepost op: 3-02-2012, 18:33:52 »
Ik heb iets gevonden : Betekent dit dat William hangt volgende aflevering (Ophangen)


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #244 Gepost op: 4-02-2012, 11:32:29 »
Hadewych had ik bijna iedere keer als afvaller, dan zou ze er toch eens uit moeten gaan.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #245 Gepost op: 4-02-2012, 11:33:07 »
lol dat is geen waterdichte theorie.
Dat had ik ooit eens een seizoen lang met Kim ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #246 Gepost op: 4-02-2012, 11:45:28 »
NIEMAND lijkt me geen goede optie. Dit baseer ik op de resterende uitzenddata.

Op een rijtje:

9 februari, 6 kandidaten, 5 over
16 februari, 5 kandidaten, 4 over
23 februari, 4 kandidaten, 3 over
1 maart, 3 kandidaten, finale
8 maart, reunie-aflevering
15 maart, andere programmering op het moltijdstip


Met andere woorden: voor niemand eruit is geen ruimte, tenzij er een finale volgt met 4 personen (alleen de makers, montage-afdeling en degenen die betrokken zijn bij de finale weten dit op dit moment).

De anderen weten dit komende zondag denk ik ook (doorgaans wordt de reunie eind januari opgenomen, maar die opname heeft volgens een tweet van Marit nog niet plaatsgevonden).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #247 Gepost op: 4-02-2012, 11:48:25 »
NIEMAND lijkt me geen goede optie

Ik denk het wel hoor, dat zag je verleden jaar bij Karin. Die kreeg pas haar exit bij de start van de volgende aflevering....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #248 Gepost op: 4-02-2012, 11:55:27 »
Technisch gezien hoort dat dan bij de voorgaande aflevering, en bij het rekensommetje: 10-1=9 9-1=8, enzovoorts.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #249 Gepost op: 4-02-2012, 13:47:32 »
Zou het jammer vinden als Hadewych weg moest. Daarom heb ik - wishful thinking -  Tim gestemd. Daarvan hoop ik namelijk al heel lang dat hij niet een heel slechte Mol is. Ik vind zijn gemaakte mysterieuze gedrag ook steeds meer irriteren, vind het gewoon de minst leuke kandidaat nu in het spel (nouja misschien Liesbeth ook, maar die gaat denk ik de finale halen). En heette die zanger van dat Roodshownummer ook niet Tim? Exit Tim! Ik duim ervoor.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2012, 13:49:52 door tumtum »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #250 Gepost op: 4-02-2012, 13:51:37 »
Zou het jammer vinden als Hadewych weg moest. Daarom heb ik - wishful thinking -  Tim gestemd. Daarvan hoop ik namelijk al heel lang dat hij niet een heel slechte Mol is. Ik vind zijn gemaakte mysterieuze gedrag ook steeds meer irriteren, vind het gewoon de minst leuke kandidaat nu in het spel (nouja misschien Liesbeth ook, maar die gaat denk ik de finale halen). En heette die zanger van dat Roodshownummer ook niet Tim? Exit Tim! Ik duim ervoor.

Ik ga er mee in.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #251 Gepost op: 4-02-2012, 13:57:31 »
Ik hoop ook heel erg dat Tim weggaat, minst leuke kandidaat. Maar toch denk ik dat ie niet afvalt :(.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #252 Gepost op: 4-02-2012, 15:09:36 »
Zo er idd nog een NEL aflevering is dan zeker niet nu lijkt me, vlak na afl 4. ::ohno::

Als Tim de Mol niet is is er wel een kans dat 'ie eruit vliegt als hij hoofdzakelijk op Anne-Marie zit.
Hij geeft nu aan te spreiden ineens (daar waar hij in afl 1/2 zo zeker van zijn zaak was .. Meestal toch omgekeerd zou je denken  ::) ) over Liesbeth ook. Frits heeft hij laten varen kennelijk, niet vreemd na deze afl.  :P

Hadewych lijkt vooral op Anne-Marie en Liesbeth te zitten dus als ook zij eruit vliegt en Tim erin blijft wordt het natuurlijk erg vreemd dat hij de test wel overleeft en zij en Marit (die waarsch. op AM zat), niet.  ;)

In Tim wordt echter veel meer geïnvesteerd op dit moment dus dat is idd eerder een indicatie dat hij niet vertrekt dan wel.

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #253 Gepost op: 4-02-2012, 16:54:35 »
Ik hoop dat Liesbeth weg gaat, maar ik ben bang dat het toch Hadewych of Frits zal zijn..

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #254 Gepost op: 4-02-2012, 20:01:34 »
Ik hoop echt niet Hadewych.

Zij was echt geniaal  laatste aflevering!  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #255 Gepost op: 5-02-2012, 09:09:42 »
Ze zit wel naast Marit (roodshowhint - sit down next to me) maar AM en Frits ook dus altijd een kansje dat ze blijft  :o :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #256 Gepost op: 5-02-2012, 13:08:57 »
chronologisch

Was trouwens niet helemaal chronologisch, bij iedereen die Tim noemt exit. De volgorde:

Afl 1
Marion
Dio

Afl 2
Hadewych
Maarten

en Marit noemt hem los van de testbiecht

Dan komt er een dikke streep naar afl. 3.

Hadewych is nog wel 'aan de beurt' denk ik dan. En Anne Marie daarna nog maar ik verwacht eigenlijk dat William Tim gaat noemen in de komende aflevering en dan eerst weg is. Dan klopt ook de paren-exit hint.

De exits zien er dan als volgt uit:

Afl 6 Hadewych
Afl 7 William
Afl 8 Anne Marie
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molcontact

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #257 Gepost op: 5-02-2012, 21:10:33 »
Ik hoop ook heel erg dat Tim weggaat, minst leuke kandidaat. Maar toch denk ik dat ie niet afvalt :(.
Grappig, ik vind hem juist heel leuk. Stel hij is de moll, dan heeft hij een nogal penibele situatie met William beleefd.
Ik zit op Tim, maar hoop diep in mijn hart dat het Hadewych is. Dan vind ik dat ze het ongelooflijk goed gedaan heeft. Helaas krijg ik van de hint uit de roodshow een naar buikgevoel.....

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #258 Gepost op: 5-02-2012, 21:28:17 »
ik word hier niks wijs uit...de vorige hints waren heel snel naar 1 kandidaat geleid en nu kan het volgens iedereen hier nog iedereen zijn. Naar elke kandidaat valt wel iets te leiden deze x.
Wie valt er nu af???
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #259 Gepost op: 5-02-2012, 21:29:06 »
Zou het jammer vinden als Hadewych weg moest. Daarom heb ik - wishful thinking -  Tim gestemd. Daarvan hoop ik namelijk al heel lang dat hij niet een heel slechte Mol is. Ik vind zijn gemaakte mysterieuze gedrag ook steeds meer irriteren, vind het gewoon de minst leuke kandidaat nu in het spel (nouja misschien Liesbeth ook, maar die gaat denk ik de finale halen). En heette die zanger van dat Roodshownummer ook niet Tim? Exit Tim! Ik duim ervoor.

Ik vind de hint: De zanger heet Tim = Tim gaat eruit, dusdanig simpel dat ik geneigd ben deze te gaan geloven.

Vorige week beviel het me ook goed om mijn hoofdverdachte toch als afvaller in te vullen (kill your darlings zullen we maar zeggen), maar toen werd ik geholpen door een spoiler. Echter was het toen ook vooral de overduidelijke muzikale hint die me over de streep trok.


Echter durf ik het bij Tim toch niet echt aan om hem als afvaller in te vullen. Ik ben ervan overtuigd dat de mol bij de onderhandelingen in het groepje Frits-Tim-Liesbeth zit. Frits heeft zich volop bewezen als niet-mol in het westerndorp. Dus de kans dat Tim de mol is acht ik 50%

Qua muzikale hint vind ik echter alleen de uitleg naar Tim (zanger heet Tim) en naar Hadewych (goldmother) goed, dus ook de kans dat hij afvalt acht ik 50%.