Poll

Opdat wij weten hoe jullie het liefst DSM lezen:

Via links naar paginas als images
1 (3.6%)
Paginas als images in spoilers
0 (0%)
PDFs
14 (50%)
Links of spoiler
3 (10.7%)
Links of PDF
2 (7.1%)
Spoiler of PDF
2 (7.1%)
Alle 3 zijn geweldig!!!
5 (17.9%)
Alle 3 zijn waardeloos...
1 (3.6%)
anders, nl...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

Auteur Topic: De Sp!tse Mol  (gelezen 36570 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #100 Gepost op: 14-02-2012, 13:56:32 »
Dat was 'm! Jullie kunnen nu weer terug naar wat je dan ook maar aan het doen was  ::ok::

Ow, euhm, ik was uit aan het kijken naar De Sp!tse Mol :(


Doe maar rustig joh ;)
2024: wie is de Mol?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #101 Gepost op: 14-02-2012, 19:52:10 »
Bij deze kan ik melden dat ik het niet ga redden. Vrijdag kan ik pas weer echt tijd inruimen om aan de DSM te werken.  Ik stel het volgende voor afl 6/7 wordt een dubbeldik nummer met de elementen uit beide afl. 2 odes aan de afvaller, een reisverslag langs de locaties van beide afl. Wellicht 2 cartoons van Rensdyr, en wat andere artikelen. HDD als je dit leest ook mee eens?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #102 Gepost op: 14-02-2012, 21:53:25 »
Bij deze kan ik melden dat ik het niet ga redden. Vrijdag kan ik pas weer echt tijd inruimen om aan de DSM te werken.  Ik stel het volgende voor afl 6/7 wordt een dubbeldik nummer met de elementen uit beide afl. 2 odes aan de afvaller, een reisverslag langs de locaties van beide afl. Wellicht 2 cartoons van Rensdyr, en wat andere artikelen. HDD als je dit leest ook mee eens?

Is niet ideaal - maar so be it.
Heh - als we dan 2x van alles doen, dan hebben we wel bijna 20 paginas..  ::oink::

Moeten we ook maar even kijken of we 2x van alles doen - of een stel nieuwe rubrieken uitproberen. Bedoel bv 2x DDEH is misschien wat overdadig. 1 ervan overslaan kan wel - maar dan kom ik al helemaal niet uit om de afgelopen.. 2000 jaar in de overige edities te plempen  ::rofl:: Ach we kijken wel.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #103 Gepost op: 14-02-2012, 21:58:37 »
Is niet ideaal - maar so be it.
Heh - als we dan 2x van alles doen, dan hebben we wel bijna 20 paginas..  ::oink::

Moeten we ook maar even kijken of we 2x van alles doen - of een stel nieuwe rubrieken uitproberen. Bedoel bv 2x DDEH is misschien wat overdadig. 1 ervan overslaan kan wel - maar dan kom ik al helemaal niet uit om de afgelopen.. 2000 jaar in de overige edities te plempen  ::rofl:: Ach we kijken wel.
Nee ik wil niet alles dubbel maken zie pb :) We gaan niet alles dubbel doen, we nemen gewoon zowel dingen uit afl 6 en 7. voor 1x een combi editie
« Laatst bewerkt op: 14-02-2012, 22:01:29 door mollenvanger21 »

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #104 Gepost op: 15-02-2012, 12:39:59 »
Ik kijk ernaar uit ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #105 Gepost op: 22-02-2012, 00:14:38 »
Lieve lezers,

Het heeft even geduurd, maar vanavond komen we dan eindelijk weer met een nieuwe editie van de Spitse mol. Zowel mijn collega HDD als ik hebben het de afgelopen weken extreem druk gehad met allerlei zaken. Desondanks hebben wij niet stil gezeten. Sinds het verschijnen van de 5e aflevering van de DSM, zijn op televisie de afleveringen 6 en 7 van Wie is de mol vertoond. We hebben achter de schermen keihard gewerkt om deze afleveringen samen te vatten in één magazine. Vandaar dat vanavond de eenmalige dubbelaflevering van de DSM online zal komen. De teksten zijn zo goed als klaar, (moeten nog geredigeerd worden) en de opmaak moet nog gedaan worden. Ook hier gaat nog even tijd in zitten, maar als alles goed gaat kunt u vanavond weer genieten van uw favoriete molgazine :)

Vriendelijke groet,

HDD, Rensdyr en Mollenvanger  ::zwaai::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #106 Gepost op: 22-02-2012, 01:50:42 »
Verwacht tijdstip van plaatsing: 21.30 uur. Hou de site dus goed in de gaten!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #107 Gepost op: 22-02-2012, 12:39:56 »
(...) de eenmalige dubbelaflevering (...)

Inderdaad, het zal niet vaker voorkomen!
Als het in het vervolg lijkt alsof we een aflevering niet op tijd af zullen hebben, dan laten we gewoon DSM voor MVs drukkigheden gaan  ::jaja:: Zo'n studie is nergens voor nodig  ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #108 Gepost op: 23-02-2012, 00:11:51 »
Zo als jullie morgenochtend wakker worden ligt de nieuwste editie van de DSM 'als een krant op de mat'. Het heeft even geduurd, maar ik denk dat we erin geslaagd zijn een goede combinatie van afl 6 en 7 te maken. Waarin we met name nog meer bezig zijn geweest de leuke quotes, momenten, opdrachten etc eruit te lichten en die naar onze eigen schrijfstijl te vertalen. Maar wel dusdanig dat wanneer je een artikel leest, het een feest der herkenning is over de afgelopen aflevering(en).

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #109 Gepost op: 23-02-2012, 00:14:22 »
*PLOF*

Nou, dit ligt op de mat!

De mat is te vinden op: http://www.scribd.com/doc/82493248/De-Spitse-Mol-Afl-6-7-Definitief
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #110 Gepost op: 23-02-2012, 00:40:47 »
Ik zag trouwens dat Frits o.a 'reclame maakt' op zijn Twitter voor de Vodcast, ik ben benieuwd of hij ook de DSM met zijn 'ode aan de afvaller' (Frits) meekrijgt. Zou leuk zijn als hij het zou lezen :) (net als William trouwens)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #111 Gepost op: 23-02-2012, 00:43:48 »
De vodcast heeft ook een seizoen geduurd ;) niet te haastig mv ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #112 Gepost op: 23-02-2012, 00:49:51 »
De vodcast heeft ook een seizoen geduurd ;) niet te haastig mv ;D
::rofl:: haha ambitievolle schrijver he :P Nou ja ik vind t prima als de DSM (die positief wordt ontvangen en goed gelezen) alleen door mensen van t forum worden gelezen. Maar omdat we die ode aan de afvaller ook een beetje speciaal schrijven om de afvaller te laten merken hoeveel plezier we aan die persoon hebben gehad hoop ik toch stiekem dat ze daar via via terecht komen en de ode aan hun lezen :)

In ieder geval wil ik iedereen bij deze nog even veel leesplezier wensen!  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 00:53:06 door mollenvanger21 »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #113 Gepost op: 23-02-2012, 09:26:12 »
achja, vodcast heeft een paar voordelen ivm ons - waaronder dat'ie een stuk bekender is ;)
en natuurlijk het a picture says a 1000 words-fenomeen; bij ons medium is simpelweg wat meer tijd nodig om iets over te brengen.

Niet dat ik klaag hoor - wij kunnen weer andere dingen wat beter doen  ;) Maar vind het niet heel onverwacht dat we niet aan JvB-achtige aantallen zitten



edit: in other news: Bij scribd zitten we inmiddels boven de 500 reads totaal - aflevering 5 was tot nu toe de topper met 172 reads [en er is een stijgende lijn van aflevering naar aflevering :)]
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 09:28:56 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #114 Gepost op: 23-02-2012, 19:29:41 »
achja, vodcast heeft een paar voordelen ivm ons - waaronder dat'ie een stuk bekender is ;)
en natuurlijk het a picture says a 1000 words-fenomeen; bij ons medium is simpelweg wat meer tijd nodig om iets over te brengen.

Niet dat ik klaag hoor - wij kunnen weer andere dingen wat beter doen  ;) Maar vind het niet heel onverwacht dat we niet aan JvB-achtige aantallen zitten

edit: in other news: Bij scribd zitten we inmiddels boven de 500 reads totaal - aflevering 5 was tot nu toe de topper met 172 reads [en er is een stijgende lijn van aflevering naar aflevering :)]
Ja dat is ook weer waar inderdaad, ook al moeten we nog 3 edities ben ik zeker tevreden met hoe de DSM gelezen en beoordeeld wordt. Zo had ik er, (toen HDD in september?)met dat idee kwam nooit gedacht dat we dit neer zouden zetten.

Als we straks op dinsdag 13 maart de 10e aflevering van ons 'molgazine' uitbrengen denk ik dat we met trots terugkijken op de manier waarop we hebben samengewerkt, en dat we het elke keer maar weer zijn uitgekomen :) Dat is ook misschien een verklaring van de stijgende lijn. Gaandeweg het seizoen hebben we verbeteringen aangebracht op inhoudelijk gebied en op het gebied van de lay-out. Nu gaan we langzaam naar een vast herkenbaar format toe, wat er ook voor zorgt dat we kunnen doorgroeien.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #115 Gepost op: 25-02-2012, 12:40:45 »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #116 Gepost op: 25-02-2012, 19:44:56 »
..behalve dat ik was vergeten de links te plaatsen  :-[
Top dat je dat nog even hebt gedaan  ::ok:: We hebben deze week nog geen een reactie/commentaar gehad op ons laatste (combi) nummer 6-7, morgen maar eens beginnen te schrijven aan de artikelen voor nummer 8 :)
« Laatst bewerkt op: 25-02-2012, 19:49:36 door mollenvanger21 »

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #117 Gepost op: 26-02-2012, 10:15:44 »
Zo, hier kan geen reguliere zondaagskrant tegen op, heerlijk leesvoer, ik heb wéér gelachen!  ::ok::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #118 Gepost op: 26-02-2012, 18:43:19 »
Zo, hier kan geen reguliere zondaagskrant tegen op, heerlijk leesvoer, ik heb wéér gelachen!  ::ok::
Haha bedankt Maike!  ::bravo:: ::ok::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Sp!tse Mol
« Reactie #119 Gepost op: 29-02-2012, 02:18:49 »
LET OP:

Morgen(avond) volgt de 8e aflevering van de DSM. Zoals u gewend bent weer als weekblad en niet met 2 weken ertussen zoals vorige week. De artikelen zijn af, het blad zit inelkaar, enige wat HDD nog gaat doen is de teksten redigeren en dan staat de achtste aflevering alweer op de site 9 pagina's leesplezier deze keer  ::zwaai::