Auteur Topic: Alles Combineren  (gelezen 145658 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Alles Combineren
« Reactie #260 Gepost op: 24-02-2012, 15:36:45 »
Ik ga er natuurlijk niet klakkeloos vanuit dat de meerderheid en Heinz het goed hebben. Als ze ernaast zitten, gaat hun wegingsfactor flink naar beneden !

Oei oei. ::zweep:: Hield je dan nog rekening met me nadat ik zo lang Arjen en Pepijn verdacht? Ok, daarna zat ik wel op Kim en Patrick, maar toch. (Als Anne-Marie het is doe ik het dit jaar best goed: mijn Mol van na aflevering 3 tot aflevering 6. En nu na afl. 8 weer. Als Liesbeth het is kun je me de volgende keer in tegenovergestelde zin meenemen. Wie ik niet verdenk is dan waarschijnlijk de Mol.) ;)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #261 Gepost op: 24-02-2012, 15:45:42 »
Hield je dan nog rekening met me nadat ik zo lang Arjen en Pepijn verdacht?

Ik geef je nog het voordeel van de twijfel  ;) . Daarbij vind ik het mooi om te bestuderen of de massa zijn molkeuze aanpast aan de molkeuze van de grote namen ! En je blijft natuurlijk de grootste mollenspeurder aller tijden, dus interessant is je molkeuze sowieso  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Alles Combineren
« Reactie #262 Gepost op: 24-02-2012, 15:51:05 »
Maar heb je dat zelf bedacht, of denk je dat Liesbeth de Mol is omdat de taarten dat zeiden ?  :P (zie post van Jayne)

Het eerste - zit niet zo te speuren dit seizoen, dus ook eigenlijk niet zo op je taarten gelet  :-X

Sowieso geef ik vrij weinig waarde aan wie op wie zit. Zag bv weinig in Tim, en in Peppi vorig jaar - terwijl die toch op het forum nogal verdacht waren. Dat gezegt hebbende, zat wel op Marit tot ze eruit vloog - dus ben ook verre van feilloos  ::rofl::
Denk dat sommige speurders als opinieleiders kunnen werken - maar dan moet je eerst van langere tijd bijhouden wie hoe vaak vanaf wanneer goed zit; dat kwantificeren etc. Dat is me te veel werk - dus bezie alle gedachtegangen daarom maar op face value onafhankelijk van poster.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #263 Gepost op: 24-02-2012, 20:55:02 »
Ik hoop volgend jaar aan te vullen met extra criteria (de emoties/blikken waar moedermol en lightman naar kijken bijvoorbeeld). Kijken of dat beter werkt.

Weet je zeker dat je dit nog aandurft?  ??? 

Overigens heb ik zojuist in dit topic een bericht geplaatst met mijn nieuwe analyse en een stukje persoonlijke reflectie.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #264 Gepost op: 28-02-2012, 16:32:42 »
Zo, hier is ie dan. Een speciale taart, want ik heb hem in de VS gebakken. Ben hier een weekje voor een conferentie.
De taart zelf is natuurlijk niet zo verrassend, veel zal er niet veranderen als je er slechts 1 aflevering statistiek bij krijgt ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #265 Gepost op: 28-02-2012, 16:38:48 »
veel zal er niet veranderen als je er slechts 1 aflevering statistiek bij krijgt ...

Nou... er zal toch een grote switch zijn geweest uit Tim en naar... ??? Zeker van de molloten die je volgt, volgens mij moesten Heinz, Moedermol en zo nog wat anderen wel een nieuwe mol vinden. Maar Liesbeth blijft afgetekend 1e, het wordt echt een spannende finale ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #266 Gepost op: 28-02-2012, 16:51:26 »
Nou... er zal toch een grote switch zijn geweest uit Tim en naar... ???

Ja, dat wel natuurlijk. Maar ik kreeg de indruk dat sommige mensen oprecht benieuwd waren wie de nieuwe nr 1 zou worden, maar de kans was natuurlijk erg groot dat dat gewoon Liesbeth zou zijn.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #267 Gepost op: 28-02-2012, 16:54:29 »
benieuwd waren wie de nieuwe nr 1 zou worden
Ja klopt.... want volgens mij is iedereen die jij volgt van Tim naar AM geswitcht dus dan zou het een spannende race zijn geweest. Maar in plaats daarvan is het gat nog altijd evenveel procenten. Toch opvallend.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Alles Combineren
« Reactie #268 Gepost op: 28-02-2012, 18:39:59 »
jaaaaaa je hebt de mol goed ::bravo::

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #269 Gepost op: 28-02-2012, 20:38:50 »
Maar Art zei het vooraf al: dit seizoen is alles anders. Alles waarvan we voorheen zeiden:"dat kan niet" blijkt dus nu wel te kunnen.

Ik denk dat Art hier bedoelde dat de taart van G-root het niet goed blijkt te hebben... héél vreemd!  ???
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #270 Gepost op: 28-02-2012, 20:55:18 »
Zo, hier is ie dan.

Waarvoor dank! :)  ::joehoe::

Zeg G-root, waarom kon je met deze taart niet komen met een dijenkletser.. en Hadewych, A-M en Liesbeth elk 33,333% van de taart toedelen?  >:D ::rofl:: Los daarvan klopt ie wel, het gaat tussen Liesbeth of A-M, zoveel is duidelijk. Maarja wie dan.. Liesbeth heeft de meeste mollenstreken, A-M de mooiste verwijzingen.  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles Combineren
« Reactie #271 Gepost op: 28-02-2012, 21:01:53 »
Als Liesbeth de mol is, ben ik blij voor G-root.  :-* ;)

Maar ik denk nog steeds dat het Anne-Marie is. :P

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #272 Gepost op: 28-02-2012, 21:25:07 »
Zeg G-root, waarom kon je met deze taart niet komen met een dijenkletser.. en Hadewych, A-M en Liesbeth elk 33,333% van de taart toedelen? 

Als je me dit soort ideeën nou voortaan gewoon optijd PM't  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #273 Gepost op: 28-02-2012, 21:39:21 »
Je kan volgende week altijd nog Lies en AM ieder 50% geven (of toch Hade en AM :P)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #274 Gepost op: 28-02-2012, 21:46:44 »
Als je me dit soort ideeën nou voortaan gewoon optijd PM't  :P .

 ::rofl:: Nou, bij deze dan  ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles Combineren
« Reactie #275 Gepost op: 1-03-2012, 14:21:52 »
@G-root: Ik merk dat ik steeds aan het nadenken ben over taarttips, voor het geval Liesbeth niet de mol is.  :-[  ::rofl:: Het houdt me wel bezig...  ;D

Zal eerst afwachten of ze het misschien niet toch gewoon is, want in dat geval heb je helemaal geen tips nodig, natuurlijk. :P ;)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #276 Gepost op: 1-03-2012, 14:41:29 »
@G-root: Ik merk dat ik steeds aan het nadenken ben over taarttips, voor het geval Liesbeth niet de mol is.  :-[  ::rofl:: Het houdt me wel bezig...  ;D

Zal eerst afwachten of ze het misschien niet toch gewoon is, want in dat geval heb je helemaal geen tips nodig, natuurlijk. :P ;)

Goed om te horen ! Als Liesbeth het niet is kan ik inderdaad wel wat steun en tips gebruiken  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #277 Gepost op: 1-03-2012, 14:55:37 »
Is volgens mij niet nodig: als mijn theorie uitkomt (zie afvallerstopic) is de finale Hade-AM en dan zal AM wel 1e staan. Tot nu toe klopt ie nog van start  tot einde 8) 8) 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Alles Combineren
« Reactie #278 Gepost op: 1-03-2012, 15:26:35 »
Goed om te horen ! Als Liesbeth het niet is kan ik inderdaad wel wat steun en tips gebruiken  :P .

Misschien een rare vraag, maar wie denk je eigenlijk zelf dat de Mol is? Laat je dat afhangen van wat je taart zegt of weeg je bijvoorbeeld jouw keuze mee in de taart? (Dat laatste gebeurt natuurlijk sowieso, want jij bepaalt wat je verdacht vindt, hoe je dat meeweegt en welke andere criteria je hanteert.)
« Laatst bewerkt op: 1-03-2012, 15:33:41 door Heinz »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alles Combineren
« Reactie #279 Gepost op: 1-03-2012, 15:51:10 »
De mol staat weer op 1.
Als Liesbeth de mol niet is, dan ... eet ik mijn slippers níet op.  ;D
Als ze de mol wel is ook niet trouwens.  ::)
Brevis esse laboro, obscurus fio.