Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 110996 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragenvuur
« Reactie #20 Gepost op: 16-01-2012, 12:19:11 »
Wat grappig dat ze dat andersom doen, enig idee waarom?  ;D

Omdat ze anders van de start naar de finale moeten gaan en weer terug ;D op deze manier moeten ze de weg maar één keer afleggen voordat de opnames kunnen starten :)
2024: wie is de Mol?

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Vragenvuur
« Reactie #21 Gepost op: 16-01-2012, 15:01:29 »
gericht aan marit: wat zei ja nou nadat tim je de vrijstelling had gegeven? mag dat wel op tv?
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #22 Gepost op: 16-01-2012, 18:38:28 »
Omdat ze anders van de start naar de finale moeten gaan en weer terug ;D op deze manier moeten ze de weg maar één keer afleggen voordat de opnames kunnen starten :)

Dat lijkt me ook. En dan zijn de locaties voor de eerste dagen in ieder geval het meest recent bezocht, dus de minste kans op een mol-actie van het betreffende land. ;)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #23 Gepost op: 16-01-2012, 21:29:36 »
Ik denk omdat ze dan tenminste meteen op de goede locatie zijn als ze gaan beginnen. Als je van start naar finish werkt en er zit bijvoorbeeld een landverhuizing in, dan zit je ergens héél ver weg op het moment dat de opnamen bijna beginnen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: Vragenvuur
« Reactie #24 Gepost op: 17-01-2012, 00:54:01 »
Een vraagje aan de productie : Hoe zou de brugopdracht in aflevering 1 verlopen zijn als bij de gletsjer geen vrijstellingen waren gevonden ?
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragenvuur
« Reactie #25 Gepost op: 17-01-2012, 00:54:44 »
Een vraagje aan de productie : Hoe zou de brugopdracht in aflevering 1 verlopen zijn als bij de gletsjer geen vrijstellingen waren gevonden ?

Dat wil ik ook weten ::ok::
2024: wie is de Mol?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragenvuur
« Reactie #26 Gepost op: 17-01-2012, 12:30:00 »
Het is meerdere malen voorgekomen dat er geld verdween. Dat gebeurde een keer in het zicht, en een keer buiten het zicht van de camera, toen George nogal wat euro's liet verdwijnen, waarbij John het geld op het eind ook echt niet kreeg. (destijds werd bij de ontknoping door Angela gezegd dat dat geld er in serie 4 bij zou komen, hetgeen nooit is gebeurd, maar dit terzijde).

Nu er ''negatief geld'' verdween, werd dit niet geaccepteerd. Eigenlijk zou dat dus ook moeten worden geaccepteerd, vooral ook omdat Maarten er een heel duidelijke uitleg bij gaf.

Waarom is dit niet gebeurd?
« Laatst bewerkt op: 17-01-2012, 12:36:54 door Bodejos »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragenvuur
« Reactie #27 Gepost op: 17-01-2012, 15:04:27 »
Een vraagje aan de productie : Hoe zou de brugopdracht in aflevering 1 verlopen zijn als bij de gletsjer geen vrijstellingen waren gevonden ?
Ik hoor het Anton al zeggen: "Dat weet ik eigenlijk niet meer. Er was wel een plan, maar dat was niet nodig, dus, ik zou het niet weten. Sorry."
Niet om Anton te dissen of zo hoor, maar dit soort dingen hebben we vaker gehad, ook toen met de fandag in Hilversum, als ik het me goed herinner. En PJ wist het antwoord toen ook niet meer. Toen ging het om het vraagteken op het zebrapad, geloof ik.
The British are not impressed.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Vragenvuur
« Reactie #28 Gepost op: 17-01-2012, 15:11:15 »
Ik hoor het Anton al zeggen: "Dat weet ik eigenlijk niet meer. Er was wel een plan, maar dat was niet nodig, dus, ik zou het niet weten. Sorry."
Niet om Anton te dissen of zo hoor, maar dit soort dingen hebben we vaker gehad, ook toen met de fandag in Hilversum, als ik het me goed herinner. En PJ wist het antwoord toen ook niet meer. Toen ging het om het vraagteken op het zebrapad, geloof ik.

Als de Mol (vorig jaar) zou worden gezien in de bus. Anton wist het niet meer, PJ wel. Ze zouden niet zeggen dat hij de Mol was.
Ik ben zelf niet geweest, maar ik heb dat ergens gezien in een filmpje...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragenvuur
« Reactie #29 Gepost op: 17-01-2012, 15:21:50 »
Ja, ok, dat ook, maar dat was niet in Hilversum, het ging om het seizoen-Japan, daar was bij een opdracht een vraagteken betrokken, die kandidaten konden kiezen. Was een diner met een kandidaat naar keuze en nog zo wat dingen en ook een vraagteken. Maar dat vraagteken was niet gekozen oid, en toen wij vroegen waar dat vraagteken dan voor stond was het antwoord dat ze dat niet meer wisten.
The British are not impressed.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragenvuur
« Reactie #30 Gepost op: 17-01-2012, 15:32:02 »
Nouja, niet meer wisten of niet wilden zeggen ::tandpastasmiley::

Volgens mij rekenen ze ook op de menselijke nieuwsgierigheid om het onbekende en mysterieuze te kiezen.
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #31 Gepost op: 19-01-2012, 23:23:54 »
Aan Marit en Maarten: wáárom gooiden jullie die deur van de toren niet gewoon op slot?!

Aan Anton: waar heb je in alle vrede die Mamaloe vandaan gevist?!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #32 Gepost op: 20-01-2012, 15:14:39 »
Dio, op wie had jij nu eigenlijk vol je test ingevuld bij je exit?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Vragenvuur
« Reactie #33 Gepost op: 20-01-2012, 15:34:48 »
Wie is Mamaloe?  ???
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragenvuur
« Reactie #34 Gepost op: 20-01-2012, 15:35:53 »
Wie is Mamaloe?  ???

De vrouw in het rood in aflevering 3 ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #35 Gepost op: 20-01-2012, 15:37:31 »
Aan Marit en Maarten: wáárom gooiden jullie die deur van de toren niet gewoon op slot?!

Ze stonden de hele tijd OP de toren dus ik denk dat het een soort extra regeltje was, dat ze niet naar beneden mochten. Zo'n regel die wij niet horen omdat het niet zo interessant is maar die wel voor hun belangrijk is.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragenvuur
« Reactie #36 Gepost op: 20-01-2012, 15:48:27 »
De vrijstellingen waren cruciaal voor de brugopdracht. Wat was er gebeurd indien de vrijstellingen niet gevonden waren?

Anton: "Dan hadden we dat op een andere manier geregeld. Hoe? Dat ga ik niet vertellen, misschien gebruiken we dat nog wel eens in een ander seizoen."

Nouja :P
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #37 Gepost op: 20-01-2012, 15:54:02 »
De vrijstellingen waren cruciaal voor de brugopdracht. Wat was er gebeurd indien de vrijstellingen niet gevonden waren?

Anton: "Dan hadden we dat op een andere manier geregeld. Hoe? Dat ga ik niet vertellen, misschien gebruiken we dat nog wel eens in een ander seizoen."

Nouja :P

Hahaha, zo voorspelbaar die reactie. Alles wat ze ooit mogelijk nog willen gebruiken is geheim voor ons. :P

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Vragenvuur
« Reactie #38 Gepost op: 20-01-2012, 15:56:57 »
De vrouw in het rood in aflevering 3 ;)
Erhh ja, dat weet ik  :-[ maar ik bedoel wie er schuilgaat onder deze mysterieuze, maar o zo knappe, dame.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragenvuur
« Reactie #39 Gepost op: 20-01-2012, 17:29:14 »
Erhh ja, dat weet ik  :-[ maar ik bedoel wie er schuilgaat onder deze mysterieuze, maar o zo knappe, dame.

Ik doe zelfs geen poging om dat te vragen, dat is niet los te krijgen :P (het zal aan het einde van het seizoen wel duidelijk worden)
2024: wie is de Mol?