Poll

Wie is de verliezer?

Anne-Marie Jung
4 (15.4%)
Hadewych Minis
2 (7.7%)
Liesbeth Staats
20 (76.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 107141 keer)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #260 Gepost op: 5-02-2012, 21:34:01 »
Naja tis of Tim of Liesbeth for mole dus die 2 halen sowieso de finale. Thats for sure by me. Dus dan valt Hadewych af? ahhhhh dat zou ik jammer vinden na de afgelopen aflevering, heb me kapot gelachen om Hadewych!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #261 Gepost op: 5-02-2012, 21:43:02 »
Ik vind de hint: De zanger heet Tim = Tim gaat eruit, dusdanig simpel dat ik geneigd ben deze te gaan geloven.

Qua muzikale hint vind ik echter alleen de uitleg naar Tim (zanger heet Tim) en naar Hadewych (goldmother) goed, dus ook de kans dat hij afvalt acht ik 50%.  
Ik vind de muziekale hint ook het meest naar Tim wijzen. Hij stasat nu bij mij als afvaller, hoewel ook nog als verliezend finalist.
Hadewych zou mijn tweede keus zijn als afvaller, maar dat is meer een gevoels kwestie (van de 7 deelnemers aan mijn bedrijfspool hadden 5 haar als afvaller staat voor aflevering 4!)

De muzikale hints hebben tot dus ver vrij weinig raakvlak met de uitzendingen, vandaar dat ik voor Tim kies.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #262 Gepost op: 5-02-2012, 21:45:56 »
Als Tim echt afvalt is het zo klaar als een klontje dat Liesbeth de mol is....En dat willen de makers voorkomen dus ze halen beide de finale! Dat moet gewoon!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #263 Gepost op: 5-02-2012, 21:55:24 »
Als Tim echt afvalt is het zo klaar als een klontje dat Liesbeth de mol is....En dat willen de makers voorkomen dus ze halen beide de finale! Dat moet gewoon!

Ik denk er eigenlijk precies zo over. De mol en de persoon die het meest verdacht wordt gemaakt komen vaak samen in de finale (Edo - Dennis, Patrick - Art, Yvon - Marc-Marie).  Als Tim en Liesbeth niet beiden in de finale komen, dan zou een andere kandidaat vast qua montage meer benadrukt worden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #264 Gepost op: 5-02-2012, 21:59:54 »
Kan me herinneren dat vorig jaar er een hele grote groep Pepijn verdacht en die haalde de laatst 4 ook niet ...

Heb Hadewych gestemd overigens.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #265 Gepost op: 5-02-2012, 22:06:44 »
Kan me herinneren dat vorig jaar er een hele grote groep Pepijn verdacht en die haalde de laatst 4 ook niet ...

Heb Hadewych gestemd overigens.

Klopt, maar ik vond niet dat Pepijn verdacht gemaakt werd door de regie. Velen (waaronder ik) zagen in bepaalde acties van Pepijn dingen die we interpreteerden als molacties, omdat het mooie subtiele molacties zouden zijn (bijv op de touwbrug als eerste gaan en expres stuntelen om de rest bang te maken).

Pepijn vond ik een typisch voorbeeld van iemand waarvan je graag wil dat het de mol is en hem daarom gaat verdenken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #266 Gepost op: 6-02-2012, 00:31:05 »
hint ook het meest naar Tim wijzen. Hij stasat nu bij mij als afvaller

Als dat echt gebeurt, schiet mij dan maar lek :P Ik zit echt vol in de Timtunnel  ::trots::

mol en de persoon die het meest verdacht wordt gemaakt komen vaak samen in de finale

Vind ik vaak wel meevallen. Uber-kandidaat Vivienne bijvoorbeeld! Gewoon in de finale. En bij Edo - Dennis was Edo toch totaal niet verdacht, evenmin bij Patrick - Art en Yvon - Marc-Marie? Enige uitzondering op de regel vind ik Anniek - Jon. Anniek was echt een goede mol  ::rofl::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #267 Gepost op: 6-02-2012, 11:28:35 »
Ik heb gestemd op Frits, en ik zie dat ik de eerste ben :)

Enige reden is dat hij sinds aflevering 5 niet meer verdacht is, al zou het voor de regie ook wel een opgave zijn om hem in die aflevering nog als verdacht weg te zetten... Maar goed ik denk dat we afscheid gaan nemen van Frits

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #268 Gepost op: 6-02-2012, 11:41:57 »
gestemd op Frits, en ik zie dat ik de eerste ben

Ja erg typisch. Ik heb hem ook als nr. 2 exitkandidaat. Omdat hij zo halsstarrig Tim-vriendje blijft. Zoals Moedermol terecht concludeerde geeft Frits Liesbeth de schuld van de -10.800 euro. Dat betekent dat Hadewych en Frits nog de enige Tim-lovers zijn en ik hun verdenk van de eerstvolgende 2 exits.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #269 Gepost op: 7-02-2012, 20:09:23 »
ik verwacht al een hele tijd dat hadewych eruit gaat dus ik zet haarop de verliezende plaats. wel jammer omdat ik bij de eerste keer haar als winnaal had ingeschat. ikzou het sowieso jammer vinden
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #270 Gepost op: 9-02-2012, 16:25:03 »
Ik weet het nog niet zeker. Hadewych twittert  I will be dirty tonight. En Liesbeth heeft het over er wordt vuil spel gespeeld. Annemarie heeft het over bloedstollend. Ik vraag me af of je een tweet zou plaatsen als je de afvaller bent. Kan natuurlijk best, Ben wel benieuwd wie een vrijstelling gaat winnen en wie het slachtoffer wordt van dit vuile spel en eruit vliegt...Toch Hadewych naar wie de Roodshowhint lijkt te wijzen? ???

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #271 Gepost op: 9-02-2012, 16:44:05 »
Ik weet het nog niet zeker. Hadewych twittert  I will be dirty tonight. En Liesbeth heeft het over er wordt vuil spel gespeeld. Annemarie heeft het over bloedstollend. Ik vraag me af of je een tweet zou plaatsen als je de afvaller bent. Kan natuurlijk best, Ben wel benieuwd wie een vrijstelling gaat winnen en wie het slachtoffer wordt van dit vuile spel en eruit vliegt...Toch Hadewych naar wie de Roodshowhint lijkt te wijzen? ???

Tja 'vuil spel' is in dit geval mijns inziens duidelijk dubbelzinnig bedoeld gezien de foto die Liesbeth erbij heeft geplaatst. In die mijn zal het wel vies geweest zijn. Frits heeft iig heel flatteus zijn broekspijpen opgerold op een van de backstage foto's   ::rofl:: )

Maar dat er 'vies' gemold gaat worden lijkt me ook meer dan duidelijk, gezien de promo.

Volgens mij twitterden vorige deelnemers ook wel gewoon voor de aflevering dus of dat meteen iets zegt weet ik niet.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #272 Gepost op: 9-02-2012, 17:04:23 »
voor mij is de roodshow hint erg duidelijk..NOT
Ik weet iig wie er waarschijnlijk NIET naar huis gaat.. AM.. (en waarschijnlijk Frits ook niet)
Voor de rest kan de hint op zowat iedereen slaan.. Dus AM maar als mol ingevuld en Frits als winnaar dit x.. voor de afvaller hou ik het maar op hadewych..

Tim zanger Tim
sit down- staat..s.. Liesbeth
Sit down pray- Hadewych
Rought trade- William

Voor de roadshow hint had ik frits juist als afvaller.. maar ik kan die roodshow hint niet echt met hem rijmen op een manier die volgens mij wel zou kunnen..

« Laatst bewerkt op: 9-02-2012, 17:07:07 door xaniapops »
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #273 Gepost op: 9-02-2012, 18:06:26 »
William kan ik me eigenlijk niet voorstellen, ik heb hem namelijk nog geen joker in zien zetten. Dus ik ga er van uit dat hij er nog 3 heeft.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #274 Gepost op: 9-02-2012, 18:52:28 »
klopt vorige x heb ik hem dat ook niet zien doen..maarja maar wie zegt dat ie die dan vanavond wel in zet??... als ie dat niet doet kan ie dus nog steeds naar huis..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #275 Gepost op: 9-02-2012, 19:02:25 »
Wie geeft Lo geestelijke bijstand als na Marit nu Tim eruit vliegt straks??  ::rofl::

Ik zou 't zelf niet erg vinden eerlijk gezegd maar dan graag ook Liesbeth er snel uit dan zijn we van die dilemma's af.
Ik snap dan wel geen bal van de edit dit jaar tenzij het idd voor maximale shock effect gedaan is oid.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #276 Gepost op: 9-02-2012, 19:18:28 »
Eén van de mannen valt af. Ik gok op Tim. Hij gaf ook vaak aan het niet echt te weten in de test. Eén test voor de helft gegokt en andere gedeeltelijk op zichzelf. ::rofl::

Het zou ook Frits kunnen zijn of William, maar William heeft jokers, hem geef ik het voordeel van de twijfel. Frits daarentegen zit op het goeie spoor denk ik. Misschien is hij wel kanshebber voor de meest ondankbare plaats van afvaller vlak voor de finale?

Aan de andere kant, van William mochten we vorige keer niet weten wie hij verdacht, hij zette zijn vizier weer helemaal open. Dat zou ook op een exit kunnen wijzen. Van Marit wisten we nl. nooit met zekerheid te zeggen op wie ze stemde.

Wordt dus ontzettend spannend voor de heren vanavond! ::zweet::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #277 Gepost op: 9-02-2012, 19:32:00 »
Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat er geen dame af zou kunnen vallen?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #278 Gepost op: 9-02-2012, 19:34:03 »
Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat er geen dame af zou kunnen vallen?

Dat heet wensdenken.  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #279 Gepost op: 9-02-2012, 19:51:46 »
Dat heet wensdenken.  ::tandpastasmiley::

 ::wijn:: dan snap ik het ook weer  ;)

Ben zelf voor William gegaan, wegens uitzonderlijk diepe achterliggende gedachten.. die ik zal bedenken mocht ik gelijk krijgen  ::tandpastasmiley::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.