Auteur Topic: Alles Combineren  (gelezen 145593 keer)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #100 Gepost op: 25-01-2012, 23:16:34 »
Ik vind het wel een mooie taart.  ::ok:: Geeft goed de verwarring en verdeeldheid weer die er momenteel lijkt te zijn en is tegelijkertijd ook verrassend met die tweede plek van Frits. Zijn kandidatentopic is het meest rustig van allemaal, maakt mij eigenlijk ook wel benieuwd waar hij op 'scoort'?
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #101 Gepost op: 25-01-2012, 23:24:13 »
Zijn kandidatentopic is het meest rustig van allemaal, maakt mij eigenlijk ook wel benieuwd waar hij op 'scoort'?

Zit nu achter een andere pc ... maar, ik denk vooral op verdachte acties tijdens de afleveringen. Slecht werk met de auto's, te goed met het lasergamen ... En daar komen de verdachte acties jokers weggeven en vrijstellingen vinden bij.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Alles Combineren
« Reactie #102 Gepost op: 25-01-2012, 23:38:44 »
lasergamen

 ??? Welke aflevering heb jij gezien? :P

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #103 Gepost op: 25-01-2012, 23:39:40 »
??? Welke aflevering heb jij gezien? :P

Ohja, paintball dit jaar  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #104 Gepost op: 25-01-2012, 23:40:16 »
Zit nu achter een andere pc ... maar, ik denk vooral op verdachte acties tijdens de afleveringen. Slecht werk met de auto's, te goed met het lasergamen ... En daar komen de verdachte acties jokers weggeven en vrijstellingen vinden bij.

De meeste dingen die je hier noemt gaan over de eerste twee afleveringen, maar het is opvallend dat Frits nu na de derde ineens zo gestegen is. Dat kan toch niet alleen aan het (willen) weggeven van de jokers liggen? Of kan het ook zo zijn dat zijn relatieve stijging te verklaren is door 'inleveren' van de andere kandidaten?
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #105 Gepost op: 25-01-2012, 23:43:20 »
De meeste dingen die je hier noemt gaan over de eerste twee afleveringen, maar het is opvallend dat Frits nu na de derde ineens zo gestegen is. Dat kan toch niet alleen aan het (willen) weggeven van de jokers liggen? Of kan het ook zo zijn dat zijn relatieve stijging te verklaren is door 'inleveren' van de andere kandidaten?

Hmm, daar zeg je zo wat. Ik zal er morgen nog eens goed naar kijken  ::vergroot:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #106 Gepost op: 25-01-2012, 23:49:43 »
Hmm, daar zeg je zo wat. Ik zal er morgen nog eens goed naar kijken  ::vergroot:: .

Ik ben benieuwd. :)
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #107 Gepost op: 26-01-2012, 18:39:11 »
De meeste dingen die je hier noemt gaan over de eerste twee afleveringen, maar het is opvallend dat Frits nu na de derde ineens zo gestegen is. Dat kan toch niet alleen aan het (willen) weggeven van de jokers liggen? Of kan het ook zo zijn dat zijn relatieve stijging te verklaren is door 'inleveren' van de andere kandidaten?

Heb het even nagekeken. Er zijn 2 belangrijke redenen. 1) Dat de kandidaten zelf zo massaal op Frits zitten (nog meer dan in afl. 2) en 2) Dat Erik TKS en in mindere mate ikzelf naar Frits geswitcht zijn als Mol.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline molroy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #108 Gepost op: 27-01-2012, 12:08:38 »
de taart bevat straks maar 3 stukken :P

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #109 Gepost op: 27-01-2012, 12:13:00 »
de taart bevat straks maar 3 stukken :P

Haha, hoe bedoel je ? Heb je een sterke aanwijzing dat er 4 mensen de Mol niet meer kunnen zijn ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #110 Gepost op: 27-01-2012, 12:21:31 »
Heb het even nagekeken. Er zijn 2 belangrijke redenen. 1) Dat de kandidaten zelf zo massaal op Frits zitten (nog meer dan in afl. 2) en 2) Dat Erik TKS en in mindere mate ikzelf naar Frits geswitcht zijn als Mol.

Bedankt. Punt 1 is inderdaad wel overtuigend. Ik ben nu al benieuwd naar de volgende taart. Overigens staat Frits op mijn lijstje van kandidaten die ik al snel definitief had doorgestreept. Had ik dat eerder nog niet gedaan, dan wel na de aflevering van gisteren. Hij is zo overduidelijk niet blij met de gang van zaken rond de uitkomst van de onderhandelingen, terwijl de Mol daar alleen maar tevreden over kan zijn.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #111 Gepost op: 27-01-2012, 12:24:20 »
Hij is zo overduidelijk niet blij met de gang van zaken rond de uitkomst van de onderhandelingen, terwijl de Mol daar alleen maar tevreden over kan zijn.

Misschien moet ik "kandidaten-reacties" volgend jaar toevoegen als criterium. Eerlijk gezegd let ik zelf niet zo op dat soort dingen ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tony Hunt

  • Forumlid
  • Aerospace all the way!
Re: Alles Combineren
« Reactie #112 Gepost op: 27-01-2012, 12:31:32 »
Wat mij betreft is het nu duidelijk.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wat me wel opviel: Wie zegt dat Marit of William de test het slechts hebben gemaakt zoals een van de ander kandidaten opmerkte? Volgens mij zit er in de volgorde van de (groene) schermen geen volgorde (goed Nederlands hè). Dus het is zelfs mogelijk dat één van hen de Mol is en dat deze dus helemaal niet aan het onderhandelingenspel heeft meegedaan. Wat mij dan weer niet erg logisch lijkt, want het is juist een goede verklaring waarom er in de afgelopen twee afleveringen in eens zo veel geld werd verdient door oa de Mol zelf (Zie ook de aanwijzing van Art aan het begin van aflevering 4).
WYSIWYS

Offline molroy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #113 Gepost op: 27-01-2012, 12:50:36 »
Haha, hoe bedoel je ? Heb je een sterke aanwijzing dat er 4 mensen de Mol niet meer kunnen zijn ?
nou ja, de taart wijst al die 3 aan (liesbeth, frits en tim) en na gister (ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel, anders wil ik het je wel uitleggen :P) zal dit al helemaal zo zijn.
ik zal me corrigeren in 4 gelijke stukken dan: voor die 3 elk 1 en voor de andere 4 ook 1 stuk:P

Offline molroy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #114 Gepost op: 27-01-2012, 12:52:49 »
Misschien moet ik "kandidaten-reacties" volgend jaar toevoegen als criterium. Eerlijk gezegd let ik zelf niet zo op dat soort dingen ...
lijkt me moeilijk wat het is maar net hoe je het interpreteert

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #115 Gepost op: 27-01-2012, 12:54:47 »
nou ja, de taart wijst al die 3 aan (liesbeth, frits en tim) en na gister (ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel, anders wil ik het je wel uitleggen :P) zal dit al helemaal zo zijn.

Uhm ik weet niet helemaal wat bedoelt. Je sluit Marit en William uit omdat die de test het slechtst maakten ? En je sluit de mensen uit op wie zij stemden ? Maar zit William niet ook op Frits ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline molroy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #116 Gepost op: 27-01-2012, 13:27:24 »
Uhm ik weet niet helemaal wat bedoelt. Je sluit Marit en William uit omdat die de test het slechtst maakten ? En je sluit de mensen uit op wie zij stemden ? Maar zit William niet ook op Frits ?
nee ik sluit de mensen uit die niet konden stemmen in de laatste opdracht (marit en william)
en de mensen die groen zouden stemmen (anne-marie en hadewych)
maar omdat je niemand mag uitsluiten is er nog 1/4 taart voor die 4

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Alles Combineren
« Reactie #117 Gepost op: 27-01-2012, 17:52:23 »
Wat mij betreft is het nu duidelijk.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wat me wel opviel: Wie zegt dat Marit of William de test het slechts hebben gemaakt zoals een van de ander kandidaten opmerkte? Volgens mij zit er in de volgorde van de (groene) schermen geen volgorde (goed Nederlands hè). Dus het is zelfs mogelijk dat één van hen de Mol is en dat deze dus helemaal niet aan het onderhandelingenspel heeft meegedaan. Wat mij dan weer niet erg logisch lijkt, want het is juist een goede verklaring waarom er in de afgelopen twee afleveringen in eens zo veel geld werd verdient door oa de Mol zelf (Zie ook de aanwijzing van Art aan het begin van aflevering 4).

Anne-Marie zegt dat voor het ingaan van het gebouw.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #118 Gepost op: 28-01-2012, 15:42:53 »
nee ik sluit de mensen uit die niet konden stemmen in de laatste opdracht (marit en william)
en de mensen die groen zouden stemmen (anne-marie en hadewych)
maar omdat je niemand mag uitsluiten is er nog 1/4 taart voor die 4

groen zeggen te willen stemmen is toch juist hartstikke mols?

Offline Tony Hunt

  • Forumlid
  • Aerospace all the way!
Re: Alles Combineren
« Reactie #119 Gepost op: 29-01-2012, 11:00:29 »
Anne-Marie zegt dat voor het ingaan van het gebouw.

Oké, maar dat schreef ik toch al?
Citaat
Wie zegt dat Marit of William de test het slechts hebben gemaakt zoals een van de andere kandidaten opmerkte?

Dat zegt toch nog steeds niet dat het zo is. Het is slechts een idee/interpretatie van haar.
WYSIWYS