Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 788566 keer)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #840 Gepost op: 31-08-2012, 22:33:55 »
Voor iedereen die op zijn telefoon kijkt, of het liever gewoon op YT kijkt:
[youtube]CFduJ75xLiA[/youtube]

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #841 Gepost op: 1-09-2012, 11:08:34 »
leuk gesprekje. geen suiker Art!  ::rofl::
en dan te bedenken dat zij maar 1/10 van widm 2013 vormt! dit word nog een interessant seizoen.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #842 Gepost op: 1-09-2012, 11:44:46 »
::rofl::

Fijn dat het weer goed gaat met Janine!

Jammer dat ze WIDM voortijdig moest verlaten, ik denk dat ze met haar humor een extra leuke bijdrage had kunnen leveren aan het nieuwe seizoen.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #843 Gepost op: 1-09-2012, 15:48:11 »
::rofl::

Fijn dat het weer goed gaat met Janine!

Jammer dat ze WIDM voortijdig moest verlaten, ik denk dat ze met haar humor een extra leuke bijdrage had kunnen leveren aan het nieuwe seizoen.

Ze is echt leuk he, die humor kan ze bij dat natuurprogramma (Vroege Vogels?) wat minder kwijt, ik vond de rol van Jakhals bij de DWDD helemaal op haar lijf geschreven, jammer idd dat ze op deze manier WIDM heeft moeten verlaten maar haar humor heeft gelukkig niet verloren!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #844 Gepost op: 10-09-2012, 17:53:32 »
Voor iedereen die op zijn telefoon kijkt, of het liever gewoon op YT kijkt:
[youtube]CFduJ75xLiA[/youtube]

Zou er misschien meer zitten in dit filmpje behalve een leuk grapje? Als de grap al geweest is komt Art namelijk nog een keer terug en fluistert hij wat tegen Janine. Op 2.11 ongeveer. Wat zegt hij hier?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #845 Gepost op: 10-09-2012, 19:28:23 »
Zou er misschien meer zitten in dit filmpje behalve een leuk grapje? Als de grap al geweest is komt Art namelijk nog een keer terug en fluistert hij wat tegen Janine. Op 2.11 ongeveer. Wat zegt hij hier?
"Zonder ..."

Waarschijnlijk domweg "zonder suiker".

Waarom overigens een grap? Kan 't niet gewoon zijn dat ze goede vrienden zijn geworden... of zelfs meer dan dat?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #846 Gepost op: 10-09-2012, 19:36:21 »
"Zonder ..."

Waarschijnlijk domweg "zonder suiker".

Dat zal wel ja. Ik kan er ook geen "WIDM 2013 speelt zich af in Zuid-Afrika" van maken. ;) (Maar aangezien er vorig jaar in een filmpje ook ineens de groepsfoto van WIDM 2012 verstopt zat kan je niet oplettend genoeg zijn!)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #847 Gepost op: 10-09-2012, 19:45:58 »
Dat zal wel ja. Ik kan er ook geen "WIDM 2013 speelt zich af in Zuid-Afrika" van maken. ;) (Maar aangezien er vorig jaar in een filmpje ook ineens de groepsfoto van WIDM 2012 verstopt zat kan je niet oplettend genoeg zijn!)
Het zou natuurlijk wel kunnen, maar dit was van de perspresentatie van de VARA, en het filmpje van vorig jaar met de foto zat bij de Televizierring (van de AVRO) dezelfde omroep die WIDM maakt.

Ik denk dat als we weer zo'n hint filmpje vinden dat we dat echt bij de AVRO moeten zoeken :) (maar de gedachte op zich om zelfs hier oplettend te zijn is zeker niet slecht).

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #848 Gepost op: 10-09-2012, 21:16:43 »
Is Ali B al genoemd als deelnemer? Zo niet, dan doe ik dat nu..........

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #849 Gepost op: 12-09-2012, 13:15:20 »
Is Ali B al genoemd als deelnemer? Zo niet, dan doe ik dat nu..........

Bron?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #850 Gepost op: 12-09-2012, 13:22:37 »
msn-chat met een collega die hem op msn heeft. Die collega doet veel met online muziekprogramma's en in dat verband heeft hij hem op msn.

Hij gaf door dat Ali had aangegeven dat ie had meegedaan, en toen ik doorvroeg, verdween hij acuut van de chat.

Ik vroeg via die collega: ''wie is de presentator van het programma'', omdat ik vermoedde dat het wellicht toch om WAAR is de Mol zou kunnen gaan, maar naar zeggen van die collega, gaf Ali daar geen antwoord meer op, en verdween hij van de chat.


Dit wil natuurlijk nog steeds niets zeggen, en voor hetzelfde geld gaat het TOCH om Waar is de Mol? Maar het is in elk geval iets om in de gaten te houden.

Het simpelste is om de tijdlijn van Ali B. terug te zoeken.

Zelf houd ik een slag om de arm, maar ik vond het wel opmerkelijk dat Ali ineens zweeg als het graf toen ik begon door te vragen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #851 Gepost op: 12-09-2012, 13:42:03 »
Ik vroeg via die collega: ''wie is de presentator van het programma'', omdat ik vermoedde dat het wellicht toch om WAAR is de Mol zou kunnen gaan, maar naar zeggen van die collega, gaf Ali daar geen antwoord meer op, en verdween hij van de chat.

Dit wil natuurlijk nog steeds niets zeggen, en voor hetzelfde geld gaat het TOCH om Waar is de Mol? Maar het is in elk geval iets om in de gaten te houden.

Als het om WAAR is de mol gaat: http://www.veronicatv.nl/programmas/waar-is-de-mol/videos/seizoen-4/4-ali-b/waar-is-de-mol-4-ali-b in dat programma heeft ie al eens gezeten :)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #852 Gepost op: 12-09-2012, 13:53:19 »
dan is het zaak om het toch in de gaten te houden. Ik zeg niet dat het 100 procent zo is, ik sluit het echter ook niet uit.

Ik noem er dus wl een bron bij. Hoe betrouwbaar die is, zal blijken bij de presentatie van serie 13 in Amsterdam. Anders horen we het wel van Lautjuh......:)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #853 Gepost op: 12-09-2012, 14:35:56 »

Het simpelste is om de tijdlijn van Ali B. terug te zoeken.


Ik weet niet hoe het met twitter zit, maar op facebook heeft hij tussen 21 mei en 24 juli niks meer gepost. Terwijl hij daarvoor en daarna toch wel elke week iets plaatst.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #854 Gepost op: 12-09-2012, 14:49:57 »
Ik weet wel dat de opnames voor de aflevering van Frans Bauer's Zigeunernacht in april en mei zijn gemaakt, maar daarvoor is ie slechts enkele dagen naar Hongarije geweest.

Hoe ik dat weet? Heel simpel: de door Frans gebruikte mercedes is eind maart 2012 op naam gezet, en dat was 1 dag voordat die serie begon. De aflevering van Ali B. was de derde in de rij, dus dat moet de eerste helft van april zijn geweest.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #855 Gepost op: 12-09-2012, 19:02:02 »
Denken jullie ook wel eens dat als je dit dan zeg maar later terugleest, en als je dan zegt "Ali B zit in Wie is de mol, want Frans Bauer heeft in maart een Mercedes geregistreerd" dat het dan net klinkt alsof je gek bent? ::rofl::

Hoe dan ook, goed speurwerk ::ok::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #856 Gepost op: 13-09-2012, 20:28:12 »
Denken jullie ook wel eens dat als je dit dan zeg maar later terugleest, en als je dan zegt "Ali B zit in Wie is de mol, want Frans Bauer heeft in maart een Mercedes geregistreerd" dat het dan net klinkt alsof je gek bent? ::rofl::

 ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #857 Gepost op: 14-09-2012, 17:47:21 »
http://www.youtube.com/watch?v=dQZQg-mhwZs&feature=youtu.be

EERSTE BEELDEN ONLINE GEZET DOOR WIE IS DE MOL..
ZUID AFRIKA IT IS!!!!!!!
WOW. krijg echt een adrenaline stoot door dit filmpje, mega veel zin

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #858 Gepost op: 14-09-2012, 20:03:19 »
Erg tof ja! ::tandpastasmiley::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #859 Gepost op: 14-09-2012, 21:43:41 »
Om even op mijn opmerking over Ali B. terug te komen:


Ogenschijnlijk heeft het hele verhaal met Frans Bauer's Zigeunernacht er niets mee te maken, maar schijn bedriegt.

Dat zit zo:

de naam Ali B. had ik eerder gehoord als 1 van de mogelijke kandidaten voor WIDM 2013. Niets is bevestigd wat zijn deelname betreft, maar dit even terzijde. Ik schonk er eerder ook niet zoveel aandacht aan. Iedereen roept in april mei immers willekeurig wat namen, er is altijd een kans dat daar 1 of meer kandidaten tussen zitten.

Toen ik echter zag dat Ali ook een van de gasten was van Frans Bauer's Zigeuneernacht, dacht ik: toch even op zijn naam concentreren. En daar komt die Mercedes om de hoek kijken. Lijkt er nog steeds niets mee te maken te hebben, maar als iemand het programma van Frans een beetje gevolgd heeft, dat weet ie dat het voertuig 1 dag voordat de serie begon met de reis naar Hongarije is aangeschaft. Aan de hand van het invoeren van het kenteken via de site van de RDW is dit makkelijk na te gaan. Daar zie je dat die auto eind maart op naam is gezet. Van die datum uit geredeneerd, weet je dus ook wanneer die serie is opgenomen. Mercedes doet dus verder niet ter zake.

Dan Ali B., 1 van de gasten van Frans. Ik dacht eerst: die gaat niet in korte tijd een paar keer voor enkele dagen tot 3 weken zijn gezin in de steek laten, dus eigenlijk verloor ik hem als mogelijke kandidaat uit het oog.

TOT het moment afgelopen week dat die collega me aansprak. Cruciaal in dit verband is namelijk dat die niet weet dat ik molloot ben, en hij zei het dus spontaan.

Lijkt een onsamenhangend verhaal, maar is het dus beslist niet.