Auteur Topic: Veilingitems voor de MolFanDag  (gelezen 202453 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #300 Gepost op: 6-03-2012, 22:58:05 »
Jawel, het is ook het complete spel dat het hem doet.


Wellicht dat het schaduwspel ''los'' los verkocht kan worden?


Voor wie niet weet wat ik bedoel met het schaduwspel: je had de uitgevallen deelnemers in het zwart, en de deelnemers die nog in het spel waren in het rood.

Er zijn dus twee opties: OF de makers hebben dat spel vliegensvlug ter plekke laten drukken, OF er zijn van alle spelers twee versies gemaakt.

Dus een MARION t/m William in het rood, en Tim t/m de mol in het zwart.


En ja, de foto van Frédérique ging in de online veiling voor 805 euro weg

« Laatst bewerkt op: 6-03-2012, 23:02:13 door Bodejos »

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #301 Gepost op: 6-03-2012, 23:00:35 »
Ik geloof dat er ooit eens een foto oid van Frederique in 2006 is verkocht voor zo'n 800 euro, maar de precieze details weet ik niet. Iemand die daarbij was?

Daarna denk ik het script van WIDM 2009, voor 450 euro.

Daarna denk ik het kruisje van Kim uit 2010 voor 400 euro. De dwaas die zoiets koopt moet natuurlijk gewoon zijn jas gaan pakken.

Wow, dat zijn bedragen zeg.  ::oink::

Ik ga maar vast iets anders uitzoeken om op te bieden.  ;D Het kwartetspel zal ook wel erg hoog uitkomen waarschijnlijk. Wel spannend om zo'n bieding te volgen. Ik verheug me er nu al op.  :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #302 Gepost op: 6-03-2012, 23:01:25 »

 Iemand die daarbij was?


De dwaas die zoiets koopt moet natuurlijk gewoon zijn jas gaan pakken.
Of de jas van Frits gaan kopen.


Dat eerste: iemand die daarbij was: dat is niet van toepassing, dat ging online. Ik heb er nog twee items gekocht op die online veiling. Degene die de foto kocht, gaf er zijn complete vakantiebudget aan uit, zo vertelde ie later. Had je inderdaad een leuk tripje van kunnen maken.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #303 Gepost op: 6-03-2012, 23:21:11 »
Daarna denk ik het script van WIDM 2009, voor 450 euro.

Echt, zo weinig maar? Dat valt me nog mee. Het duurste molitem zal er overigens uit zijn gegaan in de Twitterveiling voor Haiti in 2010.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2012, 23:51:18 door Lautjuh »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #304 Gepost op: 7-03-2012, 06:58:42 »
Echt, zo weinig maar? Dat valt me nog mee. Het duurste molitem zal er overigens uit zijn gegaan in de Twitterveiling voor Haiti in 2010.
yep, en daar heeft die persoon geloof ik 1800 of 1850 euro voor betaald. Het ging om het bijwonen van de ontknoping.

Betalen voor iets wat je een maand later op tv ziet, maar intussen wel een maand tot anderhalve maand zwijgplicht hebben......
« Laatst bewerkt op: 7-03-2012, 12:35:00 door Bodejos »

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #305 Gepost op: 7-03-2012, 07:23:06 »
Dit is m'n eerste molfandag, en ik weet nog niet echt hoeveel er ongeveer geboden kan worden. Als werkelooze 17-jarige, heb ik waarschijnlijk maar rond de 50 euro bij, op zijn hoogst. Is er nog wel eens kans dat ik iets kan kopen ?  ::hypocriet:: Als ik het zo namelijk lees, lijkt het of ik al m'n bezettingen moet verkopen eer ik in aanmerking kom voor iets ::rofl::

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #306 Gepost op: 7-03-2012, 09:30:37 »
Ik heb net zon vrijstellingemunt gekocht, ik zal wat fotos maken en die dan hier zetten.

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #307 Gepost op: 7-03-2012, 11:56:57 »
Ik heb net zon vrijstellingemunt gekocht, ik zal wat fotos maken en die dan hier zetten.
Op marktplaats? ik zal hem ff wat geld vragen ::tandpastasmiley::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #308 Gepost op: 7-03-2012, 11:58:58 »
Is het overigens niet de bedoeling dat het veel opbrengt? Het is voor een goed doel en dat doel is niet "gratis molitems voor molfans". ;)

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #309 Gepost op: 7-03-2012, 12:29:49 »
Wat is het hoogste bedrag dat er voor iets geboden is de afgelopen jaren en waarvoor? Ik meen me een molboekje te herinneren dat erg veel heeft opgebracht enkele jaren geleden?

Vorig jaar ging die van Soundos er voor 300 euro uit, bedoel je die?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #310 Gepost op: 7-03-2012, 12:39:28 »
Is het overigens niet de bedoeling dat het veel opbrengt? Het is voor een goed doel en dat doel is niet "gratis molitems voor molfans". ;)
Helemaal gelijk, gij zuiderbuur. Alleen is het jammer dat de minder draagkrachtigen eigenlijk van tevoren weten dat de kans heel klein is dat ze iets leuks eraan overhouden.


En inderdaad: het molboekje van Soundos ging voor een heel erg leuk bedrag weg, vorig jaar. Er moeten zelfs videobeelden van zijn, waarin ze Jan Kooijman een beetje op de hak neemt, als ze het boekje aan het veilen is.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #311 Gepost op: 7-03-2012, 12:51:25 »
Is het overigens niet de bedoeling dat het veel opbrengt? Het is voor een goed doel en dat doel is niet "gratis molitems voor molfans". ;)

Het is leuk als het veel geld opbrengt, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen de reden te zijn om te bieden. De molitems verkopen waarschijnlijk net zo goed wanneer het geld gewoon naar de AVRO gaat, al is het bedrag dan misschien minder hoog.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #312 Gepost op: 7-03-2012, 13:08:35 »
Het is leuk als het veel geld opbrengt, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen de reden te zijn om te bieden. De molitems verkopen waarschijnlijk net zo goed wanneer het geld gewoon naar de AVRO gaat, al is het bedrag dan misschien minder hoog.
voor mij is het wel een stimulans om hoger te bieden dan ik op een doorsnee veiling zou doen.


Voor degenen die niets kunnen kopen: er is buiten de veiling genoeg te zien en te beleven, hoor. Denk aan de meet & greet, of denk aan de hilarische antwoorden tijdens het vragenvuur.


Laat je dag niet verpesten omdat je je zinnen ergens op hebt gezet, en het gaat aan je neus voorbij. Dat zal met de ''dure dingen'' namelijk ook gebeuren. Er zal er maar 1 met de outfit van Tim aan de haal gaan, er zal er maar 1 het kwartetspel te pakken kunnen krijgen, bedoel ik.

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #313 Gepost op: 7-03-2012, 13:10:43 »
Helemaal gelijk, gij zuiderbuur. Alleen is het jammer dat de minder draagkrachtigen eigenlijk van tevoren weten dat de kans heel klein is dat ze iets leuks eraan overhouden.


En inderdaad: het molboekje van Soundos ging voor een heel erg leuk bedrag weg, vorig jaar. Er moeten zelfs videobeelden van zijn, waarin ze Jan Kooijman een beetje op de hak neemt, als ze het boekje aan het veilen is.

Het was Horace die hem veilde, getuige dit YouTubefilmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Wxf8utdyV-w&feature=related. er zijn wel stukken uitgeknipt, maar het boekje van Soundos is gespaard gebleven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #314 Gepost op: 7-03-2012, 13:14:10 »
Oh, inderdaad, het was Horace, die Soundos aan het plagen was met Jan Kooijman. Eigenlijk andersom dus....

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #315 Gepost op: 7-03-2012, 13:42:30 »
Oh, inderdaad, het was Horace, die Soundos aan het plagen was met Jan Kooijman. Eigenlijk andersom dus....

wacht ff... deze heb ik serieus pas net gevonden, ik denk dat je dit bedoelt: http://www.youtube.com/watch?v=-IPEj0k6YF8&feature=related

@Tsubasa, ben jij dat op 4:00?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #316 Gepost op: 7-03-2012, 14:45:20 »
Ik ga voor het schilderij van Dali. Hopelijk gunt men mij dat...  ::joehoe::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #317 Gepost op: 7-03-2012, 17:35:11 »
ik denk dat ik door flink wat zeuren vast wel 70 eurovan mijn ouders mag lenen als ik het maar in vier maanden terug betaal  ::rofl::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #318 Gepost op: 7-03-2012, 17:42:48 »
Ik ga voor het schilderij van Dali. Hopelijk gunt men mij dat...  ::joehoe::

voor hoeveel denk je dat schilderij dan in je bezit te kunnen krijgen??
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Veilingitems voor de MolFanDag
« Reactie #319 Gepost op: 7-03-2012, 17:57:30 »
voor hoeveel denk je dat schilderij dan in je bezit te kunnen krijgen??

Ik gok dat het voor circa 150 verkocht wordt, dus dat wordt hem niet.
Ik ga echt met max. 50 euro daar heen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)