Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 110948 keer)

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #200 Gepost op: 28-02-2012, 13:51:53 »
Dit is een onwaarschijnlijk scenario maar stel de mol is Hadewych (dit is niet perse onwaarschijnlijk), maar in de finale stemt Liesbeth op Anne-Marie, en Anne-Marie op Liesbeth.
Zitten er dan vragen in de laatste test die op zowel Hadewych als een kandidaat kunnen slaan, waardoor er toch één van die twee wint, terwijl zij niet wist wie de mol was? Ik kan me namelijk herinneren van vorig jaar dat die vragen specifiek over de mol gingen, maar met de verkeerde mol in gedachten kun je die dus niet goed beantwoorden.

En nog een vraag, krijgt de mol ook geld voor zijn molschap of doet hij/zij het voor niks?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #201 Gepost op: 28-02-2012, 20:50:56 »
Ik heb er nog een paar:

Tim: Waarom heb je in het Hofdihuis groen gestemt, vertrouwde je Frits niet?  8)

Crew: Wat is er wél goed gegaan op de gletsjer?

Dio: Heb jij je laten beinvloeden door het gesprekje met Tim?

Marit: Waarom draag jij in de serie twee verschillende mutsen? Had je die mee, gekocht of geleend van de crew?

De mol: Had je verwacht dat Maarten tijdens de rooksignalen-opdracht zou voorspellen dat de opdracht zou mislukken? Wat heb je geprobeerd te doen om de opdracht te laten slagen?

Anne-Marie (als ze de mol is): Heb je bij de fietsopdracht op het munitiedepot gebruik gemaakt van omgekeerde psygologie om Marit alle bunkers langs te laten gaan en/of was het een poging om haar verdenking van jou af te buigen.

Tim & Hadewych: Hoe eng was de drie bruggenopdracht?


Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #202 Gepost op: 28-02-2012, 21:27:24 »
Hadewych: Was je nou bier aan het drinken, op die backstagefoto's bij Molmail 8?  ::tandpastasmiley::
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragenvuur
« Reactie #203 Gepost op: 28-02-2012, 21:40:47 »
Aan Liesbeth: wat is er allemaal gebeurd in die nacht in de hotelkamer met Tim?  ;D
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragenvuur
« Reactie #204 Gepost op: 28-02-2012, 21:45:53 »
hahahaha. Durf je dat niet aan Tim zelf te vragen?



OT: Aan iedereen: hebben jullie je qua kleding snel kunnen aanpassen aan IJsland? (met in gedachte de verwachting die veel mol-deelnemers hebben, dat ze naar een warm land vliegen). Of werden jullie op het laatst door de makers erop attent gemaakt dat het meenemen van warme kleding geen overbodige luxe was?

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #205 Gepost op: 29-02-2012, 16:18:19 »
hahahaha. Durf je dat niet aan Tim zelf te vragen?



OT: Aan iedereen: hebben jullie je qua kleding snel kunnen aanpassen aan IJsland? (met in gedachte de verwachting die veel mol-deelnemers hebben, dat ze naar een warm land vliegen). Of werden jullie op het laatst door de makers erop attent gemaakt dat het meenemen van warme kleding geen overbodige luxe was?

Vraag ik me dus ook af, maar dan ook nog iets anders; Wisten/Vermoeden ze niet al, dat ze naar een warm land zouden gaan? Ze moesten immers een dubbele garderobe meenemen, voor zowel Spanje als Ijsland.. Of is hier op een andere manier voor gezorgd?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragenvuur
« Reactie #206 Gepost op: 29-02-2012, 17:29:57 »
Vraag aan Hadewych: Zou je willen uitleggen wat een ''knuidel'' is?

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Vragenvuur
« Reactie #207 Gepost op: 29-02-2012, 20:12:41 »
Art: In welk opzicht was deze serie vervreemdend?

Marion: Heb je je bagage nog terug gekregen na de dropping?

Tim: Waarom noemde je jezelf meerdere malen als verdachte? Wilde je de kijkers op een dwaalspoor zetten of wist je het op sommige momenten gewoon echt niet meer?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #208 Gepost op: 29-02-2012, 20:33:55 »
De lijst bestaat op dit moment uit:

* Annemarie  (1 vraag)
* Dio  (3 vragen)
* Frits (5 vragen)
* Liesbeth (3 vragen)
* Maarten (3 vragen)
* Marion (2 vragen)
* Marit (6 vragen)
* Tim (10 vragen)
* William (4 vragen)
* Hadewych ( 2 vragen)
* De Mol (2 vragen)
* Art ( 1 vraag)
* productie ( 20 vragen )

En dan nog wat algemene vragen.  gaat goed dus ::ok::







Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #209 Gepost op: 29-02-2012, 23:53:49 »
Vraag aan Hadewych: Zou je willen uitleggen wat een ''knuidel'' is?

Wanneer zei ze dit? Haar uitspraak "het was echt te snuiterig" (over Tim op het plein) vond ik ook een leuke. ;D

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #210 Gepost op: 1-03-2012, 16:10:35 »
Frits (en gelijk bruikbaar voor de hele kandidatengroep): Wat deed je allemaal wél bij de Marine?  ::rofl::
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #211 Gepost op: 1-03-2012, 16:16:24 »
Welke opleiding is vereist om achter de schermen te werken bij Wie is de Mol? Anders gesteld: Welke opleiding is het meest geschikt om achter de schermen allerlei zaken te regelen, zoals kandidaten, vluchten, hotels, locaties voor opdrachten, het bedenken van de hints...
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #212 Gepost op: 1-03-2012, 16:18:12 »
Welke opleiding is vereist om achter de schermen te werken bij Wie is de Mol? Anders gesteld: Welke opleiding is het meest geschikt om achter de schermen allerlei zaken te regelen, zoals kandidaten, vluchten, hotels, locaties voor opdrachten, het bedenken van de hints...

interesse?  ;D Lijkt me sterk dat er een specifieke mollen opleiding is :)

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #213 Gepost op: 1-03-2012, 16:23:11 »
interesse?  ;D Lijkt me sterk dat er een specifieke mollen opleiding is :)

Haha, eh..  ::hypocriet::  Ik zat te denken aan creatieve opleidingen. Er zit namelijk een heel creatief team achter al die hints en mindfuck-beelden. Maar toch, er zijn natuurlijk ook managers nodig, dus het zou nog wel eens erg uiteen kunnen lopen. Kortom: ik heb geen idee. Vandaar de vraag!  ;D
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #214 Gepost op: 1-03-2012, 16:24:24 »
Welke opleiding is vereist om achter de schermen te werken bij Wie is de Mol? Anders gesteld: Welke opleiding is het meest geschikt om achter de schermen allerlei zaken te regelen, zoals kandidaten, vluchten, hotels, locaties voor opdrachten, het bedenken van de hints...
Ik zou zeggen stuur ze een open sollicitatie, dan hoor je het vanzelf wel.  :D
Ik acht de kans wel groot dat je je dan middels een clausule in contract verre dient te houden van fora en social media waarin je ook maar het kleinste detail prijs kunt geven.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #215 Gepost op: 1-03-2012, 16:29:43 »
Ik zou zeggen stuur ze een open sollicitatie, dan hoor je het vanzelf wel.  :D
Ik acht de kans wel groot dat je je dan middels een clausule in contract verre dient te houden van fora en social media waarin je ook maar het kleinste detail prijs kunt geven.  ;)

Dat heb ik (en wie niet?) er natuurlijk 100% voor over, als je dan bij het meest geweldige programma van de Nederlandse TV mag werken.  :D
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragenvuur
« Reactie #216 Gepost op: 1-03-2012, 18:50:38 »
Hier weer een heel pak vragen. Pak er uit wat je leuk lijkt zou ik zeggen :)

Art, hoe is het om nu een keer wél te weten wie de mol is? Hoe is het om een geheim te hebben en dat niet te mogen delen? En hoe ga je er mee om dat je nu elk jaar tien maanden lang dat geheim hebt (oftewel, bijna voortdurend. De mol 2012 is net publiek bekend en opnames van de mol 2013 komen er al weer aan?
Art, wat ga je komend seizoen als presentator zeker weer doen (wat ging er dit seizoen volgens jou heel goed)? En wat ga je anders doen?
Maarten, is een wiskundige achtergrond een voordeel bij WIDM? Of misschien wel juist een nadeel? Hoe kijk jij daar tegenaan?
Maarten, jouw tactiek om statistisch te spreiden pakte uiteindelijk niet zo goed uit als je gehoopt had. Hoe denk jij achteraf gezien over de keuze voor die tactiek?
Anne-Marie, je had tijdens het spel duidelijk de tactiek om niet te bonden met andere kandidaten. Wanneer heb je die beslissing gemaakt (voor vertrek? Tijdens de serie?) en wat deed je dat toen besluiten?
Anne-Marie, aan het begin van de serie werd jij aardig verdacht. Hoe was dat (hoe voelde dat)?
Liesbeth, door de hele serie heen zijn ben jij wel verdacht geweest. Hoe was dat (hoe voelde dat)?
Liesbeth, als je de mol bent, wat ging er door je heen toen je tijdens het kwartetspel als eerste af ging?
Tim, heeft de opdracht op het plein inspiratie gegeven voor toekomstige cabaretshows? ::rofl::
Alle kandidaten waarop dit uiteindelijk van toepassing blijkt, hoe is het om een rood scherm te krijgen terwijl je verdenking wel juist bleek? Extra zuur, of juist een troost?
Marit en William, wat vonden jullie van het feit dat de rest over jullie moest onderhandelen?
Marit en William, waren jullie na de onderhandelingsopdracht minder verdacht dan ervoor? Als er effect was, wat vond je daar dan van?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Vragenvuur
« Reactie #217 Gepost op: 1-03-2012, 21:10:58 »
Hahahaha ... die Tweet van Hademini "Dat was alcoholvrij bier mensen".
Amandla Awethu

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #218 Gepost op: 2-03-2012, 10:30:57 »
Hadewych, wie had je als huisdier in de finale, nu Tim er na aflevering 8 uit lag?  ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #219 Gepost op: 2-03-2012, 12:20:24 »
Aan de productie:
Wanneer gaan jullie seizoen 3 uitbrengen op DVD?