Ik denk dat de afgelopen weken erop gericht zijn om de koppels en allianties te breken. Eerst waren D*N en Nieky aan de beurt, toen Swifty en Vieffan en ik weet zo goed als zeker dat als de HoH nu bij jou, Addie, of bij jou, NextGP gekomen was, dat dan Vieffan en ik het haasje geweest waren. Jullie zijn een bedreiging in die zin dat jullie in mijn ogen gegarandeerd elkaar naar de finale meenemen. Jullie zijn het hele spel loyaal geweest aan elkaar en aan veel juryleden, dus ook qua stemmingen sta ik niet graag tegenover jullie.
Addie, jij bent het ondertussen wel gewend om genomineerd te zijn. NextGP, jou wou ik een nominatie niet ontnemen, je bent de enige die het nog niet meegemaakt heeft volgens mij.
Maargoed, de veto is er niet voor niks. Addie, ik heb het idee dat je je slechter voordoet in opdrachten dan je bent, dus ik hoop dat je deze keer je ware aard laat zien. NextGP, jij ook succes. Niekypsv, Vieffan, ik hoop dat ook jullie alles geven bij de veto, want dat je nu safe bent zegt in deze fase van het spel zo bijzonder weinig...
And with that said, deze ceremonie is afgelopen.
*Hugt iedereen