Poll

Wie is de verliezer?

Anne-Marie Jung
4 (15.4%)
Hadewych Minis
2 (7.7%)
Liesbeth Staats
20 (76.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 107143 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #220 Gepost op: 1-02-2012, 16:41:01 »
hadewych word denk ik gewoon snel wegestuurd

Ja dat denk ik dus ook!!!  ::ok:: :D ::trots:: ::bravo:: ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #221 Gepost op: 1-02-2012, 16:43:20 »
Ja dat denk ik dus ook!!!  ::ok:: :D ::trots:: ::bravo:: ::jaja::

Denk je echt dat Hadewych gaat of wil je gewoon niet dat Marit eruit gaat?  ::vergroot::

Ik denk zelf toch echt dat Marit eruit vliegt.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #222 Gepost op: 1-02-2012, 16:48:24 »
wil je gewoon niet dat Marit eruit gaat

Nee Marit KAN er dus niet uit, zie spoilertopic. Haar groene scherm is roodgekalkt.

Ik denk dat Marit er wel in afl. 6 uitgaat (of ze moet het licht zien dat AM de mol niet is) want dan zijn alle 'vage figuren' eruit. Het is zo vaag omdat AM er nog even in blijft en zij op haar zitten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tams

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #223 Gepost op: 2-02-2012, 10:50:26 »
Zelf denk ik inderdaad ook niet dat Marit er vanavond uit gaat (ook omdat ze mijn mol is :P). Ik lees hier op het forum dat de tunnelvisie als een belangrijke aanwijzing naar Marit wordt gezien. Maar zei William niet in eens van de eerste afleveringen dat hij bijna zeker wist dat hij op de goede mol zat = tunnelvisie? (Ik weet niet meer precies waar hij dat zei, maar zoiets staat me bij.) Verder heb ik nog gekeken naar 3:12, hetgeen inderdaad naar Tim zou kunnen wijzen. Maar als je in aflevering 4 kijkt op 3.12 komt Frits in beeld. Nouja, we moeten maar afwachten wie er vanavond uit gaat. Het kan volgens mij alle kanten op...

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #224 Gepost op: 2-02-2012, 16:18:10 »
ik denk nog steeds dat hadewych er uitgaat. (ik denk niet dat we iets kunnen met dat rode scherm want in aflevering 3 (of 4) stond er de hele tijd liesbeth bij de naam. ik denk dat de naam echt helemaal random is) maar ik wil geen risico nemen. want als het marit is, dan zak ik in de pool en ik kan mijzelf pas een molloot noemen als ik in de top 100 zit van de pool
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #225 Gepost op: 2-02-2012, 16:27:21 »
als het marit is

Wees gerust, die kans is nog wel het allerkleinst van allemaal. WIDM manipuleert niet voor niets nu al 2x de preview dus dit wordt driemaal scheepsrecht en er zal vast nog meer volgen de komende weken, bring it on zou ik zeggen, wij molloten laten ons niet in de luren leggen  :P :D ::vergroot:: ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #226 Gepost op: 2-02-2012, 19:24:38 »
Ik vind het jammer dat ik geen wedje met je kan leggen, Lo, op dat Marit zometeen afvalt, dat zou wel leuk zijn!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #227 Gepost op: 2-02-2012, 19:41:39 »
Ik vind het jammer dat ik geen wedje met je kan leggen, Lo, op dat Marit zometeen afvalt, dat zou wel leuk zijn!

Zet maar 25 virtuele euri in, ik beheer ze wel.  ::hypocriet::

Ik krijg natuurlijk wel een deel van de winst voor mijn neutrale beheer, dat begrijp je.  ::jaja::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #228 Gepost op: 2-02-2012, 19:57:33 »
Zelf denk ik inderdaad ook niet dat Marit er vanavond uit gaat (ook omdat ze mijn mol is :P). Ik lees hier op het forum dat de tunnelvisie als een belangrijke aanwijzing naar Marit wordt gezien. Maar zei William niet in eens van de eerste afleveringen dat hij bijna zeker wist dat hij op de goede mol zat = tunnelvisie? (Ik weet niet meer precies waar hij dat zei, maar zoiets staat me bij.) Verder heb ik nog gekeken naar 3:12, hetgeen inderdaad naar Tim zou kunnen wijzen. Maar als je in aflevering 4 kijkt op 3.12 komt Frits in beeld. Nouja, we moeten maar afwachten wie er vanavond uit gaat. Het kan volgens mij alle kanten op...

Vind zelf pearl jam - Go een belangrijke aanwijzing naar Marit.. (Marit betekend namelijk pearl) 
Maar ik hoop voor Lo dat ze blijft.. we zullen het zien zometeen... Spannund!!!!
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Tams

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #229 Gepost op: 2-02-2012, 20:10:09 »
Vind zelf pearl jam - Go een belangrijke aanwijzing naar Marit.. (Marit betekend namelijk pearl) 
Maar ik hoop voor Lo dat ze blijft.. we zullen het zien zometeen... Spannund!!!!

Oja, is ook zo. Vind het zoals wel meer hier wel heel erg richting Marit wijzen allemaal. Ben heeel benieuwd wie er uit gaat vanavond! :D

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #230 Gepost op: 2-02-2012, 20:12:43 »
Ik weiger te geloven in een Marit-exit! Die Marit = parel vind ik veel te makkelijk. Het mag best wel een uitdaging zijn, die radiohint. Dus Marit mag blijven. Deels omdat ik haar graag heb, maar ook omdat je bij haar blijft twijfelen of ze nu wel of niet de Mol is en zulke mensen zijn onmisbaar in dit spel.
Als ze toch een rood scherm krijgt, dan voorspel ik dat deze zonnige Spaanse avond ::zon:: ontaardt in een triestige bloedrode Andalusische nachtmerrie. >:(

Ik gok Hadewych of William. Beiden hebben last van tunnelvisie. Maar William heeft een joker en een optie op een nieuwe joker dus hij heeft een streepje voor op haar. En ze wordt nog steeds het minst verdacht.

Gaat spannend worden, zit weer met een knoop in mijn maag net zoals toen met Anniek in aflevering 2. Dacht dat ik dat nooit meer ging meemaken. Alleen heeft Marit haar vrijstelling al opgebruikt! Dus vingers gekruist dat ze toch nog de Mol kan zijn ...  ;)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #231 Gepost op: 3-02-2012, 01:46:08 »
Wellicht kun je de afvaller binnen twaalf minuten al te weten komen.

Hè, geen Marit op 11:58 helaas  :(

« Laatst bewerkt op: 3-02-2012, 01:48:05 door Molzkovicz »

Offline Dominic023

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #232 Gepost op: 3-02-2012, 09:08:30 »
ik denk nog steeds dat hadewych er uitgaat. (ik denk niet dat we iets kunnen met dat rode scherm want in aflevering 3 (of 4) stond er de hele tijd liesbeth bij de naam. ik denk dat de naam echt helemaal random is) maar ik wil geen risico nemen. want als het marit is, dan zak ik in de pool en ik kan mijzelf pas een molloot noemen als ik in de top 100 zit van de pool

Nou ze ging er dus wel uit.. :)
Mensen geloof die hints nou gewoon en stap uit je tunnel..
WIDM 2012: Afl. 1 Anne Marie, Afl. 2 Anne Marie Afl. 3 Marit, Afl. 4 Anne Marie  Afl.5 Anne Marie  Afl. 6 Tim, Afl. 7Anne Marie Afl. 8,9,10 Anne Marie

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #233 Gepost op: 3-02-2012, 10:19:20 »
Hè, geen Marit op 11:58 helaas  :(


Dat vind ik nou echt jammer. Het was zo een leuke nutteloze toevoeging  ::ok::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #234 Gepost op: 3-02-2012, 13:57:54 »
Oke komt ie:
Omdat Marit alle 20 vragen op 1 persoon heeft ingezet, was iedereen eigenlijk automatisch al door. Ook al spreidde je maar minimaal. Dus hier hebben we niet zoveel aan. Er wordt gezegd dat Marit al de hele serie op Tim zit. En dat kan kloppen, want zo meldt Erik TKS op zijn blog, dat alle afvallers Tim hebben genoemd als mol:

 • Marion: zei in de eerste test op Tim, Liesbeth en Frits te stemmen en moest vertrekken
 • Dio: had Tim en Marit als hoofdverdachten in de eerste test en vertrok in aflevering 2
 • Maarten: noemde Tim als verdachte in aflevering 2 en vertrok in aflevering 3

William had geen jokers ingezet (of we hebben het niet gezien) dus die jokers die heeft hij nog in afl 6. Dan zal hij nog wel blijven. Dan houden we over: Frits, Liesbeth, Tim, Anne-Marie en Hadewych. Ook meldt Erik dat in afl 4 Anne-Marie als enige Tim noemt als mol. Als we kijken naar afl 5 dan is het ook weer Anne-Marie die als enige Tim noemt als mogelijke afvaller.

Als we dan nog een stukje van Erik's blog pakken

"Van de afvallersfoto vertrok na Marion de persoon die linksvoor haar staat. Als na Maarten de persoon linksvoor hem vertrekt dan is Anne-Marie aan de beurt. Marit staat op deze foto rechtsvoor Maarten, ook een kansrijke positie."

Het werd dus Marit, als we dan kijken wie er schuin voor Marit staat zien we ook weer Anne-Marie. Het is niet duidelijk of Liesbeth voor of achter Marit staat. Dit alles in combinatie met de volgende citaat van Erik:
 
"Ook de vooruitblik van 1 minuut van de eerste aflevering verwijst naar deze twee kandidaten. We zien vijf kandidaten in beeld maar niet Marion, Dio, Maarten, Marit en Anne-Marie. Zijn dit de eerste vijf afvallers?"

Dit klopt dus ook nog steeds, en ook volgens deze theorie is het exit voor Anne-Marie.
Nog even afwachten op de roodshow hint, maar ik denk exit Anne-Marie

Credits naar Erik TKS overigens  ;D

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #235 Gepost op: 3-02-2012, 15:00:30 »
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er dit jaar nog eens een afvallershint was, die was er al vorig jaar.

Tim is mijn mol, dus William en Anne-Marie, die allebei Tim verdenken, blijven vermoedelijk nog wel even. Liesbeth wordt verdacht gemaakt en is het enige echte overblijvende alternatief voor Tim, dus die haalt wel de finale. Frits en Hadewych blijven dan nog over en dan denk ik (helaas) dat Hadewych afvalt, aangezien ze Tim vertrouwt, niet zo verdacht is en ik Frits er nog niet meteen zie uitgaan  :(
« Laatst bewerkt op: 4-02-2012, 20:03:58 door Alek »

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #236 Gepost op: 3-02-2012, 15:19:15 »
Ik denk zelf ook dat Frits of Hadewych afvalt, alleen zie ik Frits wel als winnaar :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #237 Gepost op: 3-02-2012, 15:59:03 »
"Wij" molloten hadden het weer eens goed (helaas zelf weer last van een gevalletje reverse psychology  ::rofl::):

Wie is de volgende afvaller? Anne-Marie Jung  3 (3.8%)
Frits Huffnagel  0 (0%)
Hadewych Minis  5 (6.4%)
Liesbeth Staats  0 (0%)
Marit van Bohemen  57 (73.1%) Tim Kamps   4 (5.1%)
William Spaaij  8 (10.3%)
NIEMAND  1 (1.3%)
 
Totaal aantal stemmen: 78
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #238 Gepost op: 3-02-2012, 15:59:41 »
Ik stem ditmaal op Hadewych gezien de nieuwe Roodshow  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #239 Gepost op: 3-02-2012, 16:07:39 »
Credits naar Erik TKS overigens
Die heeft dat dan eerder van mij dan... hier in dit topic en in een ander topic had ik dat al eerder aangekaart dan hij op zijn blog:

Wat wel grappig is, dat is dat iedereen die Tim noemt exit is.

Marion zet in de test op Tim in (daaruit leidde ik altijd af dat Tim de mol niet kan zijn)

Dio noemt Tim (naast Marit en William)

De enige die Maarten en Marit noemen is Tim

Als Marit nu werkelijk exit gaat dan is het rijtje compleet. Anne Marie is dan degene die net als Marion daadwerkelijk zegt de test op Tim in te vullen. Is zij dan de volgende?

Het zou een mooi staaltje knip&plakwerk zijn alsmede een afvallershint

Enige verschil is dat Marit het niet in de testbiecht zei maar tijdens de aflevering. Hadewych heeft het net als Marion, Dio en Maarten wel ook IN de testbiecht gezegd (net als AM, maar eerder). Als je chronologisch kijkt gaat nu dus eerst Hadewych en daarna AM. De rest heeft Tim nog niet genoemd. Mooie hint naar de mol ::oink::!

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)