Poll

Wie is de verliezer?

Anne-Marie Jung
4 (15.4%)
Hadewych Minis
2 (7.7%)
Liesbeth Staats
20 (76.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 107124 keer)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #320 Gepost op: 12-02-2012, 19:03:52 »
Ik wil ook even 2 hints aan elkaar koppelen. Tot nu toe gaat elke kandi eruit met in de leader een ander stukje aflevering voor zich. Dat begon met afl. 5 en ging netjes naar 4, 3, 2 en 1. Opgeteld was het altijd 6 (nummers aflevering+afvaller). Er is wat voor te zeggen dat het nu van 10 naar beneden gaat of weer op gaat lopen, vanaf afl. 7. Dan is Hadewych eruit. Deze omdraaiing zal dan van "elke laatste biechter eruit" overgaan naar elke eerste biechter... en laat dat nu Hadewych geweest zijn! Dus: opletten wanneer nu Hadewych eruit gaat wie degene met afl. 8 voor zich is en of die tevens 1e biechter is....

Beste Lo, dit kan ik niet helemaal (eigenlijk helemaal niet) volgen. Kun je het nog eens in Jip-en-Janneketaal uitleggen? En dan bedoel ik vooral het eerste stuk, dus het deel van je theorie dat blijkbaar al is uitgekomen.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2012, 19:05:27 door tumtum »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #321 Gepost op: 12-02-2012, 19:35:07 »
deel van je theorie dat blijkbaar al is uitgekomen

Nou... BEIDE theorieen zijn dus tot nu toe uitgekomen. Alleen de ene houdt nu op (4,3,2,1... en verder ???).

Dus probeer ik ze nu te verbinden, wellicht zit er een correlatie tussen.

De ene theorie gaat dus over het begin, de ander het eind van een aflevering. Beiden kloppen tot nu toe. Bij de ene zou William nu vertrekken (laatste spreker).

Bij de andere is het even onduidelijk. Want 4,3,2,1... gaan we nu naar 10? Maar daar kunnen we nog geen voorstukje aan koppelen. Als ik aanneem dat Hadewych vertrekt kan het wellicht kloppen. Zij heeft afl. 7 voor zich. Dan gaat het vervolgens dus 7,8,9 omhoog.

MAAR dan klopt de eerste theorie niet meer want William zou dan exit zijn. Tenzij er nu net als bij de andere theorie een omklapmoment is. Dit omklappen gaat dan van LAATSTE te zijn naar EERSTE te zijn als biechtspreker. Vanuit mijn tunnel kan ik er ook bij aangeven dat Tim in afl. 1 als laatste was en de laatste keer bij afl. 6 opnieuw, dus die kan zorgen voor dat omklapmoment.

Nou ja, hopelijk iets duidelijker, maar ik probeer dus van 2 kloppende theorieen 1 te smeden, maar mocht William eruit gaan dan was dat helemaal niet nodig :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #322 Gepost op: 13-02-2012, 10:22:53 »
Nou... BEIDE theorieen zijn dus tot nu toe uitgekomen. Alleen de ene houdt nu op (4,3,2,1... en verder ???).

Dus probeer ik ze nu te verbinden, wellicht zit er een correlatie tussen.

De ene theorie gaat dus over het begin, de ander het eind van een aflevering. Beiden kloppen tot nu toe. Bij de ene zou William nu vertrekken (laatste spreker).

Bij de andere is het even onduidelijk. Want 4,3,2,1... gaan we nu naar 10? Maar daar kunnen we nog geen voorstukje aan koppelen. Als ik aanneem dat Hadewych vertrekt kan het wellicht kloppen. Zij heeft afl. 7 voor zich. Dan gaat het vervolgens dus 7,8,9 omhoog.

MAAR dan klopt de eerste theorie niet meer want William zou dan exit zijn. Tenzij er nu net als bij de andere theorie een omklapmoment is. Dit omklappen gaat dan van LAATSTE te zijn naar EERSTE te zijn als biechtspreker. Vanuit mijn tunnel kan ik er ook bij aangeven dat Tim in afl. 1 als laatste was en de laatste keer bij afl. 6 opnieuw, dus die kan zorgen voor dat omklapmoment.

Nou ja, hopelijk iets duidelijker, maar ik probeer dus van 2 kloppende theorieen 1 te smeden, maar mocht William eruit gaan dan was dat helemaal niet nodig :-X

Haha, dit verduideijkt helemaal niets. Waar moeten we nou op letten? Dit klinkt niet als een theorie waar ik al iets over gelezen heb namelijk.

bv.
'Want 4,3,2,1... gaan we nu naar 10?' .. op wat voor soort manier?
'Hadewych heeft afl. 7 voor zich'  wat, waar, hoe?
En wat betreft theorie 2: dat gaat over de biecht ofzo?

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #323 Gepost op: 13-02-2012, 17:58:12 »
Een van de bezoekers op mijn blog (zwft) meldt dat de afvallersvolgorde zit verstopt in de stemvolgorde bij de test:

stem je als achtste dan val je meteen uit (Marion, Dio)
stem je als zevende dan val je de volgende aflevering uit (Dio, Marit, Maarten, Frits)
stem je als vijfde dan val je twee afleveringen later uit (Maarten, Marit, Frits, Hadewych?, William?)

Als dit blijft kloppen dan zijn Hadewych en William de volgende afvallers

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #324 Gepost op: 13-02-2012, 18:36:36 »
Ik denk Annemarie omdat ze teveel op Tim zit en hij het absoluut niet is.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #325 Gepost op: 13-02-2012, 18:41:31 »
Een van de bezoekers op mijn blog (zwft) meldt dat de afvallersvolgorde zit verstopt in de stemvolgorde bij de test:

stem je als achtste dan val je meteen uit (Marion, Dio)
stem je als zevende dan val je de volgende aflevering uit (Dio, Marit, Maarten, Frits)
stem je als vijfde dan val je twee afleveringen later uit (Maarten, Marit, Frits, Hadewych?, William?)

Als dit blijft kloppen dan zijn Hadewych en William de volgende afvallers
maar dat is toch geen regelmaat, maar gewoon toeval....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #326 Gepost op: 13-02-2012, 18:46:52 »
niet als een theorie waar ik al iets over gelezen heb namelijk

Zie anders even het Tim-topic, daar staat alles vandaag nog eens, ook met input van Moedermol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #327 Gepost op: 13-02-2012, 19:10:10 »
misschien al eerder vermeld..

William speelt de jonge Ramses, iemand anders de oudere Ramses

helaas mijn eigen molverdachte maar zou toch kunnen

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #328 Gepost op: 13-02-2012, 20:03:34 »
Moest even kijken naar wat je bedoelde. Maar het gaat om ''iemand anders''.....


OT: als de touwen breken, vallen ze allemaal af.


OT: ik zit nog steeds met die montage bij de executie te dubben. Je kan er haast niet omheen dat Hadewych als laatste te zien is voor het (al of niet gemonteerde) scherm.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #329 Gepost op: 13-02-2012, 20:17:02 »
Een van de bezoekers op mijn blog (zwft) meldt dat de afvallersvolgorde zit verstopt in de stemvolgorde bij de test:

stem je als achtste dan val je meteen uit (Marion, Dio)
stem je als zevende dan val je de volgende aflevering uit (Dio, Marit, Maarten, Frits)
stem je als vijfde dan val je twee afleveringen later uit (Maarten, Marit, Frits, Hadewych?, William?)

Als dit blijft kloppen dan zijn Hadewych en William de volgende afvallers
Past wel mooi in het plaatje dat ik heb van de finale!  ::ok::  ;D

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #330 Gepost op: 13-02-2012, 22:48:52 »
Het is steeds de laatste kandidaat die de test maakt die afvalt, uitgezonderd Tim, als Tim (mol?) de laatste is valt de voorlaatste af.

Het verschilt per aflevering hoeveel kandidaten de test maken omdat kandidaten met vrijstellingen de test niet maken en er steeds meer kandidaten exit zijn.Daarom is het de ene keer de 8e,daarna de 7e en de 6e kandidaat die als laatste de test maakt en vervolgens afvalt.
De eerste drie afleveringen viel de laatste in de test dezelfde aflevering af.
Omdat in aflevering 4 niemand afviel valt de laatste tester vanaf dat moment de volgende aflevering af.

Tot nog toe klopt dit......maar ja het is wel vaker voorgekomen in WIDM dat bepaalde reeksen ineens ophouden....

Dit ben ik ook al een tijdje aan het bijhouden. Ik zie er ook wel een verband in, en Tim hoeft niet per se de Mol te zijn. Het zou kunnen dat je hem als Mol moet rekenen en het zou misschien beter kloppen, maar tot en met Maarten (uitgezonderd Marion) viel elke keer de persoon af die de vorige keer net voor de afvaller de test maakte. Past ook mooi met die -1 hint. Elke keer weer een aflevering terugkijken, afvaller -1 (Marion - 1) is Dio, (Dio - 1) Maarten!

In aflevering 4 veranderen plots de regels want niemand vliegt eruit. Maar hier maakte Marit de test als laatste en zij vloog de volgende keer eruit. M.a.w. alles schuift een plek op. Hetzelfde gebeurde nu met Frits. Hij maakte de test als laatste in aflevering 5. Als dit zou kloppen, zou nu Tim eruit vliegen, maar als hij de Mol is dan is het de beurt aan William.

Heb alles even op een rijtje gezet, dat is beter te begrijpen. See for yourselves! Misschien een random theorie, maar ja wie weet klopt het weer. Alle hoop rust nu op de schouders van Tim of William.

Afl. 1 * vrijstelling Frits
Liesbeth, William, Anne-Marie, Hadewych, Maarten, Marit, Dio, Marion, Tim

Afl. 2 * vrijstelling Tim
William, Frits, Anne-Marie, Liesbeth, Marit, Hadewych, Maarten, Dio

Afl. 3 * vrijstelling Marit
Tim, Anne-Marie, William, Hadewych, Frits, Liesbeth, Maarten

Afl. 4
William, Tim, Hadewych, Liesbeth, Frits, Anne-Marie, Marit * niemand vertrekt, maar Marit maakt de test als laatste

Afl. 5
William, Marit, Anne-Marie, Tim, Hadewych, Liesbeth, Frits

Afl. 6
Hadewych, Liesbeth, Frits, Anne-Marie, William, Tim
« Laatst bewerkt op: 13-02-2012, 22:50:27 door FenikXII »

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #331 Gepost op: 13-02-2012, 23:02:35 »
Het is steeds de laatste kandidaat die de test maakt die afvalt, uitgezonderd Tim

Ja, dat klopt ook maar dat is al een regel met een uitzondering. De regelmatigheid die ik hierboven postte heeft nog geen uitzonderingen en voorspelt ook de drie finalisten:
    Marion  8*
       Dio  7* 8*
   Maarten  5* 7* 7
     Marit  6  5* -  7* 2
     Frits  -  2  5  5* 7* 3
  Hadewych  4  6  4  3  5* 1
   William  2  1  3  1  1  5*
Anne-Marie  3  3  2  6  3  4
  Liesbeth  1  4  6  4  6  2
       Tim  9  -  1  2  4  6
Iedereen die als achtste stemt ligt er meteen uit. De zevende stemer valt af in de volgende aflevering en de vijfde twee afleveringen later. Anne-Marie, Liesbeth en Tim stemden nog nooit als vijfde, zevende of achtste. Sterker nog: al hun beurtnummers zijn delers van 12, met uitzondering van de 9 van Tim in de eerste aflevering. Kennelijk is er iets bijzonders met hem aan de hand.

Offline hoihoi123

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #332 Gepost op: 13-02-2012, 23:54:21 »
Wat mij opgevallen was, is dat de kandidaten die afvielen een shot uit aflevering 2 of later hadden, terwijl degene die erin bleven bleven een shot uit aflevering 1 hadden. Het is steeds een shot en dan een kandidaat in de intro, en dan bedoel ik dus dat shot dat voorafgaat aan de kandidaat. Op basis daarvan dacht ik al dat Marit af zou vallen, want dat was de laatste dat geen shot uit aflevering 1 had. Dat klopte toen, maar toen hield het echter wel op met die theorie. Het opvallende is dat precies op dat moment er een nieuwe intro komt, waarbij de meeste opeens dus geen beeld uit aflevering 1 meer hebben. Alleen Liesbeth heeft dezelfde afbeelding gehouden. AM heeft trouwens wel een afbeelding uit aflevering 1, maar wel een andere afbeelding. Hieruit leid ik in ieder geval af dat Liesbeth en AM waarschijnlijk in de finale komen. Ik denk dat dit de winnaar en de mol zijn. Ik weet alleen nog niet helemaal wie ik aan wat moet koppelen. Aangezien Liesbeth al mijn verdachte was, is het makkelijk om die aan de mol te koppelen, maar ergens in mijn gedachten komt de gedachte voor dat het precies omgedraaid is.

Iemand had hierbij een lijstje gemaakt met uit welke aflevering het shot van de afvallers kwam. Het shot van de eerste afvaller kwam uit aflevering 5, die van de tweede uit aflevering 4, de derde uit de derde, de vierde uit de tweede en de vijfde uit de eerste (Frits was de enige die actief bezig was met een spel uit aflevering 1, dus dit kan je misschien bij Frits nog doortrekken).

Als we de huidige kandidaten bekijken, heb je nog Tim, William en Hadewych. Het shot van Hadewych komt uit aflevering 7. Die van Tim en William is onbekend. Het ziet er dan naar uit dat Tim en William de volgende twee afvallers zijn en dat Hadewych de finale waarschijnlijk gaat verliezen als je deze lijn doortrekt.

Enige minpunt aan deze theorie is dat het shot van Marion toch niet uit aflevering 5, maar uit aflevering 2 blijkt te komen. Hierdoor zou je de afvallers toch niet kunnen identificeren. Al kun je nog wel steeds concluderen dat AM en Liesbeth in de finale komen en waarschijnlijk de winnaar en mol zijn. Ik heb aflevering 5 niet teruggekeken, maar komt dat shot van die waterval niet toevallig nog terug in aflevering 5 als een soort terugblik aan IJsland? Ergens staat het me bij dat ik dat shot pas nog gezien heb, al kan het ook uit het introfilmpje komen.

Wie weet dat iemand hier nog wat verder mee kan.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #333 Gepost op: 14-02-2012, 10:46:24 »
de laatste kandidaat die de test maakt die afvalt, uitgezonderd Tim

Klopt dit was mijn theorie dus. Maar jij merkte erbij op dat ik geloof in afl. 2 Hadewych de laatste was. En ik zei toen; het is niet de laatste kandidaat die de test maakt die afvalt, maar de laatste kandidaat met een test-biecht dus een voice over (want Hadewych komt stilzwijgend in beeld als ze een joker legt en een kruisje slaat).

Nu ben ik dus aan het zoeken hoe verklaard kan worden dat Hadewych eruit gaat (zie mijn post boven). Want zij is nu niet de laatste kandidaat met een voice over maar de eerste. Misschien dat dit ook de ontbrekende schakel is, dat zij in die afl. 2 al eerder als laatste in beeld kwam maar toen niet ging. Zij heeft toen ook "Tim genoemd", ook al zo'n andere hint.

Als het schema van Erik TKS uitkomt dan blijft die kloppen als een bus en ben ik dus benieuwd of de erop volgende afvaller William donderdag als *eerste*  met de test begint.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #334 Gepost op: 14-02-2012, 18:19:50 »
Nu is het zeker: Hadewych is exit want ze is de nieuwe potbeheerder ::pinokkio::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #335 Gepost op: 14-02-2012, 19:15:51 »
Dat zit er dik in Lo...De potbeheerders mogen stuk voor stuk naar huis. Tim mocht um hebben van Liesbeth maar Tim stemde voor om um aan Hadewych te geven. en dat vond de rest prima. 2 can play that game, zwangere hadewych telt voor 2.  ::zwaai::
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #336 Gepost op: 14-02-2012, 20:52:32 »
Tim en William spelen het spel.. splits het penningsmeesterschap in de maag van een ander. Two can play that game.. en Hadewych heeft dat spel verloren.. > gaat eruit. Zo dan?  ??? Het zal wel weer een of andere vage reden hebben.. ben na de minuut uit afl. 7 bevestigt in mijn vermoeden iig  :(
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #337 Gepost op: 15-02-2012, 01:53:55 »
Bij Marion en Dio klopt deze redenering maar bij Maarten gaat het al niet helemaal meer op omdat hij twee keer als 7e stemt en Frits stemt twee keer als 5e.Volgens deze redenering had Frits dus vorige week al af moeten vallen maar vorige week stemt hij ineens weer als 7e,  ???

De theorie klopt echt, hoor. Je moet het per aflevering bekijken en je afvragen wie afvalt:

voor afl. 1: we weten niks dus kunnen niks voorspellen
voor afl. 2: Dio was 7e stemmer in test 1 dus hij vliegt eruit: klopt
voor afl. 3: Maarten was 7e stemmer in test 2 dus hij vliegt eruit: klopt
voor afl. 4: Maarten was 7e stemmer in test 3, is al afgevallen dus niemand vertrekt: klopt
voor afl. 5: Marit was 7e stemmer in test 4 dus zij vliegt eruit: klopt
voor afl. 6: Frits was 7e stemmer in test 5 dus hij vertrekt: klopt

In aflevering 7 stemde niemand als zevende. De vraag is nu of we uit mogen gaan van de vijfde stemmer die de afvaller van twee afleveringen later voorspelde (inderdaad met uitzondering van de vijfde stem van Frits in aflevering 3). Als dat mag dan is Hadewych de volgende afvaller.

Inmiddels heeft zwft mij uitgelegd hoe zijn theorie werkt: hij gaat ervan uit dat de persoon met de meeste overeenkomende stembeurten met de vorige afvaller, de volgende afvaller is:
    Marion  8                 | geen voorspelling
       Dio  7  8              | geen voorspelling
   Maarten  5  7* 7           | Maarten is enige met beurt 7 tot en met afl. 2 net als Dio
     Marit  6  5* -  7* 2     | Marit en Frits zijn enigen met beurten 5 en 7 net als Maarten
     Frits  -  2* 5* 5* 7* 3  | Frits komt in vier beurten overeen met Marit
Anne-Marie  3* 3* 2* 6  3* 4  | Anne-Marie komt in vier beurten overeen met Frits -> valt af in afl. 7
------------------------------|
  Liesbeth  1  4* 6* 4* 6* 2* | kandidaatafvaller afl. 8 (grote kans: 5 overeenkomsten met Anne-Marie)
  Hadewych  4* 6* 4* 3* 5  1  | kandidaatafvaller afl. 8 (kleine kans: 4 overeenkomsten met Anne-Marie)
   William  2* 1  3* 1  1  5  | FINALIST
       Tim  9  -  1  2* 4  6* | FINALIST
Deze theorie is ingewikkelder dan die met de zevens en vijven maar is ook interessant omdat hij een andere zesde afvaller voorspelt: Anne-Marie

We hebben nu drie theorieën op basis van de tests:

  • Iedereen behalve Tim: voorspelt WILLIAM als afvaller
  • 8-7-5-theorie: voorspelt HADEWYCH als volgende afvaller
  • Beurtentheorie: voorspelt ANNE-MARIE als volgende afvaller
Ik ben benieuwd welke van deze drie de juiste persoon aanwijst :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #338 Gepost op: 15-02-2012, 08:44:02 »
    Marion  8                 | geen voorspelling
       Dio  7  8              | geen voorspelling
   Maarten  5  7* 7           | Maarten is enige met beurt 7 tot en met afl. 2 net als Dio
     Marit  6  5* -  7* 2     | Marit en Frits zijn enigen met beurten 5 en 7 net als Maarten
     Frits  -  2* 5* 5* 7* 3  | Frits komt in vier beurten overeen met Marit
Anne-Marie  3* 3* 2* 6  3* 4  | Anne-Marie komt in vier beurten overeen met Frits -> valt af in afl. 7
------------------------------|
  Liesbeth  1  4* 6* 4* 6* 2* | kandidaatafvaller afl. 8 (grote kans: 5 overeenkomsten met Anne-Marie)
  Hadewych  4* 6* 4* 3* 5  1  | kandidaatafvaller afl. 8 (kleine kans: 4 overeenkomsten met Anne-Marie)
   William  2* 1  3* 1  1  5  | FINALIST
       Tim  9  -  1  2* 4  6* | FINALIST

Haha voor het eerst dat ik de tekst buiten het tekstkader zie hier op het forum  :D

Maar volgens mij snappen jullie het allebei wel maar wijzen elkaar op wat uitzonderingen. Zoals inderdaad met Frits' stem afl. 3. Dat vermindert de kans dat Hadewych eruit gaat.

Maar ja, er was ook die uitzondering bij de laatste biecht. Want in afl. 2 was Hadewych als laatste te zien. Dat vermindert de kans dat William eruit gaat.

En tja, de beurtentheorie, zwft zegt zelf flink los te zijn gegaan op de cijfers... knap dat hij het gevonden heeft maar hij vond het te freaky om erin te geloven.

In elk geval mooi om zoveel kloppende hints te zien. Verleden jaar kwamen we ook al zo ver met het Soundos inlopen. Helaas is dit achteraf nooit uitgelegd... dat is hopelijk dit jaar anders ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #339 Gepost op: 15-02-2012, 12:13:52 »
Iedere keer als de promo van aflevering 7 wordt vertoond met de exit, is ie weer anders. Dan weer MET rood scherm op het einde, en de volgende keer zonder rood scherm. Ik vind het een beetje raar.

Zou het dan toch op Hadewych slaan allemaal, omdat zij als laatste in beeld komt?