Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 157465 keer)

Offline Chellii

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #480 Gepost op: 19-01-2012, 12:12:45 »
Tim en Liesbeth hebben ook sowieso beide minstens een broer/zus

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2
« Reactie #481 Gepost op: 19-01-2012, 12:30:27 »
[edit] ook zou je misschien de titel anders moeten opvatten, want min staat voor veel afkortingen.. bijvoorbeeld: in de minuut..
dus dan zou het een hint kunnen zijn dat je in het filmpje van één minuut van de aflevering een hint zit.
andere woorden met afkorting min zijn: minister, minimum, ministerie

In de minister?.. Volgens mij slaat het niet op ouderwetse zoogvrouwen maar gewoon op de -500, want dat is waar het in de biechts ook vaak over gaat.

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Aflevering 2
« Reactie #482 Gepost op: 19-01-2012, 13:38:15 »
Dit viel me net op: jaartallen bij de hoeveelheid verdenkingen bij kandidaten.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Niets bijzonders lijkt me  :P zou raar zijn als ze dit manipuleren. Maar vond het gewoon leuk om te posten, tehe.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Re: Aflevering 2
« Reactie #483 Gepost op: 19-01-2012, 16:15:32 »
Oké ik heb iedereen even getweet, Tim heeft helaas als enige geen Twitter. Voorals nog heb ik van Hadewych en Maarten een antwoord terug gekregen. Hadewych heeft één broer en Maarten één zus. Die zijn dus allebij nog niet uit te sluiten.
Ha, ik zie dat je een twitter account gemaakt hebt alleen om dit te vragen  ::ok::

Anne-Marie dus ook 1.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 2
« Reactie #484 Gepost op: 19-01-2012, 16:22:44 »
Dit viel me net op: jaartallen bij de hoeveelheid verdenkingen bij kandidaten.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Niets bijzonders lijkt me  :P zou raar zijn als ze dit manipuleren. Maar vond het gewoon leuk om te posten, tehe.

Daarstraks toen ik keek stond er bij Marit nog 2002 dus bij dezen is dat ontkracht. Ik heb de indruk dat het dit jaar eerlijk verloopt alhoewel, misschien wordt Hadewych wel kunstmatig laag gehouden? You never know! ;)

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Aflevering 2
« Reactie #485 Gepost op: 19-01-2012, 16:44:37 »
Dat zou ik behoorlijk slecht vinden als dat gedaan werd. Dat is dan toch eigenlijk oplichterij?  :P
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline 053Timo

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #486 Gepost op: 19-01-2012, 16:49:17 »
Dat zou ik behoorlijk slecht vinden als dat gedaan werd. Dat is dan toch eigenlijk oplichterij?  :P

Oh maar daar wordt mee gesjoemeld. Ik weet nog dat toen Jon de mol was ik 's nachts om 3uur op wieisdemol.nl was en stemde op Jon, elke keer dat ik stemde kwamen er bij de andere drie kandidaten ook 3 of 4 stemmen bij. En als ik op iemand anders stemde kwam er niks bij Jon op.... dus daar wordt mee gesjoemeld.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #487 Gepost op: 19-01-2012, 16:56:24 »
Oh maar daar wordt mee gesjoemeld. Ik weet nog dat toen Jon de mol was ik 's nachts om 3uur op wieisdemol.nl was en stemde op Jon, elke keer dat ik stemde kwamen er bij de andere drie kandidaten ook 3 of 4 stemmen bij. En als ik op iemand anders stemde kwam er niks bij Jon op.... dus daar wordt mee gesjoemeld.

Kan toch ook een bug zijn?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Aflevering 2
« Reactie #488 Gepost op: 19-01-2012, 16:57:51 »
Daarstraks toen ik keek stond er bij Marit nog 2002 dus bij dezen is dat ontkracht. Ik heb de indruk dat het dit jaar eerlijk verloopt alhoewel, misschien wordt Hadewych wel kunstmatig laag gehouden? You never know! ;)

Haha dat komt omdat ik switchte van Liesbeth naar Marit  ::rofl::

Maar even OT: Denk niet dat ze de stemmen manipuleren, dit jaar iig nog niets vreemds gezien. Vorige jaren waren er af en toe idd vreemde dingen. Maar ik wilde even zeggen dat er bij de stemmen voor Op Zoek Naar.. (ook AVRO) ook iets niet klopte met de getallen...
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 2
« Reactie #489 Gepost op: 19-01-2012, 17:53:19 »
Oh maar daar wordt mee gesjoemeld. Ik weet nog dat toen Jon de mol was ik 's nachts om 3uur op wieisdemol.nl was en stemde op Jon, elke keer dat ik stemde kwamen er bij de andere drie kandidaten ook 3 of 4 stemmen bij. En als ik op iemand anders stemde kwam er niks bij Jon op.... dus daar wordt mee gesjoemeld.
Stem dan eens midden in de nacht weer op iedereen. Degene bij wie er ook ineens stemmen bij andere kandidaten bijkomen is dan de Mol :P
The British are not impressed.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #490 Gepost op: 19-01-2012, 18:38:40 »
Oké ik heb iedereen even getweet, Tim heeft helaas als enige geen Twitter. Voorals nog heb ik van Hadewych en Maarten een antwoord terug gekregen. Hadewych heeft één broer en Maarten één zus. Die zijn dus allebij nog niet uit te sluiten.

Volgens mij hebben ze allemaal minstens 1 broer of zus. Zie topic 'Wie is de mol NIET'  voor uitleg en bronvermelding

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #491 Gepost op: 19-01-2012, 19:00:11 »
In de leader zie je na wie is de mol een kerkje, dan een schaduw en dan Liesbeth maar volgens mij hoort de schaduw niet bij Liesbeth, bij wie wel weet ik ook niet
Ik weet het ook niet, maar goed dat je het even meldt! De schaduw zou best eens vande Mol kunnen zijn. Dit past wel bij de Moltweet over de rookgordijnen: hier is Liesbeth nl. niet de eerste. Tenzij de schaduw toch van haar is natuurlijk. Als je heel goed kijkt lijkt de schaduw een paardenstaart te hebben...

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #492 Gepost op: 19-01-2012, 19:11:28 »
Hier op het werk hebben we alles behalve een snelle internetverbinding...
Toen ik zojuist http://wieisdemol.avro.nl bezocht
Pas op Rutger, de baas kijkt mee ...::ohno::

Offline arwix

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #493 Gepost op: 19-01-2012, 19:16:44 »
Ik heb de schaduw beeldje voor beeldje gekeken en het lijkt alsof de jas langer is als de jas die Liesbeth aan heeft, ook haalt de schaduw volgens mij iets uit een enveloppe misschien het opdracht kaartje. Als je uitzending 1 bekijkt lijkt het meer op het zand dat bij het vliegtuig ligt.het zou ook op de min kunnen slaan iets in negatief.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 2
« Reactie #494 Gepost op: 22-01-2012, 23:25:22 »
De opstap naar een platform is ook een trede.

Waarom zou je het controleren aan de hand van die getallen die soms op een trede staan.
Veel makkelijker is gewoon het aantal treden tellen. Je bent steeds met meer man die kunnen tellen, dus dat tellen gaat niet fout. De antwoorden klopten ergens niet.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #495 Gepost op: 8-02-2012, 13:53:41 »
Weet niet of iemand ooit nog op dit topic kijkt, maar afijn. Ik zit met deze brandende vraag:
Waarom werd (alleen) aflevering 2 een dag vroeger uitgezonden via internet? Zonder test en executie?
En waarom was deze aflevering in zijn geheel, dus met test executie erbij (als enige) pas een hele dag later via de AVRO website terug te kijken? Kijk maar naar de datum: aflevering 2 is niet gedateerd 12 januari (de datum van uitzending), maar 13 januari.
Iemand????
« Laatst bewerkt op: 8-02-2012, 14:00:43 door jumper »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2
« Reactie #496 Gepost op: 8-02-2012, 14:48:58 »
Weet niet of iemand ooit nog op dit topic kijkt, maar afijn. Ik zit met deze brandende vraag:
Waarom werd (alleen) aflevering 2 een dag vroeger uitgezonden via internet? Zonder test en executie?
En waarom was deze aflevering in zijn geheel, dus met test executie erbij (als enige) pas een hele dag later via de AVRO website terug te kijken? Kijk maar naar de datum: aflevering 2 is niet gedateerd 12 januari (de datum van uitzending), maar 13 januari.
Iemand????

Dat was een probeersel van de Avro, maar na wat boze reacties hier en daar hebben ze besloten het experiment weer stop te zetten. De executie werd niet online gezet zodat ze de volgende dag hogere kijkcijfers zouden hebben.

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #497 Gepost op: 8-02-2012, 15:42:54 »
Dat was een probeersel van de Avro, maar na wat boze reacties hier en daar hebben ze besloten het experiment weer stop te zetten.
Daar geloof ik echt niks van. Als het echt een experiment was geweest hadden ze zich niet zomaar door een paar boze reacties laten leiden om er weer mee te stoppen. (Net zomin als ik geloof dat de "knullige beeldschermen" over Marits exit geknoei waren). Alles bij WIDM is tot op de laatste milimeter geregisseerd en heeft een bedoeling.
Ik verwacht dus dat dit een serieuze hint is. Alleen weet ik niet in welke richting ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 8-02-2012, 15:46:04 door jumper »

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #498 Gepost op: 8-02-2012, 15:46:59 »
De executie werd niet online gezet zodat ze de volgende dag hogere kijkcijfers zouden hebben.
Maar de volledige aflevering was ook na de uitzending nog een hele tijd niet te bekijken, terwijl dat anders altijd wel het geval is. Er was bewust een dag gewacht met het online zetten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2
« Reactie #499 Gepost op: 8-02-2012, 15:47:53 »
Alles bij WIDM is tot op de laatste milimeter geregisseerd en heeft een bedoeling.

Nee hoor, echt niet. De ervaring leert dat je "niets is wat het lijkt" niet te letterlijk moet nemen.