Poll

Opdat wij weten hoe jullie het liefst DSM lezen:

Via links naar paginas als images
1 (3.6%)
Paginas als images in spoilers
0 (0%)
PDFs
14 (50%)
Links of spoiler
3 (10.7%)
Links of PDF
2 (7.1%)
Spoiler of PDF
2 (7.1%)
Alle 3 zijn geweldig!!!
5 (17.9%)
Alle 3 zijn waardeloos...
1 (3.6%)
anders, nl...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

Auteur Topic: De Sp!tse Mol  (gelezen 36573 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #80 Gepost op: 1-02-2012, 19:43:29 »
Weer een heerlijke krant om 's morgens in je bed (onder het genot van een krentenbolletje met kaas, eitje, koffie en een glaasje sap) te lezen!

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #81 Gepost op: 2-02-2012, 01:11:02 »
Iedereen weer hartelijk bedankt (ook namens collega HDD en tekenaar Rensdyr) voor de positieve reacties ::bloos:: daar doen we het voor, en ook leuk dat jullie de vooruitgang zien en waarderen. (in de opmaak zit namelijk redelijk wat tijd)
« Laatst bewerkt op: 2-02-2012, 01:19:43 door mollenvanger21 »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #82 Gepost op: 2-02-2012, 10:23:23 »
En weer een leuke lekker leesbare aflevering!
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #83 Gepost op: 7-02-2012, 16:19:22 »
Vandaag is het weer tijd voor de 5e aflevering van de Sp!tse mol, deze wordt vanavond hier geplaatst! (eerst alleen in pdf, de losse links doet HDD later)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #84 Gepost op: 7-02-2012, 21:05:08 »
Vandaag is het weer tijd voor de 5e aflevering van de Sp!tse mol, deze wordt vanavond hier geplaatst! (eerst alleen in pdf, de losse links doet HDD later)

 ::boogie::
2024: wie is de Mol?

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #85 Gepost op: 7-02-2012, 21:18:27 »
::boogie::

ik denk meteen blij: hij is er!  :(
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #86 Gepost op: 7-02-2012, 21:37:29 »
Hij is klaar.. ik heb alleen een beetje problemen met word.. en zijn 2 witte pagina's die ik niet wegkrijg :( en ik vind het lelijk om m zo te uploaden, iemand een idee hoe ikze weg krijg? als ik het op het de gebruikelijke backspace manier doe verschuift alles en zit niks meer op zn plek.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #87 Gepost op: 7-02-2012, 22:00:08 »
AFLEVERING 5

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahoooooooooo ooooooooooooooooooooooooooor
Daar issie weer. Vers van de pers, de 5e editie van De Sp!tse mol.
(let niet op de 11e lege pagina, die kreeg ik niet weg)

Mede namens HDD en Rensdyr, veel plezier met aflevering 5!

Edit: nieuwe link, verbeterde versie: http://www.scribd.com/doc/80833063
« Laatst bewerkt op: 7-02-2012, 22:14:55 door mollenvanger21 »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #88 Gepost op: 7-02-2012, 22:14:07 »
De losse spoilers + links komen waarschijnlijk morgen :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #89 Gepost op: 7-02-2012, 22:29:09 »
Nou - dan moet ik ook eens gaan lezen  ;D

--

overigens, liefste lezers - mijn tijd was uitermate beperkt de afgelopen dagen [eigenlijk sinds donderdag] - dus ik heb alleen in enkele verloren momenten een artikel en DDEH kunnen schrijven. Vandaar dat ik zelfs niet eens alle artikelen heb gelezen of kon spellchecken.

Daarom momenteel ook geen tijd om de paginas als images te uploaden. Met een beetje geluk heb ik morgen meer tijd - of wie weet waagt MV zich er zelfs aan [hoewel die deze editie al zoveel heeft gedaan]. In ieder geval - dat komt allemaal wel goed  ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #90 Gepost op: 7-02-2012, 22:34:37 »
Nou - dan moet ik ook eens gaan lezen  ;D

--

overigens, liefste lezers - mijn tijd was uitermate beperkt de afgelopen dagen [eigenlijk sinds donderdag] - dus ik heb alleen in enkele verloren momenten een artikel en DDEH kunnen schrijven. Vandaar dat ik zelfs niet eens alle artikelen heb gelezen of kon spellchecken.

Daarom momenteel ook geen tijd om de paginas als images te uploaden. Met een beetje geluk heb ik morgen meer tijd - of wie weet waagt MV zich er zelfs aan [hoewel die deze editie al zoveel heeft gedaan]. In ieder geval - dat komt allemaal wel goed  ;)
Hey jij ook hier :P Nee inderdaad, ik heb de grote artikelen op me genomen en de opmaak zoals altijd. Er heeft een groot deel van mijn dag in gezeten om alles in orde te brengem, en zelfs dat is niet helemaal gelukt. Vergeef me voor de extra 11e pagina. En HDD nee ik waag me nergens meer aan, dat is voor jou. Ook voor jou, veel leesplezier, en er komt misschien nog wel een moment waarop de rollen in tijdsverdeling andersom zijn :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #91 Gepost op: 8-02-2012, 10:28:36 »
Het stukje over Jody Bernal is erg grappig :D

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #92 Gepost op: 8-02-2012, 13:22:39 »
hij is weer leuk. Idd het stukje over Jody Bernal, maar ook de datering van het dagboek van Julius en de ode aan  Marit! ::bravo::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #93 Gepost op: 8-02-2012, 14:07:16 »
Hij is zeer grappig deze keer. Trouwens, keken jullie graag naar Bassie en Adriaan?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #94 Gepost op: 8-02-2012, 15:08:53 »
Opnieuw leuk om lezen! ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #95 Gepost op: 8-02-2012, 16:07:33 »
 :D

Bassie en Adriaan was altijd geweldig - maar dat was hier puur MVs idee ;) Vond ik ook leuk gevonden  :)
Was ook zeldzaam tevreden met m'n eigen stukjes  ;)

--

ik ga eens bezig met het uploaden van de paginas als images. Duurt meestal ongeveer een half uurtje - dus zo tegen kwart voor 5 horen die er ook te staan  :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #96 Gepost op: 8-02-2012, 16:28:20 »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #97 Gepost op: 8-02-2012, 22:50:43 »
Haha ja als ik iets schrijf/doe (niet alleen voor DSM) maar voor vanalles iets bedenk dan associeer ik in mijn hoofd van ik heb dit, met wat kan ik dat associeren. Toen dacht ik bij spanje aan B&A en dat liedje van hun. Toen dacht ik dat past mooi in die kaartjes (want wij gebruiken wat er in de opdracht gebeurt op onze eigen manier, en sowieso in de reisgids) en toen associeerde ik ook nog dat van William erbij en de zee vlak voor de landing. Zo kwam ik dus op dat idee.

In ieder geval bedankt voor de leuke reacties (en ja ik keek graag B&A als klein jochie :) ) en ook voor de complimenten van jody bernal idee van HDD. Ik moest er toen ik het de eerste keer las ook erg om lachen :P Dus daarvoor alle credits naar HDD. Enige wat ik eraan heb toegevoegd is de coverfoto waar eigenlijk de reacties te zien op de 100 euro met de vragenopdracht, en waar tim naar de lachende william wijst van jij? :P

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #98 Gepost op: 13-02-2012, 22:53:53 »
Even een korte huishoudelijke opmerking:

Door drukte, afwezigheid en gerelateerde ongein gaat het ons niet lukken om morgen uit te komen [even enkele wonderen uitgesloten]. Rens, MV en ik zien het allemaal individueel al voor morgen niet echt gebeuren - dus de kans dat we allemaal afzonderlijk worden gegrepen door inspiratie en geestdrift en bergen verzetten in minuten..

Goed - de verwachting is dus woensdag  ;)

Dat was 'm! Jullie kunnen nu weer terug naar wat je dan ook maar aan het doen was  ::ok::


ps: De uren die MV schijnt te maken.. je zou bijna gaan denken dat studeren hard werken is  :o
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #99 Gepost op: 13-02-2012, 23:10:37 »
Even een korte huishoudelijke opmerking:

Door drukte, afwezigheid en gerelateerde ongein gaat het ons niet lukken om morgen uit te komen [even enkele wonderen uitgesloten]. Rens, MV en ik zien het allemaal individueel al voor morgen niet echt gebeuren - dus de kans dat we allemaal afzonderlijk worden gegrepen door inspiratie en geestdrift en bergen verzetten in minuten..

Goed - de verwachting is dus woensdag  ;)

Dat was 'm! Jullie kunnen nu weer terug naar wat je dan ook maar aan het doen was  ::ok::


ps: De uren die MV schijnt te maken.. je zou bijna gaan denken dat studeren hard werken is  :o
::rofl:: ::rofl:: heb toevallig een drukke week, met name op de woensdag dat ik vanaf 12.00 college heb, maar ervoor nog groepsopdracht werk. Daarna tot 16.15 college om avonds een eenmalig beoordlingsgesprek te hebben :P En morgen moet ik wat dingen voorbereiden voor woensdag vandaar. Tussendoor schrijf ik de artikelen (dinsdag is tenslotte mijn vrije dag) en zet ik de grote lijnen layout inelkaar, om het woensdagavond af te maken.