Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 110945 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragenvuur
« Reactie #320 Gepost op: 12-03-2012, 13:50:11 »
Nog een vraag die ik zomaar ineens bedacht, maar waar doelde Art precies op toen hij het had over "vervreemdend"?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #321 Gepost op: 12-03-2012, 14:52:23 »
En Art zei dat, als je goed oplet, kunt zien of Art vanaf seconde 1 wist wie de Mol was. Hoe konden we dat zien?

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #322 Gepost op: 12-03-2012, 14:54:23 »
En Art zei dat, als je goed oplet, kunt zien of Art vanaf seconde 1 wist wie de Mol was. Hoe konden we dat zien?

Hij zette de mol af bij het vliegtuig. Toch?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #323 Gepost op: 12-03-2012, 14:57:58 »
Hij zette de mol af bij het vliegtuig. Toch?

A-ha. Meteen opgelost. ;D

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Vragenvuur
« Reactie #324 Gepost op: 12-03-2012, 15:11:37 »
Nog een vraag.

We zien Anne-Marie de klok een uur terugzetten met een afstandbediening, als de andere kandidaten die afstandbediening ook hadden gevonden, konden ze dan de tijd ook opkrikken?
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #325 Gepost op: 12-03-2012, 15:37:06 »
Hij zette de mol af bij het vliegtuig. Toch?

Ja maar dat hebben we toch niet gezien dus ook al hadden we goed opgelet (en dat hebben we!) konden we dat nog niet weten, toch?

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #326 Gepost op: 12-03-2012, 16:32:39 »
Ja maar dat hebben we toch niet gezien dus ook al hadden we goed opgelet (en dat hebben we!) konden we dat nog niet weten, toch?

Volgens mij wel. Je zag camerabeeld vanuit de positie van de mol die uit de auto stapte bij Art. Richting het vliegtuig en toen de tijd 1 uur terug bracht. Tenminste zo heb ik het gezien  :).

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #327 Gepost op: 13-03-2012, 17:08:43 »
Nog een bevestiging van Art over jungens als hint:

Citaat van: mail van Art
En, 'jungens' was inderdaad een hint, scherp opgemerkt door de molloten... Met mooie compilaties tot gevolg!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #328 Gepost op: 13-03-2012, 17:09:18 »
Nog een bevestiging van Art over jungens als hint:
 

::ok::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #329 Gepost op: 13-03-2012, 17:51:23 »
Dat wisten we dus al. Maar wie zoekt uit wanneer Art gewoon "jongens" en wanneer "Jungens" zei? ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #330 Gepost op: 14-03-2012, 12:53:08 »
Dat wisten we dus al. Maar wie zoekt uit wanneer Art gewoon "jongens" en wanneer "Jungens" zei? ;)

Tijdens de ontknoping was het in ieder geval 'jungens'. Zo stond het op zijn presentatiekaartjes. Maar uit het antwoord van Art haal ik dat het ook tijdens de opnames al een hint en dus 'jungens' was.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #331 Gepost op: 14-03-2012, 16:02:35 »
Waarom is er geen spel gespeeld bij en in de blue lagoon? Had mooie beelden opgeleverd.
...maar soms even niet :)

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #332 Gepost op: 14-03-2012, 16:38:09 »
Vraag aan alle aanwezige kandidaten: bij welke opdracht en op welke manier hebben jullie de mol expres een handje geholpen om verdacht te worden?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #333 Gepost op: 15-03-2012, 16:55:39 »
Ik heb ook nog een vraag:

Met welke TV quiz maakte de mol nu kans om te winnen?

Het gaat om de tv-quiz die de mol vooraf heeft ingevuld. Is Liesbeth jouw mol, dan is het zaak om uit te zoeken wat zij heeft ingevuld. Dat is het goede antwoord in de test.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragenvuur
« Reactie #334 Gepost op: 15-03-2012, 17:26:06 »
Het gaat om de tv-quiz die de mol vooraf heeft ingevuld. Is Liesbeth jouw mol, dan is het zaak om uit te zoeken wat zij heeft ingevuld. Dat is het goede antwoord in de test.
Begrijp ik jou niet, of begrijp jij WIDM niet? (dat laatste lijkt me zéér onwaarschijnlijk) ;)

Het goede antwoord in de test is natuurlijk de tv-quiz die Anne-Marie vooraf heeft ingevuld - aangezien zij de mol is. En dan maakt het verder niet uit wie jij verdenkt. Als je Liesbeth verdenkt en je vult háár tv-quiz in dan is dat gewoon hartstikke fout, want de vraag was "bij welke tv-quiz maakt de mol kans om te winnen", en niet "bij welke tv-quiz maakt jouw verdachte kans om te winnen".

De vraag die tureluurs volgens mij voorstelt is welke tv-quiz Anne-Marie vooraf heeft ingevuld.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #335 Gepost op: 15-03-2012, 17:32:13 »
Begrijp ik jou niet, of begrijp jij WIDM niet? (dat laatste lijkt me zéér onwaarschijnlijk) ;)

Het goede antwoord in de test is natuurlijk de tv-quiz die Anne-Marie vooraf heeft ingevuld - aangezien zij de mol is. En dan maakt het verder niet uit wie jij verdenkt. Als je Liesbeth verdenkt en je vult háár tv-quiz in dan is dat gewoon hartstikke fout, want de vraag was "bij welke tv-quiz maakt de mol kans om te winnen", en niet "bij welke tv-quiz maakt jouw verdachte kans om te winnen".

De vraag die tureluurs volgens mij voorstelt is welke tv-quiz Anne-Marie vooraf heeft ingevuld.

Als ik WIDM nu nog niet begrijp is er iets ernstig mis met me! ;D Nee, ik verwoord het verkeerd zie ik. Dat van Liesbeth was een voorbeeld om aan te geven hoe Frits en William te werk hadden moeten gaan met deze testvraag. Het enige juiste antwoord is natuurlijk dat wat Anne-Marie heeft ingevuld. ::ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #336 Gepost op: 15-03-2012, 17:37:30 »
De vragen van het vragenvuur liggen uitgeprint klaar.
Hier nog nieuwe vragen neerzetten heeft dus geen nut meer. Die worden in ieder geval niet op de MFD gesteld.
Wel heb je op de MFD nog de mogelijkheid om een vraag te stellen.
Bij de quiz zit een formulier waar je een vraag op kunt schrijven. Een selectie daarvan zal ook gesteld worden.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #337 Gepost op: 15-03-2012, 20:08:32 »
Dat van die TV quiz wil ik graag weten omdat ik de "Wie ben ik?" hint erop heb gebaseerd. Uiteindelijk blijkt dit geen hint, maar wie weet is het antwoord toch "Wie ben ik?". Dat zou natuurlijk wel leuk zijn  ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #338 Gepost op: 15-03-2012, 22:45:37 »
Dat van die TV quiz wil ik graag weten omdat ik de "Wie ben ik?" hint erop heb gebaseerd. Uiteindelijk blijkt dit geen hint, maar wie weet is het antwoord toch "Wie ben ik?". Dat zou natuurlijk wel leuk zijn  ;D

Het was niet 'wie ben ik'! Anne-Marie wist het zelf niet meer zo goed, maar ze dacht volgens mij dat het Lingo was. :P

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #339 Gepost op: 15-03-2012, 23:48:53 »
Het was niet 'wie ben ik'! Anne-Marie wist het zelf niet meer zo goed, maar ze dacht volgens mij dat het Lingo was. :P

Omdat JP voorzegt zeker  :P

Aha, nou ja dan is dat beantwoord alvast  ::)
« Laatst bewerkt op: 15-03-2012, 23:53:22 door tureluurs »