Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 111018 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #220 Gepost op: 2-03-2012, 15:12:37 »
In navolging van Jordyp

@avro/IDTV/crew: wanneer verschijnt een verzamelbox met seizoenen 1-4 gebundeld enerzijds en een verzamelbox seizoenen 5-12 gebundeld anderzijds? :)

Dus niet specifiek voor 1 seizoen.. want ik wil alle seizoenen eindelijk eens thuis hebben liggen op de plank in goed formaat! (Dat je menig serie online kunt terug kijken, menig serie kunt downloaden zal allemaal wel. Een serie op tv kijken vind ik prettiger dan alles achter de computer terug zien)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #221 Gepost op: 2-03-2012, 15:18:52 »
In navolging van Jordyp

@avro/IDTV/crew: wanneer verschijnt een verzamelbox met seizoenen 1-4 gebundeld enerzijds en een verzamelbox seizoenen 5-12 gebundeld anderzijds? :)

Dus niet specifiek voor 1 seizoen.. want ik wil alle seizoenen eindelijk eens thuis hebben liggen op de plank in goed formaat! (Dat je menig serie online kunt terug kijken, menig serie kunt downloaden zal allemaal wel. Een serie op tv kijken vind ik prettiger dan alles achter de computer terug zien)

Als die er al komt, dan is dat pas na het laatste seizoen. :-\\ 

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #222 Gepost op: 2-03-2012, 15:22:31 »
In navolging van Jordyp

@avro/IDTV/crew: wanneer verschijnt een verzamelbox met seizoenen 1-4 gebundeld enerzijds en een verzamelbox seizoenen 5-12 gebundeld anderzijds? :)

Dus niet specifiek voor 1 seizoen.. want ik wil alle seizoenen eindelijk eens thuis hebben liggen op de plank in goed formaat! (Dat je menig serie online kunt terug kijken, menig serie kunt downloaden zal allemaal wel. Een serie op tv kijken vind ik prettiger dan alles achter de computer terug zien)

koop een mediaspeler en kijk wat je wilt terug op TV, je moet het alleen in goed kwaliteit weten te vinden. Desalniettemin zou ik alle seizoenen op DVD ook geweldig vinden

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #223 Gepost op: 2-03-2012, 15:23:02 »

Goed nieuws dat ze er iig ooit mee gaan komen. Slecht nieuws dat we dus nog wel even kunnen wachten, noem het geluk (want hopelijk mogen er nog vele seizoenen volgen ;)) bij een ongeluk (nog niet beschikbaar)  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragenvuur
« Reactie #224 Gepost op: 2-03-2012, 17:17:44 »
Ik weet niet of de vraag al genoemd is, maar deze gaat volgens mij de hele community aan:


Art, waarom "jongens"? ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Vragenvuur
« Reactie #225 Gepost op: 2-03-2012, 17:23:15 »
Ik weet niet of de vraag al genoemd is, maar deze gaat volgens mij de hele community aan:


Art, waarom "jongens"? ::rofl::
Nou, voor mij hoeft die vraag niet.

Voor Liesbeth: voelde je je net Heineken door die ontvoering? (Aansluitend op het bier drinken van Hadewych.)
Amandla Awethu

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #226 Gepost op: 2-03-2012, 18:46:57 »
Toch maar eentje voor de crew: om welke redenen kozen jullie Liesbeth als 'slachtoffer' van de ontvoering?
臥底 是 谁?

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #227 Gepost op: 2-03-2012, 19:00:16 »
Art, waarom "jongens"? ::rofl::

Als dit een hint naar Anne-Marie (of een andere kandidate, maar dat lijkt me niet) zou zijn, horen we dit waarschijnlijk als hint tijdens de ontknoping wel!  :D
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #228 Gepost op: 2-03-2012, 19:01:50 »
Als dit een hint naar Anne-Marie (of een andere kandidate, maar dat lijkt me niet) zou zijn, horen we dit waarschijnlijk als hint tijdens de ontknoping wel!  :D


Dan zou een betere vraag zijn:
Welke aanspreekterm ga je gebruiken in seizoen 13?

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #229 Gepost op: 2-03-2012, 19:41:05 »
Ik heb nog wel een vraag aan de kandidaten tijdens de finale die NIET de Mol waren:

Er blijkt een aantal fouten te zitten in de finaletest. Er is een vraag die de keuzeoptie die op Liesbeth (kwartetten) zou slaan niet geeft, en er is een vraag die de keuzeoptie die op Anne-Marie (geld bij Labyrint-opdracht) zou slaan niet geeft. Is dit jullie ter plekke ook opgevallen? Wat waren jullie reacties?  :o
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #230 Gepost op: 3-03-2012, 13:03:39 »
Vraag aan Art, omdat hij als enige zowel presentator als kandidaat is (geweest): hoe is het om als ex-kandidaat/winnaar nu zelf WIDM te presenteren?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #231 Gepost op: 4-03-2012, 08:50:47 »
@Crew: krijgt iedere kandidaat een test te maken waarbij de desbetreffende kandidaat per vraag zijn eigen antwoord er niet bij heeft staan? Het viel niet eerder op dan in aflevering 9. Waarbij bij vraag 21 een antwoord voor Liesbeth uitgesloten was. En bij vraag 28 een antwoord voor Anne-Marie.

@Crew: in navolging van het bovenstaande.. zo ja, is dit alleen van toepassing in de test die men in de finale dient te maken? Of geldt dit gedurende de gehele serie voor alle kandidaten?

Zo nee, dan behoort dit namelijk toe aan een montagehint richting Hadewych als mol :P Ik wil daar wel eens meer duidelijkheid over krijgen :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #232 Gepost op: 4-03-2012, 10:46:27 »
@Crew: krijgt iedere kandidaat een test te maken waarbij de desbetreffende kandidaat per vraag zijn eigen antwoord er niet bij heeft staan?

Hee fijn, ik vroeg me dit elders op het forum ook al af, goede vraag ::ok::

Nog een klein vraagje: Hadewych, heb je 10x met Liesbeth gebeld of 9x?

Ik heb zelf zitten turven en kom op 10x terwijl zijzelf dacht dat ze maar 9x mocht dus wellicht heeft ze de stoute schoenen aangetrokken en het alsnog een 10e keer geprobeerd?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline mollenkom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kiekeboe!
Re: Vragenvuur
« Reactie #233 Gepost op: 4-03-2012, 10:58:32 »
Aan Anne-marie; Hoe was het om een minnares te spelen?

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #234 Gepost op: 4-03-2012, 16:11:56 »
Ik heb nog wel een vraag aan de kandidaten tijdens de finale die NIET de Mol waren:

Er blijkt een aantal fouten te zitten in de finaletest. Er is een vraag die de keuzeoptie die op Liesbeth (kwartetten) zou slaan niet geeft, en er is een vraag die de keuzeoptie die op Anne-Marie (geld bij Labyrint-opdracht) zou slaan niet geeft. Is dit jullie ter plekke ook opgevallen? Wat waren jullie reacties?  :o

Ik verwacht dat de vragen die de kandidaten te zien krijgen niet persé dezelfde vragen zijn die wij te zien krijgen ...


On Topic: Aan Liesbeth, hoe doodt je de tijd als je 3 uur in zo'n kamer zit?
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #235 Gepost op: 4-03-2012, 16:30:36 »
Ik verwacht dat de vragen die de kandidaten te zien krijgen niet persé dezelfde vragen zijn die wij te zien krijgen ...


On Topic: Aan Liesbeth, hoe doodt je de tijd als je 3 uur in zo'n kamer zit?

Terrasje pikken met cameraman?
...maar soms even niet :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #236 Gepost op: 4-03-2012, 16:31:48 »
Dan zou een betere vraag zijn:
Welke aanspreekterm ga je gebruiken in seizoen 13?

Waarschijnlijk ook gewoon weer met "jongens" aangezien hij de kandidaten bij Peking Express ook altijd zo aansprak dus dat is een gewoonte van hem net zoals Angela de kandidaten bij alle afl. die zij heeft gepresenteerd altijd met "vrienden" aan heeft gesproken.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #237 Gepost op: 4-03-2012, 16:37:45 »
Waarschijnlijk ook gewoon weer met "jongens" aangezien hij de kandidaten bij Peking Express ook altijd zo aansprak dus dat is een gewoonte van hem net zoals Angela de kandidaten bij alle afl. die zij heeft gepresenteerd altijd met "vrienden" aan heeft gesproken.
en Karel met "kandidaten"

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #238 Gepost op: 4-03-2012, 17:08:50 »
Terrasje pikken met cameraman?

 ::rofl::

lijkt me wel lachen: "oh sh*t, daar bellen ze weer, snel even naar beneden ..."
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragenvuur
« Reactie #239 Gepost op: 4-03-2012, 20:21:36 »
Hoe werden de groepen eigenlijk verdeeld bij de schilderijenopdracht? Hoe is bepaald dat Anne-Marie en William Picasso gingen uitbeelden en Liesbeth en Hadewych Dali? Stel die vraag (misschien iets anders geformuleerd) maar aan degene van die vier die nog het minste vragen heeft :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas