Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 788539 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #940 Gepost op: 30-09-2012, 13:07:01 »
Je speur-zin heeft in elk geval de eerder door Supernova genoemde naam opgeleverd, dus die mag nu toch als vaststaand worden beschouwd.
Tja Jos..
Leuk dat je dat nu als 'vaststaand feit' beschouwt.. Een korte google op de naam had je hetzelfde opgeleverd. En het feit dat iemand dit out of the blue zomaar meldt zonder enige staving (die ik wel heb gegeven..) zegt mij persoonlijk niks.

Ik heb geen reden om aan te nemen dat het niet deze kerk betreft sterker nog ik heb twee zeer sterke en wat mij betreft overtuigende redenen gegeven waarom het deze kerk zou zijn (i.e. beeldmateriaal en corroboratie van een Zuid Afrikaanse die er geweest is).
Maar als jij liever het woord neemt van een volkomen vreemde die hier binnensuist en zomaar iets roept op 'zijn woord' dan ja natuurlijk..  ::)

Whatever,'speurzin' (en de corroboratie daarvan..) is duidelijk een betrekkelijk begrip..
Althans volgens jou.
« Laatst bewerkt op: 30-09-2012, 13:12:27 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #941 Gepost op: 30-09-2012, 18:20:22 »
als jij liever het woord neemt van een volkomen vreemde die hier binnensuist en zomaar iets roept op 'zijn woord' dan ja natuurlijk..

Hmmm, lees ik het nu verkeerd of jij? Ik snap 'm even niet... Jos haalt jou aan omdat hij jouw woord hoog acht, maar jij lijkt hier van het tegendeel uit te gaan. Mwah, klein bier allemaal (en ja ik heb een glaasje op inmiddels) maar ik wilde het even spammen hier want ook na nalezen begrijp ik 'm niet.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #942 Gepost op: 30-09-2012, 21:16:47 »
Valt wel mee hoor, je hoeft natuurlijk niet heel Zuid-Afrika door te reizen! En ze zijn toch ook naar Argentinie geweest?
En de veiligheid in Zuid-Afrika is echt niets mis mee hoor, je moet uiteraard op de juiste plaatsen blijven, maar dan is het er minstens zo veilig als in b.v. Argentinie of Nicaragua. Ik denk zelfs veiliger...

Pak je alleen de zuid-kust, dan heb je nog genoeg juweeltjes van locaties over...
- Kaapstad, prachtige stad voor een molopdracht (Tafelberg, of een opdracht op Robben-eiland!)
- Kaap de goede hoop
- Hermanus, de ideale walvisspot-plaats
- Tsitsikamma park. Daar heb je echt een prachtige natuur, plus de hoogste bungeejump van de wereld!
- Struisvogelfarms, voor een informatieve opdracht
- Cango Caves bij Oudtshoorn (Oudtshoorn zelf is sowieso ook een mooie stad voor een opdracht)
En dit is alleen nog maar de zuidkust!?
Echt, dit zou geweldig zijn! Nu maar hopen dat de makers meelezen ;-)
Zouden ze dan toch meegelezen hebben? Wel een jaar later, maar toch ;)... Zuid-Afrika oh man, kan niet wachten!
« Laatst bewerkt op: 30-09-2012, 21:18:30 door GeeDeeZet »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #943 Gepost op: 30-09-2012, 21:25:43 »
Zouden ze dan toch meegelezen hebben? Wel een jaar later, maar toch ;)... Zuid-Afrika oh man, kan niet wachten!

Dat ze meelezen staat vast ;) Nu maar zien of ze ook inspiratie hebben gehaald uit je locaties.

Ik kan ook echt niet wachten op het nieuwe seizoen. Afrika is geweldig. Heb ik altijd al gevonden en dat gevoel is alleen maar versterkt sinds ik er ben geweest. Kan ik met WIDM dit jaar weer een beetje terug verlangen naar Afrika.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #944 Gepost op: 30-09-2012, 21:57:56 »
Tja Jos..
Leuk dat je dat nu als 'vaststaand feit' beschouwt.. Een korte google op de naam had je hetzelfde opgeleverd. En het feit dat iemand dit out of the blue zomaar meldt zonder enige staving (die ik wel heb gegeven..) zegt mij persoonlijk niks.

Ik heb geen reden om aan te nemen dat het niet deze kerk betreft sterker nog ik heb twee zeer sterke en wat mij betreft overtuigende redenen gegeven waarom het deze kerk zou zijn (i.e. beeldmateriaal en corroboratie van een Zuid Afrikaanse die er geweest is).
Maar als jij liever het woord neemt van een volkomen vreemde die hier binnensuist en zomaar iets roept op 'zijn woord' dan ja natuurlijk..  ::)

Whatever,'speurzin' (en de corroboratie daarvan..) is duidelijk een betrekkelijk begrip..
Althans volgens jou.
Precies wat Lo zegt:  De dienst wordt gebruikt in de eerste vrijgegeven scene. Jij kwam als eerste met de naam van de kerk, en later kwam -RoyL- ook met die naam. In die volgorde. En zo bedoelde ik het ook.

Deze drie zaken gecombineerd, maken voor mij dat de naam van de kerk juist is.

Kortom: grappig om hier zo op te reageren, terwijl ik het gewoon met jou eens ben.


Wat ik dus ook eigenlijk bedoelde te zeggen: jij hebt de moeite genomen om je berichtje te checken, Roy kwam met de naam aanzetten, zonder ook maar even het topic door te vlooien om te kijken of iemand de naam wellicht al genoemd had.


Anders gezegd: voor mij stond eigenlijk al vast dat het om die kerk ging, toen jij hem noemde, en niet pas toen RoyL ermee kwam. Voor zover ik je manier van posten ken, weet ik dat jij pas een naam (lokatie,land, regio) post, wanneer je die dubbel, zo niet driedubbel gecheckt hebt.

Overigens: googlen op een naam kan ik pas als ik die naam heb. Het is mogelijk op om plaatjes te googlen, maar ik weet niet of je daar een URL voor nodig hebt, heb ik dus geen ervaring mee.



Ik neem aan dat je mijn berichtje nu anders leest?





Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #945 Gepost op: 30-09-2012, 22:07:37 »
Iedere fan weet het al.... Janine Abbring deed mee aan WIDM-2013 en brak haar rug. De opnames gingen verder...
En nu blijkt ook de 2e kandidaat van WIDM-2013 te zijn ontmaskert. Nouja, ontmaskert... hij schreef op Twitter: "Mooi he, Zuid-Afrika, ik ben er afgelopen zomer ng geweest voor opnames!" :-X :-X En die "Hij is KEES TOL (bekende volendammer)
Ook gaan er geruchten over Leoni Jansen, maar die kans is verkleind sinds ik in haar tweetlist keek: ze blijft van begin mei tot deze dag elke dag tweeten. Als je meedoet met widm, mag dat niet. En WIDM werd opgenomen rond JUNI...
En mensen: Ronald Ekdom: ook erg in de mientime of hij meeodet met WIDM.  ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot::


Juist, het is al eerder gepost, maar afgaand op de tweet van Kees Tol, heeft hij het over Afrika. In die tweet lees ik niet dat hij het over Zuid-Afrika heeft. Of Heinz heeft het woordje ''Zuid'' weg gelaten. En dat lijkt me sterk.


Van Leoni Jansen kan ik niets zeggen, omdat ik die timeline niet ken.

Maar Ronald Ekdom? Kennen we die? Als je daar Gerard Ekdom mee bedoelt: hij geeft al jaren aan niet mee te willen doen, ondanks het feit dat hij een groot fan van het programma is. Dus schrijf hem ook maar af als deelnemer.


Als hij toch meedoet, heeft hij de molloten en de molfanaten, en de molliefhebbers (dan zijn alle categorieen genoemd....) heerlijk voor de gek gehouden. Maar als hij mee had willen doen, was ie volgens mij al deelnemer geweest in een van de eerdere edities.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #946 Gepost op: 30-09-2012, 22:47:49 »
Hmmm, lees ik het nu verkeerd of jij? Ik snap 'm even niet... Jos haalt jou aan omdat hij jouw woord hoog acht, maar jij lijkt hier van het tegendeel uit te gaan. Mwah, klein bier allemaal (en ja ik heb een glaasje op inmiddels) maar ik wilde het even spammen hier want ook na nalezen begrijp ik 'm niet.
Mijn punt was dat ik de moeite genomen heb om dit uit te zoeken, en ook aangetoond heb waarom ik dit dacht. Het feit dat Jos stelde dat het nu ineens vaststond verbaasde me dus.

Maar goed ik begrijp dat dit niet zijn bedoeling was om te communiceren dus, prima.  :)

Overigens Jos, ik heb de naam in mijn oorspronkelijke bericht vermeld dus googlen zou niet zo moeilijk moeten zijn..  ;)

Goeie kans overigens dat dit de Regina Mundi Catholic church in Johannesburg/Soweto betreft, als je naar deze afbeelding en informatie kijkt.  :)


Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #947 Gepost op: 30-09-2012, 22:58:14 »
Ha, nu komen we ergens. Ik bedoelde inderdaad te zeggen, dat ik refereerde aan het nu door jezelf aangehaalde bericht. Maar zo vat je het gelukkig nu ook op.



Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #948 Gepost op: 1-10-2012, 14:23:10 »
Carolien borgers heb ik als eerste genoemd hier op dit forum al best lang terug, maar het enigste wat ik van haar weet is haar twitterstilte en haar connectie met mede mensen die hier op dit forum al zijn genoemd als kandidaat.
het begon bij joep van deudekom
hij werd gevolgd door JP art en janine en is net na de opnamens van widm, @widm en @ikbendemol gaan volgen. voor mezelf dacht ik toen, ok kandidaat.
Vanuit daar ben ik gaan kijken en kwam ik carolien tegen, ze volgt en word gevolgd door joep, janine, jp en art en allemaal net na elkaar.
Toen ging ik kijken, hun volgen allemaal net na elkaar tim haars, en daniel bossevain.




Ik zag bovendien dat carolien ook heel veel op en neer tweet met Eva keune
Misschien zegt jullie deze niets, maar ze gaat ieder jaar mee met de crew van widm. Volgens mij is ze van de productie.
Toen ik ging doorzoeken kwam ik ook nog uit bij Jelka van houten.
Dan heb ik dus nu als kandidaten;

Janine abbring v
Joep van deudekom m
Carolien borgers v
Tim haars m
Jelka van houten v
Daniel bossevain m
dus er missen nog 2 mannen en 2 vrouwen.
Ik zie hier de naam kees tol vallen. persoonlijk geloof ik dat niet, waarschijnlijk gewoon een fan van het programma die probeert geheimzinnig te doen.
Een kandidaat van widm zou nooit tweeten, geloof me hun zijn de hele dag extra alert tot dat bekend is dat ze meezijn..


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #949 Gepost op: 1-10-2012, 15:03:38 »
Hij zal het in ieder geval niet uit plagerij doen, want wie merkt zijn tweet nou op? Misschien dacht hij dat 'opnames' vaag genoeg was, of hij deed er wat anders. ;)
...óf niet!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #950 Gepost op: 1-10-2012, 16:49:35 »
Carolien borgers heb ik als eerste genoemd hier op dit forum al best lang terug, maar het enigste wat ik van haar weet is haar twitterstilte en haar connectie met mede mensen die hier op dit forum al zijn genoemd als kandidaat.
het begon bij joep van deudekom
hij werd gevolgd door JP art en janine en is net na de opnamens van widm, @widm en @ikbendemol gaan volgen. voor mezelf dacht ik toen, ok kandidaat.
Vanuit daar ben ik gaan kijken en kwam ik carolien tegen, ze volgt en word gevolgd door joep, janine, jp en art en allemaal net na elkaar.
Toen ging ik kijken, hun volgen allemaal net na elkaar tim haars, en daniel bossevain.




Ik zag bovendien dat carolien ook heel veel op en neer tweet met Eva keune
Misschien zegt jullie deze niets, maar ze gaat ieder jaar mee met de crew van widm. Volgens mij is ze van de productie.
Toen ik ging doorzoeken kwam ik ook nog uit bij Jelka van houten.
Dan heb ik dus nu als kandidaten;

Janine abbring v
Joep van deudekom m
Carolien borgers v
Tim haars m
Jelka van houten v
Daniel bossevain m
dus er missen nog 2 mannen en 2 vrouwen.
Ik zie hier de naam kees tol vallen. persoonlijk geloof ik dat niet, waarschijnlijk gewoon een fan van het programma die probeert geheimzinnig te doen.
Een kandidaat van widm zou nooit tweeten, geloof me hun zijn de hele dag extra alert tot dat bekend is dat ze meezijn..


Ook eentje om in de gaten te houden: Zarayda Groenhart. Twitterstilte tussen 2 juni en 1 juli en volgt Janine als een van de laatsten.

Edit: Nog iemand om in het achterhoofd te houden: Eva van de Wijdeven. Niet actief op twitter tussen 29 mei en 24 juni. Dit hoeft echter niks te zeggen, aangezien ze niet vaak op twitter te vinden. Ze volgt Janine, Art en JP niet, maar dat kan dus zo zijn omdat ze bijna nooit op twitter zit.
« Laatst bewerkt op: 1-10-2012, 17:13:57 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #951 Gepost op: 1-10-2012, 17:24:35 »
Ook eentje om in de gaten te houden: Zarayda Groenhart.
::jaja::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #952 Gepost op: 3-10-2012, 12:46:26 »
Ja Jelka had ik ook op mijn lijstje voor de zomer (zie onder). Was maar schotje voor de boeg hoor, ik vind Joep en Zarayda nu ook goede mogelijkheden bijv.
als meest aannemelijk vind ik wel deze mensen

Janine+
Kim-Lian vd Mey
Ewout Genemans
Jelka van houten
Dennis van de Ven
Jacob Derwig
Leontine Borsato
Diederik Ebbinge
Klaas van Kruistum

Ik zei al; mijn lijstje is een beetje onzin omdat we weten dat er ook non-twitteraars bij zullen zitten en het was puur op twitterstatus gebaseerd.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #953 Gepost op: 3-10-2012, 13:43:34 »
Het zou een stunt zijn als Ali B. tot de deelnemers behoort. Kaapt ie eerst de Ring weg voor de neus van WIDM, en blijkt ie zelf deelnemer te zijn......



Zoals op facebook al gezegd: ik gun het Ali B. best hoor, die Ring.
 
Maar dan wel in 2013 of later. Eerst WIDM, dan Ali........

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #954 Gepost op: 7-10-2012, 14:30:38 »
Pff al die berichten over kandidaten...  ::oink::
Echt moeilijk om allemaal bij te blijven houden en er worden wel 20 verschillende genoemd...
Gelukkig weten we er 1 100% zeker :D Janine ::trots::

Hieronder de meest genoemde kandidaten:
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #955 Gepost op: 8-10-2012, 19:33:39 »
Ben benieuwd wanneer de kandidaten officieel bekend worden gemaakt... ::vergroot::
In 2011 werd er een filmpje op de WIDM-site gezet van alle kandidaten. Dit was op 26 oktober 2011. Het is nu 8 oktober, dus dit jaar zal het niet lang meer duren. Zarayda Groenhart doet waarschijnlijk wel mee, Carolien Borgers, Joep van Deudekom en Tim Haars maken ook een grote kans om mee te doen. Jelka trouwens ook, maar Daniel Bossevain...?

Janine verraad wel erg veel met haar tweetfollow. Maarja, Avro is haar geen enkel tegenantwoord verschuldigd, dacht ik zo.

PS: Stemmen op televisierring!!! Ze verdienen het zo!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #956 Gepost op: 8-10-2012, 20:37:12 »
Ben benieuwd wanneer de kandidaten officieel bekend worden gemaakt... ::vergroot::
In 2011 werd er een filmpje op de WIDM-site gezet van alle kandidaten. Dit was op 26 oktober 2011. Het is nu 8 oktober, dus dit jaar zal het niet lang meer duren. Zarayda Groenhart doet waarschijnlijk wel mee, Carolien Borgers, Joep van Deudekom en Tim Haars maken ook een grote kans om mee te doen. Jelka trouwens ook, maar Daniel Bossevain...?

Uit het interview met Art (in de Televizier Ring topic) :

Citaat
Tot slot wist Art nog een beetje over het nieuwe seizoen te teasen. "De deelnemersgroep wordt over niet al te lange tijd bekendgemaakt. Wanneer dat precies is, zijn we nog over aan het praten. Maar heel lang duurt het niet meer."

Zou natuurlijk het slimst zijn als ze de deelnemers bekendmaken op de dag dat de Ring wordt uitgereikt.   ::jaja::

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #957 Gepost op: 9-10-2012, 14:28:17 »
Deden ze de afgelopen jaren volgens mij ook. Of een paar dagen ervoor of op de dag zelf. Hopelijk nu ook. Krijgt het weer aandacht.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #958 Gepost op: 9-10-2012, 14:31:10 »
Deden ze de afgelopen jaren volgens mij ook. Of een paar dagen ervoor of op de dag zelf. Hopelijk nu ook. Krijgt het weer aandacht.

En wat voor een dag is het vandaag? Molmaildag !  ;D
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #959 Gepost op: 9-10-2012, 14:37:10 »
Uit het interview met Art (in de Televizier Ring topic) :

Zou natuurlijk het slimst zijn als ze de deelnemers bekendmaken op de dag dat de Ring wordt uitgereikt.   ::jaja::

Ja die ochtend dan gaan heel veel mensen stemmen ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!