Sorry, ik post hem nogal onverwachts en onaangekondigd, maar ik heb straks bezoek (en dat tijdens WIDM avond! Ik ben echt aanhet afkicken als ik mijn sociaal leven zelfs al voor widm plaats
) en morgenavond ook, dus dan nu maar.
Ik denk ook niet dat het meteen opgelost is want volgens mij zitten er een paar moeilijke, zoniet onvindbare bij.
In het volgende clipje hoor je 56 fragmenten van 56 liedjes. Aan jullie om me een (liefst genummerde) lijst te bezorgen met titel en uitvoerder. Vergeet er geen tussen te voegen, want als je er in het begin eentje vergeet, is alles dat erachter komt ook fout. Daarom is het sowieso beter als je ze nummert. Je mag maar één keer een lijst opsturen. Degene met de meeste juiste antwoorden wint. Bij gelijkspel wint de snelste.
Maar hoe ga je dit aanpakken? Zoals gezegd denk ik dat sommige stukken onmogelijk zijn. Het is namelijk een smaenstelling van een aantal van de MP3's die ik heb en daar zit oa ook allerlei rare nummers tussen die niemand in mijn omgeving kent. Zoek je je dus te pletter om alle nummers te vinden (misschien zonder resultaat)? Of stuur je zo snel mogelijk zo veel mogelijke juiste antwoorden op om een snelle tijd neer te zetten terwijlen anderen vruchteloos naar de nummers zoeken? Aan jou de keuze.
Hier is ie:
Due date: Zaterdagavond 21uVeel succes met de allerlaatste en waarschijnlijk belangrijkste PoV van deze reeks!