Poll

Wie is de verliezer?

Anne-Marie Jung
4 (15.4%)
Hadewych Minis
2 (7.7%)
Liesbeth Staats
20 (76.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 107132 keer)

Offline Tara01

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #300 Gepost op: 10-02-2012, 20:12:16 »
ik heb niet alles gelezen, maar mijn broertje viel op dat aan het begin in de start van de aflevering van iedereen een shot was van de komende aflevering; maar alleen van Frits van een oude aflevering.... is dat iemand meer opgevallen? Is dat ook in eerder afleveringen ze geweest (was ons niet eerder opgevallen...)!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #301 Gepost op: 10-02-2012, 20:19:04 »
Liesbeth was ook van het origineel geloof ik.

OT: Weer Hadewych gestemd.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #302 Gepost op: 11-02-2012, 14:26:05 »
Je ziet de executie na aflevering 7, de camera laat achtereenvolgens een kort shot zien van Anne-Marie, William en Hadewych, en meteen na Hadewych komt het rode scherm. Het lijkt (weer) op een montagefout.

Veranderen ze er iets aan, dan is de aandacht er intussen toch al op gevestigd.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #303 Gepost op: 11-02-2012, 17:42:23 »
Tim. Omdat de hoofdverdachte van het forum de afgelopen jaren  ook in aflevering 7 er uitvloog.
...óf niet!

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #304 Gepost op: 11-02-2012, 18:11:03 »
dan zou Liesbeth er toch juist uitmoeten.. ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #305 Gepost op: 11-02-2012, 18:14:34 »
dan zou Liesbeth er toch juist uitmoeten.. ;)
Nee, in de poll op dit forum staat Im op 16 stemmen en Liesbeth op 10 stemmen. Die poll wijkt in deze fase van het programma vaker af van de pool en .nl poll.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #306 Gepost op: 11-02-2012, 19:41:52 »
ik vind tim een geweldige gast maar voel aan mijn water (ik snap niks van die uitdrukking)  dat hij niet de mol of winnaal zal zijn. van william ben ik overtuigt dat hij heeft gewoon of tenminste net heeft verloren, hadewych verwacht ik nu te zien vertrekken en ik zie am niet echt in de finale staan tenzei ze de mol is (ze staat nog steeds op mijn lijstje). mijn conclusie: 5e: hadewych. 4e: AM/liesbeth. verliezer: tim. mol: liesbeth/AM .winnaar: wiliiam. als ik dit goed heb ga ik het vieren door iedereen te plagen dat ik het goed had maar ik wijk af van mijn standpunt want ik wou eigenlijk gewoon zeggen dat hadewych er nu uit gaat.  ::trots::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #307 Gepost op: 11-02-2012, 19:45:39 »
zie je william nu juist al winnaar of als verliezer.. want je gaat er vanuit dat ie heeft verloren maar noemt hem later de winnaar? ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #308 Gepost op: 11-02-2012, 20:21:42 »
zie je william nu juist al winnaar of als verliezer.. want je gaat er vanuit dat ie heeft verloren maar noemt hem later de winnaar? ;)
ik bedoelde dus dat hij minstens de finale haalt en denk hoogstwaarschijnlijk dat hij wint maar  misschien verliest
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #309 Gepost op: 11-02-2012, 23:35:34 »

De volgende afvaller is dus William, want opnieuw was Tim laatste, maar daarvoor was het William vanavond... die ook Tim noemde.

Dan kan het dus ook zijn dat Tim eruit vliegt.... ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #310 Gepost op: 11-02-2012, 23:52:12 »
ik hoop op tim, denk helaas hadewych
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #311 Gepost op: 12-02-2012, 00:28:03 »
Het wordt iemand die mooi kan aansluiten in het lijstje topverdachten van molloten.
Vorig jaar pepijn en daarvoor arjen.

Dus: tim of liesbeth

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #312 Gepost op: 12-02-2012, 09:31:58 »
ook zijn dat Tim eruit vliegt

Haha nee dan is het spel uit voor de finish, het hele effect van "Tim-noemen" weg. Liesbeth kan er ook niet uit vanwege de .nl site: dan zou Tim namelijk 1e komen te staan en dat vind ik ook veel te vroeg voor de mol, ik denk zelfs dat die altijd 2e zal blijven staan. Dus gaat Liesbeth dan frons ik wel even. Besides, de roodshow hint wijst op Hadewych en de afvallers biecht op William......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #313 Gepost op: 12-02-2012, 10:11:43 »
Ik heb op Anne-Marie gestemd. Dat ze 2500 euro verdiende was een teken om snel uit de "I AM"-tunnel te stappen voordat deze door een rood scherm instort. ;)

Ook kan de Roodshow-hint op haar slaan. "Two can play that game" als commentaar op Anne-Marie die als enige het spel in haar eentje speelt.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #314 Gepost op: 12-02-2012, 10:35:52 »
William - winnaar = de Art dit jaar.
Liesbeth - verliezer = de Soundos van dit jaar.
Tim - mol = de Patrick van dit jaar.

Waarbij ze William als 1e gaan onthullen als winnaar, zodat het tot de terugblikaflevering met de ontknoping in het midden blijft wie nu toch de mol is. Liesbeth of Tim?  ::vergroot::

Dus wie gaat er dan nog uit? Hadewych en A-M. Two can play that game. Ik neig dan toch naar Hadewych, want zij ging zowel naar A-M als Liesbeth als Tim voor een pact. Alleen de mol kan het spelletje spelen en echt pactjes sluiten, kandidaten schieten er niks mee op. Precies zoals Hadewych ook aangaf naderhand, dat ze er niks mee was opgeschoten. Naar A-M kan ik deze hint niet zo snel uitleggen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #315 Gepost op: 12-02-2012, 10:38:03 »
Er is nog een andere optie.....

Ze maken dit jaar in de finale alleen de winnaar en de verliezer bekend.......

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #316 Gepost op: 12-02-2012, 10:58:35 »
Ze maken dit jaar in de finale alleen de winnaar en de verliezer bekend.......

En noemen het programma voortaan "Wie is de Winnaar ?"  :P
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #317 Gepost op: 12-02-2012, 11:24:50 »
Lees hem dan nog maar eens, zou ik zeggen.


OT: ik houd het, gezien de vooruitblik na aflevering 6, nog steeds op Hadewych.

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #318 Gepost op: 12-02-2012, 17:51:50 »
Dit gaat over de muzikale hint
Anne-Marie -> dubbele naam

Vind ik té vergezocht. In het liedje gaat het om twee personen, en ondanks dat Anne-Marie haar naam uit twee namen bestaat, is ze toch echt zelf maar één persoon.

Anne-Marie -> zinnetje 'So if you want to your own thing"

Ik denk het niet, anders hadden ze dit gedeelte van het nummer wel laten horen in de hint.

Tim -> duo/trio

Zou kunnen, twee (duo) kunnen het 'spel' van drie (trio) spelen.

Tim -> tweeling

Ook al heeft Tim een tweelingbroer, ik vind dit als hint een beetje vergezocht. Het liedje gaat over twee personen, niet een tweeling. Zijn tweelingbroer doet niet mee aan het spel, dus dit lijkt mij persoonlijk niet de hint.

Liesbeth -> sterrenbeeld tweeling

Zelfde als bij Tim. Het liedje gaat over twee personen, niet over een tweeling. En ondanks dat Liesbeth tweeling als sterrenbeeld is, is zelf toch echt maar één persoon.

Liesbeth -> vrijstellingenspel

Zou kunnen, al vind ik de hint dan zowel op Liesbeth als op Frits slaan. En om dan te zeggen "Frits is er al uit, dús gaat het over Liesbeth!" vind ik een beetje vergezocht eigenlijk. Ik denk dus eigenlijk ook niet dat dit de hint is.

Hadewych -> zwangerschap

Het is misschien wel heel gemakkelijk als dit de hint is, maar toch vind ik dit de meest aannemelijke. Ze was tijdens de opnames zwanger, dus in haar eentje toch met z'n tweetjes (two) het spel aan het spelen (play that game).

Ik blijf dus toch bij Hadewych als volgende afvaller.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2012, 17:53:37 door ononon123 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #319 Gepost op: 12-02-2012, 18:14:13 »
elke laatste biechter gaat direct daarna exit

Ik wil ook even 2 hints aan elkaar koppelen. Tot nu toe gaat elke kandi eruit met in de leader een ander stukje aflevering voor zich. Dat begon met afl. 5 en ging netjes naar 4, 3, 2 en 1. Opgeteld was het altijd 6 (nummers aflevering+afvaller). Er is wat voor te zeggen dat het nu van 10 naar beneden gaat of weer op gaat lopen, vanaf afl. 7. Dan is Hadewych eruit. Deze omdraaiing zal dan van "elke laatste biechter eruit" overgaan naar elke eerste biechter... en laat dat nu Hadewych geweest zijn! Dus: opletten wanneer nu Hadewych eruit gaat wie degene met afl. 8 voor zich is en of die tevens 1e biechter is....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)