Auteur Topic: Alles Combineren  (gelezen 145633 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #120 Gepost op: 29-01-2012, 11:15:44 »
Het lijkt me eerder dat de 2 minst verdachten niet mee mochten doen dus zijn uitgeschreven van deelname door de regie. Niemand verdenkt deze 2, net als Hadewych. De andere 4 zijn wel sterk verdacht in de groep.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #121 Gepost op: 29-01-2012, 11:33:43 »
Het lijkt me eerder dat de 2 minst verdachten niet mee mochten doen dus zijn uitgeschreven van deelname door de regie.

Ja maar ... een van de 2 moet toch gewoon degene zijn die de test het slechtst heeft gemaakt ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tony Hunt

  • Forumlid
  • Aerospace all the way!
Re: Alles Combineren
« Reactie #122 Gepost op: 29-01-2012, 11:35:10 »
Ja, maar de ander (of nu zelfs beiden) kan dus in theorie zelfs de winnaar zijn. En één kan zelfs de mol zijn.
WYSIWYS

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles Combineren
« Reactie #123 Gepost op: 29-01-2012, 11:35:15 »
Ja maar ... een van de 2 moet toch gewoon degene zijn die de test het slechtst heeft gemaakt ?

Kan niet anders.
Tell me what your telescope says

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #124 Gepost op: 31-01-2012, 00:10:28 »
Zo, deze week de boel snel doorgerekend. De rest van de week nadenken over wie de Mol is, gaat beter onder het genot van taart toch ?  :P

Opvallend dat Frits weer terug zakt en Tim dichtbij Liesbeth komt. Als Liesbeth de Mol is, ben ik natuurlijk superblij. Als het Tim is, ben ik ook tevreden, die staat nu toch al 3x 2e.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Alles Combineren
« Reactie #125 Gepost op: 31-01-2012, 00:11:55 »
Unbelievable, die Tim en Frits die steeds weer zo'n groot stuk krijgen... dat zou ik ze als ik zo het forum en mijn eigen gedachten lees niet aan ze geven.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #126 Gepost op: 31-01-2012, 00:20:56 »
Tim en Frits die steeds weer zo'n groot stuk krijgen

Frits begrijp ik ook niets van maar Tim is toch wel verdacht? Hier in de poll staat hij ook steeds net achter Liesbeth... evenals op de .nl poll en bij Hyves zelfs 1e...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Alles Combineren
« Reactie #127 Gepost op: 31-01-2012, 00:23:11 »
Frits begrijp ik ook niets van maar Tim is toch wel verdacht? Hier in de poll staat hij ook steeds net achter Liesbeth... evenals op de .nl poll en bij Hyves zelfs 1e...

Oh, dat krijg ik niet echt mee dan. Ik lees hier voornamelijk Anne-Marie en wat Liesbeth verdenkers. Ben ook wat snel door de topics heengegaan omdat ik extreem achter lag met lezen, misschien ligt het daaraan.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #128 Gepost op: 31-01-2012, 00:23:27 »
Mooie taart  ::ok:: Het moet natuurlijk wel nog een beetje spannend blijven!
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #129 Gepost op: 31-01-2012, 00:30:07 »
Anne-Marie en wat Liesbeth verdenkers

Zijn die er ook nog? >:D

Maar klopt hoor, ik lees ook maar een beperkt aantal topics, ik heb ook de Anne-Marie en Frits topics altijd links laten liggen want kan me toch niet voorstellen dat zij de mol zijn.

Hee, nu bedenk ik mij, Heinz maakt toch altijd overzichten van de topverdachten op basis van de taart? Tijd voor Tim-Liesbeth?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #130 Gepost op: 31-01-2012, 00:31:02 »
Ik lees hier voornamelijk Anne-Marie en wat Liesbeth verdenkers.

Eigenlijk vind je het dus vooral raar dat Anne-Marie zo laag staat ? Dat heeft voor een behoorlijk deel te maken met dat ze volgens mij al aardig wat kandidaatacties heeft begaan. Ze zit ook niet zo vaak op een goede positie voor de Mol  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #131 Gepost op: 31-01-2012, 00:33:10 »
Hee, nu bedenk ik mij, Heinz maakt toch altijd overzichten van de topverdachten op basis van de taart? Tijd voor Tim-Liesbeth?

Heinz zit op Anne-Marie ... dus die heeft waarschijnlijk andere duels voor ogen ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles Combineren
« Reactie #132 Gepost op: 31-01-2012, 00:44:40 »
Jeej, liesbeth weer eerste.. Zou toch wel leuks zijn als de taarten de mol dit jaar na aflevering 1 hadden.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #133 Gepost op: 31-01-2012, 00:48:20 »
Zo, deze week de boel snel doorgerekend. De rest van de week nadenken over wie de Mol is, gaat beter onder het genot van taart toch ?
Bedankt weer! ::bravo:: Opvallend dat precies de drie hoofdverdachten van de onderhandelingsopdracht bovenaan staan.

Citaat
Als Liesbeth de Mol is, ben ik natuurlijk superblij. Als het Tim is, ben ik ook tevreden, die staat nu toch al 3x 2e.
Wacht maar af... >:D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Alles Combineren
« Reactie #134 Gepost op: 31-01-2012, 00:56:43 »
Op wie zit jij eigenlijk Erik?  Jou als autoriteit op het gebied van de mollenkunde moet ik natuurlijk in de gaten houden! 

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #135 Gepost op: 31-01-2012, 01:03:47 »
Op wie zit jij eigenlijk Erik?  Jou als autoriteit op het gebied van de mollenkunde moet ik natuurlijk in de gaten houden! 

(zie blog)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Alles Combineren
« Reactie #136 Gepost op: 31-01-2012, 08:30:24 »
Heinz zit op Anne-Marie ... dus die heeft waarschijnlijk andere duels voor ogen ...

Over een of een paar afleveringen zal ik weer een "molduel" neerzetten. Dan zal ik er zeker op letten wie er het meest verdacht worden, ook al verdenk ik dan misschien nog iemand anders.

Sinds wanneer bak je de taarten eigenlijk? Heb je ook nog info van hoe het die jaren verliep (dus buiten de twee voorbeelden die je in de openingspost geeft)?
« Laatst bewerkt op: 31-01-2012, 08:32:07 door Heinz »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #137 Gepost op: 31-01-2012, 08:54:12 »
Sinds wanneer bak je de taarten eigenlijk? Heb je ook nog info van hoe het die jaren verliep (dus buiten de twee voorbeelden die je in de openingspost geeft)?

Dit is het 3de jaar dat ik het zo serieus doe. Ik kan wel grafiekjes posten, maar dat wordt vanavond.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Alles Combineren
« Reactie #138 Gepost op: 31-01-2012, 12:28:04 »
Aangezien het huidige WIDM seizoen als 'vervreemdend' wordt omschreven, kan ik me zo voorstellen dat het dit jaar toch een stuk moeilijker wordt om zo vroeg in het seizoen de juiste taartpunt boven te zien komen. Ik heb er in ieder geval nog weinig vertrouwen in. Is het dan dit jaar zo obvious dat Liesbeth de mol is, en dan is ze het uiteindelijk ook nog? Lijkt me niet iets wat de productie zal willen, daarom verwacht ik eerder dat Liesbeth de Pepijn van dit jaar is.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #139 Gepost op: 31-01-2012, 15:08:29 »
Is het dan dit jaar zo obvious dat Liesbeth de mol is, en dan is ze het uiteindelijk ook nog? Lijkt me niet iets wat de productie zal willen, daarom verwacht ik eerder dat Liesbeth de Pepijn van dit jaar is.

Behalve dan dat Pepijn op de andere fora helemaal niet zo verdacht werd. Alleen hier was hij hoofdverdachte.
Art en Karin waren vorig jaar hoofdverdachten bij het grote publiek, en zij kwamen dan ook in de finale.