Auteur Topic: Intro / Leader / Generiek  (gelezen 69503 keer)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #160 Gepost op: 16-02-2012, 19:04:20 »
Was dit sarcastisch?

Nee. Ik bedoel de beelden van Hadewych, die leken radicaal anders in de overlap. Ik ga nog een keer kijken, wacht ff!

Edit: van Hadewych en Tim zijn andere beelden gebruikt voor hun intro, bij de rest niet, dus ook niet AM, William en Liesbeth. Zal ongetwijfeld al opgemerkt zijn door 1000 andere forummers maar ik ben een beetje lui en laat natuurlijk :P
« Laatst bewerkt op: 16-02-2012, 19:06:52 door Tsubasa »
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #161 Gepost op: 16-02-2012, 19:10:05 »
Valt me nu pas op dat 'don't give up!' is the horen bij William (kregen de kandidaten te horen als ze werden weggedrukt bij de western-opdracht). Geef niet op ---> val niet af ---> William valt niet af ---> William in de finale?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #162 Gepost op: 16-02-2012, 19:11:07 »
Nee. Ik bedoel de beelden van Hadewych, die leken radicaal anders in de overlap. Ik ga nog een keer kijken, wacht ff!

Edit: van Hadewych en Tim zijn andere beelden gebruikt voor hun intro, bij de rest niet, dus ook niet AM, William en Liesbeth. Zal ongetwijfeld al opgemerkt zijn door 1000 andere forummers maar ik ben een beetje lui en laat natuurlijk :P

Ik weet dat jij vorig jaar met die gespiegelde leaders ook het één en ander in beeld kon krijgen. Kan je dat nu ook niet opnieuw doen met de 2 nieuwe leaders?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #163 Gepost op: 16-02-2012, 19:16:07 »
Ik weet dat jij vorig jaar met die gespiegelde leaders ook het één en ander in beeld kon krijgen. Kan je dat nu ook niet opnieuw doen met de 2 nieuwe leaders?

Als jij me even het rauwe materiaal van die 2 leaders verschaft? Ik ben daar namelijk te lui voor :P

Ik doe dat trouwens in Adobe Premiere Pro. :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #164 Gepost op: 16-02-2012, 21:28:39 »
Ik zei t toch dat Lies of William eruit gaat volgens Intro theorie. Alleen die van lies en William zijn gebleven zoals ze waren en de in tro van Tim hade en anne waren verandert! Tim wordt winnaar Anne is de Mol en Hadewych is de verliezer. ANNE zei vanavond iets opmerkelijks. Brug opdracht Dit is zo ON-natuurlijk Verwijzen naar een mol die aan het abseilen is en omhoog klimt En mol heeft hekel aan hoogte en dan is het heel on-natuurlijk.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #165 Gepost op: 16-02-2012, 21:35:03 »
Ik dacht dat van AM ook nog Ijsland beelden te zien waren.. alleen van Tim en hadewych niet...
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #166 Gepost op: 16-02-2012, 21:47:33 »
Ik dacht dat van AM ook nog Ijsland beelden te zien waren.. alleen van Tim en hadewych niet...

Nee AM zag je eerst rennen en later alleen gezicht in beeld dus is ook haar intro anders dan voorheen TIM en Hade hebben ook ander intro met beelden van Spanje erin, dit brengt mij tot de conclusie dat ANNE de mol is en Tim winnaar (zien hem ook met handen in de lucht) en Hade is dan de verliezer (volgens mijn theorie)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #167 Gepost op: 16-02-2012, 21:54:57 »
Ik zag AM met een soort ijslandse muts op ?

Offline hoihoi123

  • Forumlid
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #168 Gepost op: 16-02-2012, 21:58:41 »
Op het moment dat het nieuwe introfilmpje er kwam, is het beeld bij alle nog in het spel zittende kandidaten veranderd, behalve bij Liesbeth. Ook AM heeft nog een shot uit aflevering 1. Alle afvallers hebben tot nu toe geen beeld uit aflevering 1 gehad op dat moment. Precies toen die personen op waren, is er een nieuwe lading. Hieruit kan ik halen dat zowel Liesbeth en AM dus in de finale komen en geen van beiden krijgt daar een rood scherm, dus geen van beiden is de afvaller.

Zowel bij Tim, William, Frits en Hadewych (de kandidaten die bij dat moment nog in het spel zaten), kwam het beeld uit Spanje.

Tot nu toe houd deze theorie nog steeds stand. Ik zat aan het begin op Liesbeth, maar ik begin steeds AM meer te verdenken. Maar echt een motivatie heb ik daar verder niet voor. Opvallend is ook dat de kandidaten die aan het begin schijnbaar op Tim of Liesbeth zaten, eruit vliegen en dat iedereen eigenlijk wel over is gegaan op AM en ik heb zo het idee dat degene die nog een beetje lijken te spreiden, eruit vliegen.

De theorie van Stylo1972 begrijp ik dus niet echt. Ik ben benieuwd naar meer uitleg.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #169 Gepost op: 17-02-2012, 00:48:58 »
Het is jammer dat de finalisten-hint van de eerste 3 namen van het "tweede scherm" niet blijkt te kloppen ... want het zou me niks verbazen als ze in het nieuwigheidje "tweede scherm"  - dat ze proberen te pluggen - een hint stoppen.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #170 Gepost op: 17-02-2012, 00:54:08 »
Het is jammer dat de finalisten-hint van de eerste 3 namen van het "tweede scherm" niet blijkt te kloppen ... want het zou me niks verbazen als ze in het nieuwigheidje "tweede scherm"  - dat ze proberen te pluggen - een hint stoppen.

Had daar iets eerder mee gekomen, dan had ik de webredactie vandaag kunnen polsen. ::vergroot::

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #171 Gepost op: 17-02-2012, 19:06:44 »
Op het moment dat het nieuwe introfilmpje er kwam, is het beeld bij alle nog in het spel zittende kandidaten veranderd, behalve bij Liesbeth. Ook AM heeft nog een shot uit aflevering 1. Alle afvallers hebben tot nu toe geen beeld uit aflevering 1 gehad op dat moment. Precies toen die personen op waren, is er een nieuwe lading. Hieruit kan ik halen dat zowel Liesbeth en AM dus in de finale komen en geen van beiden krijgt daar een rood scherm, dus geen van beiden is de afvaller.

Zowel bij Tim, William, Frits en Hadewych (de kandidaten die bij dat moment nog in het spel zaten), kwam het beeld uit Spanje.

Tot nu toe houd deze theorie nog steeds stand. Ik zat aan het begin op Liesbeth, maar ik begin steeds AM meer te verdenken. Maar echt een motivatie heb ik daar verder niet voor. Opvallend is ook dat de kandidaten die aan het begin schijnbaar op Tim of Liesbeth zaten, eruit vliegen en dat iedereen eigenlijk wel over is gegaan op AM en ik heb zo het idee dat degene die nog een beetje lijken te spreiden, eruit vliegen.

De theorie van Stylo1972 begrijp ik dus niet echt. Ik ben benieuwd naar meer uitleg.

@HOI HOI kijk maar eens naar intro eerste en 6de aflevering Je zult dan zien dat die van timn hade en anne anders zijn, die van frits william en lies zijn precies t zelfde gebleven en van die laatste 3 is frits afgevallen. Ik zei toen dat william of lies in de volgende aflevering afvalt als mijn theorie klopt. En wie van die 2 viel af? juist william.

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #172 Gepost op: 17-02-2012, 19:09:43 »
@hoihoi nogmaals die intro van frits is in ijsland opgenomen en niet in spanje. Hij loopt daar tijdens de allereerste opdracht Tijd en Vliegtuig. Beter opletten!! ;))

Offline hoihoi123

  • Forumlid
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #173 Gepost op: 23-02-2012, 23:25:24 »
Nadat Marit is voorgesteld, komt het shot waar ik het over heb. Dit is overduidelijk in Spanje. Je ziet hierin William tijdens die ene opdracht op die filmset.

Je ziet steeds het volgende:

Shot uit editie, willekeurig, kan van alles zijn: Natuur, shots uit een opdracht, ...
Kandidaat in beeld met naam
Shot uit editie, willekeurig, kan van alles zijn: Natuur, shots uit een opdracht, ...
Kandidaat in beeld met naam
Shot uit editie, willekeurig, kan van alles zijn: Natuur, shots uit een opdracht, ...
Kandidaat in beeld met naam
Shot uit editie, willekeurig, kan van alles zijn: Natuur, shots uit een opdracht, ...
Kandidaat in beeld met naam
...

Ik heb het steeds over dat shot uit de editie. En bij Liesbeth is deze niet veranderd in het nieuwe introductie filmpje en bij AM komt hij nog steeds uit aflevering 1. Bij de rest komt dit uit een nieuwe aflevering.

Het beeld als de kandidaat zelf met naam in beeld komt, is sowieso van de eerste aflevering bij iedereen, dus ook inderdaad bij Frits. Het lopen van Frits in IJsland, valt al onder 'kandidaat in beeld met naam', niet meer onder het 'shot uit de editie'. En de theorie gaat juist over dat 'shot uit editie' voorafgaand aan het voorstellen.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #174 Gepost op: 29-02-2012, 23:26:50 »
Feit blijft wel dat Liesbeths naam anders in beeld komt dan die van alle anderen. Het kan een dwaalspoor zijn, maar het is alvast wel iets dat de hele serie overeind is gebleven.

Kies maar zelf hoe je het interpreteert:
1. naam Liesbeth komt binnen langs links net zoals bij alle mannen (afvallers) = verliezer
2. naam Liesbeth wijkt af van het patroon van de anderen = winnaar of Mol
« Laatst bewerkt op: 29-02-2012, 23:56:36 door FenikXII »

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #175 Gepost op: 29-02-2012, 23:56:07 »
Feit blijft wel dat Liesbeths naam anders in beeld komt dan alle anderen. Dit is alvast wel een van de dingen die overeind zijn gebleven.

Kies maar hoe je het interpreteert:
  • naam van Liesbeth komt binnen langs links net zoals bij alle mannen (afvallers) = verliezer
  • naam van Liesbeth wijkt af van het patroon van de anderen = winnaar of Mol

ja maar wat voor hint is het dan als je er van te voren niets uit kunt afleiden/voorspellen of naderhand zo kan interpreteren dat het altijd klopt.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #176 Gepost op: 2-03-2012, 15:16:31 »
Toevallig is het opnieuw eerst de 'J' die we zien en de laatste letter die verschijnt is een 'A'.
Maar wel andersom als bij 'ijsland' het geval was.

Dus als het productieteam nog hints zoekt. Gebruik deze graag in aflevering 10!

Nu in retrospect denk ik dat die oplichtende A-J letters een prima montagehint kan zijn naar Anne-Marie. Zoals kort het New York City nummer laten horen van 12:22 tot 12:28 uur terwijl men inzoomt op Liesbeth in aflevering 9 dat ook is. A-J wijst dan naar Anne-(marie) Jung als initialen samen met wie ben ik? I am / kun je het zelfs brengen tot: wie is de mol? I am, ja! :P En ik zie de crew ervoor aan om dit idd als hint te presenteren volgende week  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #177 Gepost op: 5-03-2012, 14:49:05 »
Ben wel benieuwd waar de ruis op slaat die kort voor AM opeens verscheen. Hier zit waarschijnlijk toch ook ergens een hint verstopt. Any takers voor HD beeldje-voor-beeldje of is dat al geprobeerd?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #178 Gepost op: 9-03-2012, 11:05:35 »
Het ergste vind ik nog is dat er een shot in de leader zit van AM dat dus eigenlijk zij is die van het vliegtuig wegrend nadat ze de tijd heeft stilgezet.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2012, 11:14:06 door Jordyep »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Intro / Leader / Generiek
« Reactie #179 Gepost op: 9-03-2012, 12:33:25 »
Het ergste vind ik nog is dat er een shot in de leader zit van AM dat dus eigenlijk zij is die van het vliegtuig wegrend nadat ze de tijd heeft stilgezet.

Ik denk dat ze daar nooit is geweest en dat het gewoon een "stunt" was met die klok. Je ziet haar niet ECHT de klok terug zetten.
Daarnaast denk ik dat dat stukje in het vliegtuig en dat rennende shot gewoon gemaakt zijn toen ze daar met William was (of toen ze als eerste aankwam) en toen ze met haar zoet gevoisejde stem mensen gingen roepen boven op een heuvel.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)