De juiste antwoorden:
1. “Ik stem op hulpdakdekker, wat een showoff!” – Wouss
2. "Ik denk dat ik toch wel ergens bij de laatste 4 of zo eindig. Vooral omdat ik fanatiek, best goed in puzzels en best sociaal ben, maar ook omdat ik vieze spelletjes tot op zekere hoogte niet schuw.” - Swifty
3. "Als ik iets nu al niet vertrouw dan is het de Turnhout clan." – D*N
4. “Mijn negatieve stem is voor kevintuut (of zoiets, iets met tuut in elk geval)” – matchbox
5. Mijn zwarte stem gaat deze keer naar: Addie... Helaas, maar waar, ik had je er graag ingehouden, maar misschien wordt het nu wat rustiger in het huis met een jonkie minder... - LdHmolletje
6. “Bodejos heeft z’n leeftijd misschien wat tegen. – wouss
7. “Mijn negatieve stem gaat naar D*N. Die jongen krijgt veel te snel heimwee. Nou ja, dan kan je beter niet aan het avontuur beginnen.” - Molcrazy
8. “Ik ga dit weekend eens even heel goed nadenken aan welk complot ik het meeste heb...” - Swifty
9. “Dat hele nep gepost van ik bak een taart en ik duik even in de jacuzzi is niet echt iets voor mij.” – matchbox
10. “Mijn positieve stem: Hillo, de geluksvogel die mee mocht naar El Salvador” – Bodejos
11. “Matchbox mag van mij blijven. Juist omdat ze niet echt de kans heeft gekregen om te laten zien wat ze waard is en wat ze kan bijdragen aan het Huis.” – Bodejos
12. “Om mijn doel te bereiken zal ik gebruik maken van de door het spel aangereikte elementen” - Molcrazy
13. “Ik wil mijn stem toch veranderen in: Molcrazy...” – LdHmolletje
14. “Ohnee wat gebeurt hier allemaal? Ik wordt gek van de draadjes!” – D*N
De uitslag:
NextGP, je had er helaas maar 5 goed en eindigt zo op de laatste plaats.
Addie had er 6 goed.
Vieffan werd 2e met 10 juiste antwoorden.
De winnaar is dus hillo met 11 juiste antwoorden!
Gefeliciteerd hillo. Graag hoor ik je nominaties zo snel mogelijk.