Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 111056 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Vragenvuur
« Reactie #260 Gepost op: 9-03-2012, 09:50:57 »
Ik zou toch graag wat meer willen weten over de verschillen in de eerste 4 leaders:
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragenvuur
« Reactie #261 Gepost op: 9-03-2012, 10:04:02 »
Ik zou toch graag wat meer willen weten over de verschillen in de eerste 4 leaders:

Ik vrees dat, net zoals de ninja's uit seizoen 10 en de gespiegelde Soundos uit seizoen 11, de productie niet zal weten waar je het over hebt :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #262 Gepost op: 9-03-2012, 10:11:52 »
Ik snap niet hoe het executieverloop heeft plaats kunnen vinden. Wellicht kunnen jullie daar nog wat listige vragen over stellen.

Marit schreef steeds vòl op Annemarie te hebben gezeten, zaten Frits en William die test 5 dan ook vol op AM?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #263 Gepost op: 9-03-2012, 10:15:09 »
Waarom hebben jullie er enerzijds voor gekozen om in afl. 9 geen winnaar of verliezer bekend te maken maar gaven jullie daarentegen anderzijds in de preview vd volgende afl op het einde al wel de hele clou weg???  ???

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #264 Gepost op: 9-03-2012, 10:27:01 »
gaven jullie weg???  ???

Ja dat is een goede, waarom gaven jullie dit jaar de executies van Dio en Marit als spoiler weg? Maar ik denk niet dat daar een eerlijk antwoord over komt. Dus een andere vraag:

Dat rode scherm in de haven van Reykjavik dat er in werkelijkheid nooit is geweest, waarom is dat uitgezonden in de preview?
 


De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #265 Gepost op: 9-03-2012, 10:36:22 »
Kan ik de vragen toch stellen aan Anne-Marie ;D

1) Hoe was het om de rol van mol te spelen in een groep kandidaten die enorm veel met elkaar deelt?

2) De groep zag je ook steeds vaker als (hoofd)verdachte, had je dit tijdens dit spel door?

3) Op welke manier(en) hebben bovenstaande punten de gevoerde mollenstrategie beinvloed?

Behalve vragen voor de mol, natuurlijk ook voor de kandidaten:

1) De groep vond Anne-Marie al snel verdacht. Wat was hiertoe de aanleiding, is er iets gebeurd wat wij niet hebben gezien? Welke opdrachten gaven de doorslag?

2) Heeft het feit dat Anne-Marie snel verdacht werd in de groep de taktiek als kandidaat beinvloed? Was het hierdoor bijvoorbeeld aantrekkelijker om zelf af en toe te mollen en zo mede-kandidaten op het verkeerde been te zetten?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #266 Gepost op: 9-03-2012, 11:01:51 »
De groep vond Anne-Marie al snel verdacht. Wat was hiertoe de aanleiding, is er iets gebeurd wat wij niet hebben gezien?
Mooie vraag! Ik vermoed ook dat er "iets" gebeurd is. Daarom mijn vraag:

Tim, je zegt al in afl. 2 vol voor Anne-Marie te zijn gegaan in je gesprekje met Dio, wat is er gebeurd dat je toen al zo zeker was van je zaak?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragenvuur
« Reactie #267 Gepost op: 9-03-2012, 11:27:07 »
Marit heeft op twitter toegegeven dat ze haar laatste test op Anne-Marie heeft ingevuld (afl. 5), Frits al in de Roodshow dat hij op Liesbeth zat (afl. 6).

Mijn vraag is hoe het kan dat een kandidaat die op de juiste mol zit er toch eerder uit kan gaan dan een kandidaat die op de verkeerde zit. Kun je een test dan zo verprutsen dat zelfs met de goede mol je nog naar huis gaat?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #268 Gepost op: 9-03-2012, 11:51:38 »
De finale heeft eigenlijk meer vragen opgeleverd dan beantwoord als ik dat zo lees ...

Ben benieuwd hoe lang het vragenvuur gaat duren deze keer  >:D

(misschien wil de productie een keer schriftelijk op het één en ander terug komen ??? )
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #269 Gepost op: 9-03-2012, 12:05:33 »
Marit heeft op twitter toegegeven dat ze haar laatste test op Anne-Marie heeft ingevuld (afl. 5), Frits al in de Roodshow dat hij op Liesbeth zat (afl. 6).

Mijn vraag is hoe het kan dat een kandidaat die op de juiste mol zit er toch eerder uit kan gaan dan een kandidaat die op de verkeerde zit. Kun je een test dan zo verprutsen dat zelfs met de goede mol je nog naar huis gaat?

Inderdaad onbegrijpelijk!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragenvuur
« Reactie #270 Gepost op: 9-03-2012, 14:23:07 »
Dat rode scherm in de haven van Reykjavik dat er in werkelijkheid nooit is geweest, waarom is dat uitgezonden in de preview?
Trouwens ook in de terugblik de volgende aflevering.
The British are not impressed.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #271 Gepost op: 9-03-2012, 14:34:23 »
Marit heeft op twitter toegegeven dat ze haar laatste test op Anne-Marie heeft ingevuld (afl. 5), Frits al in de Roodshow dat hij op Liesbeth zat (afl. 6).

Mijn vraag is hoe het kan dat een kandidaat die op de juiste mol zit er toch eerder uit kan gaan dan een kandidaat die op de verkeerde zit. Kun je een test dan zo verprutsen dat zelfs met de goede mol je nog naar huis gaat?

Geert Hoes? :) Dat snap ik ook nog steeds niet..
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #272 Gepost op: 9-03-2012, 14:44:27 »
Geert Hoes? :) Dat snap ik ook nog steeds niet..
Echt totaaaaaal wat anders, mensen.... die naam wordt nu zo vaak onterecht genoemd, en dat is wat het is: noemen... niet stemmen op....... kijk het anders hier nog even na: http://www.youtube.com/watch?v=11S4Cza7bRI vanaf 39.39. Geert heeft blijkbaar ingevuld op 1e intuitie Twan.... ("aan de ene kant") en niet Milouska ("aan de andere kant") echt totaal wat anders dan een beredeneerde calculatie van Marion die invult op 3 mensen met vaststaande reden, nl. de reden van vinden vrijstellingen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #273 Gepost op: 9-03-2012, 14:54:15 »
Ahh oke.. Ik hoor altijd dat ie vol op Milouska zat. :)

En het ging om Marit die op AM zat he, niet om Marion die op 3 mensen spreidt. ;)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #274 Gepost op: 9-03-2012, 15:02:05 »
vol op Milouska
Haha ja dat verhaal is een eigen leven gaan leiden. En dat werkt bij mij als een rode lap op een stier ::rofl::

Het was bij Geert ook niet gelijk aan een 1e aflevering want er waren maar 5 medekandidaten: 2 vrijstellingen waren aan het tangodansen en Twan had er ook een plus de mol kon niet gaan. En van die 5 waren er ook diversen die meer jokers inzetten dan Geert: Peggy, Richard en Mary-Lou zetten 3 jokers in en Chris zelfs 5 stuks dus Geert had gewoon dikke pech.

Ja Marit's tweet naar mij vanochtend blijft puzzly hoor ::) misschien kan iemand anders nog meer info van haar afgetwitterd krijgen :o Ze reageert heus wel ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #275 Gepost op: 9-03-2012, 15:58:42 »
Aan de productie: kunnen jullie voortaan de ontknopingsaflevering 10 minuten langer maken zodat jullie alle opdrachten kunnen laten zien?

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Vragenvuur
« Reactie #276 Gepost op: 9-03-2012, 18:31:06 »
Aan de productie: kunnen jullie voortaan de ontknopingsaflevering 10 minuten langer maken zodat jullie alle opdrachten kunnen laten zien?

Of misschien wat minder herhaling in zowel aflevering 9 en 10?
No Milk today???

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #277 Gepost op: 9-03-2012, 18:45:25 »
En nog een vraag aan de productie:
Kunnen jullie er volgend seizoen weer een opdracht instoppen waarmee je de mol kan zien en opdrachten waarmee ze geld kunnen verliezen? Dan zijn opdrachten als het hofdihuis niet nodig.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Vragenvuur
« Reactie #278 Gepost op: 9-03-2012, 19:00:48 »
En nog een vraag aan de productie:
Kunnen jullie er volgend seizoen weer een opdracht instoppen waarmee je de mol kan zien en opdrachten waarmee ze geld kunnen verliezen? Dan zijn opdrachten als het hofdihuis niet nodig.

denk niet dat ze daarmee akkoord gaan, het hofdi huis was juist extra spannend
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #279 Gepost op: 9-03-2012, 19:42:30 »
denk niet dat ze daarmee akkoord gaan, het hofdi huis was juist extra spannend

Nou dat de k ik wel aangezien dit de tweede keer is dat we zon soort opdracht hebben.