Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Mijn eerste indruk zegt Hadewich...maar de foto lijkt ouder te zijn dan begin jaren 80..Misschien Frits? haha
Bij 06:43 van de eerste aflevering, tijdens de leader, zie je Dio met een papiertje in zijn handen bij het vliegtuig. Het lijkt er alleen op dat hier helemaal niks op staat, klopt dat? Er staan ook twee auto's achter het vliegtuig...
Ik weet niet hoor maar je ziet duidelijk een horizon...
Ah, inderdaad... Nu je het zegt. Maar je ziet nergens een tekst staan met 'Wees op tijd', volgens mij...
Kan jij een HD leader uploaden?
Misschien eerder een reden om haar af te schrijven als mol, omdat de makers weten dat wij heel de leader napluizen op hints. Vorig jaar zetten ze Soundos twee keer in spiegelbeeld in de leader en het was geen aanwijzing, dus ik denk niet dat we hier iets achter moeten zoeken.
Je hebt gelijk, het is eerder een aanwijzing om haar af te strepen. Zo'n dingen durven ze er ook al eens insteken. Die optie was ik vergeten te vermelden. In de eerste aflevering zouden ze nooit de Mol prijsgeven. Eerste afvaller had gekund maar dat is er dus niet van gekomen. Laten we volgende week dus maar eens afwachten of het dan weer zo is, en wie dan de afwijkende factor blijkt te zijn.
Hallo allemaal. Ik puzzel al jaren mee, maar heb nog nooit gepost. Bevat de leader een aanwijzing m.b.t. de brillen ?Bye, Debbie.
Leuk gevonden... maar is het niet gewoon om en om links, rechts.Jelsir, ik denk geen van allen. Alle deelnemers zijn volgens mij te jong voor zo 'n zwart-wit foto uit hun jeugd.
Wie is het?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
646 gasten en 5 vaste bezoekers