Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 788549 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #640 Gepost op: 25-06-2012, 10:55:30 »
Dit is het goede speurwerk. Was dit met voorbedachte rade?
Daarbij moet ik wel zeggen dat het best zo kan zijn dat het inderdaad een random persoon uit roemenie was die via twitter toevallig op de link kwam.
Voorlopig gok ik echter op Roemenië ::bravo::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #641 Gepost op: 25-06-2012, 11:59:34 »
En de rijen zijn weer gesloten, zoals dat plechtig heet.



*Bodejos ligt nog steeds dubbel van de lach.*

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #642 Gepost op: 25-06-2012, 12:07:46 »
Goed gevonden, Pac-Mol! ::rofl::

Het is alleen te hopen dat ze zich dan niet per Tarom Toepolev-154 gaan verplaatsen. Kun je nog beter gaan ab- dan wel aufseilen.
Gelukkig heeft Tarom tegenwoordig modern materiaal...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #643 Gepost op: 25-06-2012, 12:17:25 »
Dat weet ik, de Taroms waar ik het over heb, zijn OF neergestort, OF gesloopt, OF in gebruik als restaurant. Maar er zou op een regionaal vliegveld per ongeluk nog een exemplaar kunnen staan, en dan kun je pech hebben.


Als Art dit ziet, en het blijkt Roemenië te zijn, durft ie nooit meer te twitteren tijdens de WIDM-opnames.....


Lijkt me een mooie tekst voor de nieuwe t-shirts voor de MFD:   ''Beware of Pac-Mol''  of ''Pac-Mol is watching you''. Tsubasa weet wel een leuk adresje om ze te drukken.......:))

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #644 Gepost op: 25-06-2012, 12:24:30 »
Inderdaad, als je pech hebt staat er nog eentje... En hoe krakkemikkerig die Russische vliegtuigen kunnen zijn kan mijn vader over meepraten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #645 Gepost op: 25-06-2012, 12:55:15 »
dus het lukt iemand wel om er achter te komen naar welk land ze gaan door een ingenieus plannetje en het lukt niet om te zien dat Inge in 2007 elke biecht met `toen` begon terweil dat best opvallend was  ::rofl:: echt geniaal pac!  ::oink::
Cine este aluniţă 2013? roemenie! (hopenlijk)
« Laatst bewerkt op: 25-06-2012, 13:10:49 door molvankaas »
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #646 Gepost op: 25-06-2012, 13:55:30 »
Nou komen we ergens! ::oink::

Tja. Dat krijg je als molloten ineens negen maanden te tijd hebben, in plaats van één week ::rofl::

Geweldig gedaan Pac-Mol! ::ok::

Maar was het nou ná de ontdekking over dit filmpje dat je Tsubasa benaderde, of was het andersom?

Als Art dit ziet, en het blijkt Roemenië te zijn, durft ie nooit meer te twitteren tijdens de WIDM-opnames.....
Als wie dan ook van de WIDM-staf dit ziet!

't Is trouwens ook wel een mooi voorbeeld van de immer minder wordende privacy die we hebben ;) Doordat overal statistieken van worden bijgehouden kunnen we door wat gegevens te combineren precies achterhalen wie wat waar wanneer doet. Ook als we het eigenlijk niet willen weten ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #647 Gepost op: 25-06-2012, 14:10:55 »
Maar was het nou ná de ontdekking over dit filmpje dat je Tsubasa benaderde, of was het andersom?
Ik had het ontdekt en stuurde het daarna naar Tsubasa, met zijn 'briljante' plan ;)

Dank allemaal voor de complimentjes ::respect::
...óf niet!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #648 Gepost op: 25-06-2012, 14:21:50 »
Ik vind het heel slim gedaan en Art kan zich wel voor z'n kop slaan als hij het land op deze manier heeft prijsgegeven, maar om alles uit te sluiten: was niet een van je Twitter-volgers toevallig op vakantie in Roemenië?  ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #649 Gepost op: 25-06-2012, 15:03:20 »
Daar heb je in Lo een goede medestander in :) :P
Helemaal waar! Boeiuh WAAR het wordt gehouden. Al vind ik het wel grappig wat hierboven staat, MOLdavie  ::rofl::

Wel leuk te weten WIE. Ook wel WANNEER. Om spoilers te achterhalen. En als ik Art's twitteraccount bekijk is hij nog wel bezig met opnames. Vertrek zo 6 juni, dus we zullen wel zowat in de finale zitten, 3 weken erbij geeft 27 juni slot?!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #650 Gepost op: 25-06-2012, 16:09:22 »
Boeiuh WAAR het wordt gehouden.
Op zich is het juist wel interessant om te weten WAAR het wordt gehouden. Althans in mijn ogen... Het land/de omgeving draagt immers toch ook bij hoe het seizoen zich ontvouwd en hoe je er naar kijkt. Natuurlijk is het nog wat belangrijker om te weten wie er meedoen, maar de plaats maakt wel degelijk uit in mijn ogen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #651 Gepost op: 25-06-2012, 16:12:58 »
Helemaal waar! Boeiuh WAAR het wordt gehouden. Al vind ik het wel grappig wat hierboven staat, MOLdavie  ::rofl::
Hahaha, ja ik keek op kaart en dacht toen HEY: 'MOL'davië is een buurland van Roemenië :P (dus wie weten hebben de makers ook wel zo gedacht.. :P)

Maar goed aan de ene kant snap ik wel dat je de locatie niet boeiend vind, maar ik kijk er tegenaan als: terwijl wij naar serie 12 toeleefden, was de crew al bezig met voorbereiden van seizoen 13. Zo kijkend op de kaart van, waar zullen we nu eens heengaan? En is dat land ook geschikt voor het programma.

Zodra dan het seizoen op tv is afgelopen denk ik in de 9 maanden (en met name tijdens de periode van de opnames) als in: wat zullen de makers komend jaar weer voor ons bedacht hebben? Welke spellen, wat voor een land gaan we nu weer zien? Het land bepaald voor een deel ook de sfeer, het beeld dat je hebt bij een serie. En elk jaar zien we echt de meest mooie locaties voorbij komen. (denk aan De Cerro Negro, de eindeloze IJslandse vlaktes). Ik heb werkelijk geen idee wat ze daar in Roemenië hebben aan natuur/omgeving. (net als dat ik dat niet had bij El Salvador en Nicaragua, wat op zich ook een zeer verrassende landenkeuze was)

En dan bij de namen van de kandidaten heb ik zoiets van dat zien we wel als ze officieel bekend gemaakt worden. Vorig jaar lekte er 9 van de 10 uit, maar Marion Pauw was de grote onbekende/verrassing. (spoilers in de zin van wanneer iemand af zou kunnen vallen vind ik vooraf minder leuk, dan wanneer de serie op tv loopt).

Maar de makers slagen er de laatste jaren wel in en leuke groep samen stellen van iets bekendere en veel minder bekende mensen (en verrassingen zoals Marion Pauw), die zichzelf dankzij het programma aan het grote publiek presenteren. Vandaar dat ik bij de kandidaten zoiets heb van ik hoef ze niet per se vooraf te weten, (mag wel) zie ze liever als persoon in het spel ontwikkelen.
« Laatst bewerkt op: 25-06-2012, 16:17:35 door mollenvanger21 »

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #652 Gepost op: 25-06-2012, 16:30:21 »
Wel leuk te weten WIE. Ook wel WANNEER. Om spoilers te achterhalen. En als ik Art's twitteraccount bekijk is hij nog wel bezig met opnames. Vertrek zo 6 juni, dus we zullen wel zowat in de finale zitten, 3 weken erbij geeft 27 juni slot?!
We weten alleen nog niet hoelang de opnames hebben stilgelegen. Normaal duren de opnamen toch ongeveer 2,5 week, dus dat zou je kunnen afleiden uit Arts twitterstilte.
Welke datum bedoel je nou btw? 6 juni was op een woensdag  ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #653 Gepost op: 25-06-2012, 17:22:49 »
Citaat
met onze

18 IJslandse paarden,
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::



Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #654 Gepost op: 25-06-2012, 17:28:46 »
Pacmol  ::rofl::  ::ok:: ::ok::
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #655 Gepost op: 25-06-2012, 17:36:35 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


Tsja zo loopt de ene serie mooi over in de andere :P

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #656 Gepost op: 25-06-2012, 18:18:50 »
Wacht... Zijn we nou serieus bezig of zijn jullie mij aan het uitlachen?
...óf niet!

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #657 Gepost op: 25-06-2012, 18:30:04 »
dus het lukt iemand wel om er achter te komen naar welk land ze gaan door een ingenieus plannetje en het lukt niet om te zien dat Inge in 2007 elke biecht met `toen` begon terweil dat best opvallend was  ::rofl:: echt geniaal pac!  ::oink::
Cine este aluniţă 2013? roemenie! (hopenlijk)

Je hebt daar staan 'Wie is de moedervlek 2013?' Lang leve google translate.  ::rofl:: Volgens mijn woordenboek is een mol een cartita.  ::tandpastasmiley::

Wie is de Mol Roemenië, dat zou echt zo gaaf zijn. Transsylvannië is de ultieme plek voor het programma. Prachtige natuur (dat vind ik best wel belangrijk voor het programma, geeft toch altijd wat meer sfeer), authentieke plekjes en weinig Nederlanders. Tenzij ik er rondloop natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 25-06-2012, 18:35:37 door Mloesje »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #658 Gepost op: 25-06-2012, 18:33:27 »
Wacht... Zijn we nou serieus bezig of zijn jullie mij aan het uitlachen?
Van uitlachen is geen sprake, Pac-Mol.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #659 Gepost op: 25-06-2012, 18:39:25 »
Hahaha!