Auteur Topic: Het grote "foto's" en "gezellig-babbelen-NA-de-MOLFANDAG" topic  (gelezen 212724 keer)

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #160 Gepost op: 29-02-2012, 20:43:40 »
Hier is geen rekening mee gehouden bij het plannen van de fandag. Deze theorie kun je dus weer doorstrepen. De organisatie weet namelijk niet meer dan iedereen hier.

volgens mij is er een samenwerking met de avro, de quiz winnaar van de avro wordt immers ook op deze dag bekend gemaakt.
ze kunnen miljoenen nederlanders maandenlang manipuleren en gek maken met tunnelvisie, lijkt me dat ze de organisatie ook kunnen overtuigen om het een week eerder te doen zonder duidelijk te maken dat het om de afwezigheid van am gaat

echt afschrijven kunnen we haar nog niet, maar naar mijn mening hoort een mol op de fandag en voor de avro lijkt het me niet moeilijk om dit te hebben geregeld.
en weer ondergronds......

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #161 Gepost op: 29-02-2012, 21:02:55 »
maar naar mijn mening hoort een mol op de fandag en voor de avro lijkt het me niet moeilijk om dit te hebben geregeld.

Ja maar de AVRO kan Anne-marie (als ze de mol blijkt te zijn) moeilijk dwingen.. En 11-03 heeft ze geen voorstelling, maar dan kan misschien de grootste deel van de kandidaten weer niet..

Dus ik denk ook dat als er een keuze is tussen : Mol wel aanwezig maar weinig andere kandidaten.. Of Mol afwezig en grote groep kandidaten aanwezig.. Dat het laatste wel beter is voor een massa handtekening vragende molloten ;-)

Maargoed, eerst zien wie die mol überhaupt is  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #162 Gepost op: 29-02-2012, 21:04:07 »
Ja maar de AVRO kan Anne-marie (als ze de mol blijkt te zijn) moeilijk dwingen.. En 11-03 heeft ze geen voorstelling, maar dan kan misschien de grootste deel van de kandidaten weer niet..

Dus ik denk ook dat als er een keuze is tussen : Mol wel aanwezig maar weinig andere kandidaten.. Of Mol afwezig en grote groep kandidaten aanwezig.. Dat het laatste wel beter is voor een massa handtekening vragende molloten ;-)

Maargoed, eerst zien wie die mol überhaupt is  :P

dat is ook waar...
en weer ondergronds......

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #163 Gepost op: 29-02-2012, 23:19:08 »
Hoe vreemd het ook mag klinken: De Molfandag hangt niet alleen af van de kandidaten, maar ook van de vraag of de betreffende lokatie beschikbaar is en of de mensen die het moeten organiseren beschikbaar zijn.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #164 Gepost op: 1-03-2012, 00:54:40 »
Volgens mij had iemand hem via Twitter gevraagd of hij er is, en William dacht dat hij er zou zijn ::hypocriet::

Dat was ik.  ;D

Hij had heel kort dit geantwoord: 'neem aan van wel'.
Ik weet niet of hij toen al wist (23 januari) op welke datum de molfandag zou plaatsvinden en of dat lukt met zijn optredens.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2012, 01:08:38 door Moni »

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #165 Gepost op: 1-03-2012, 07:26:32 »
Dus tot nu toe hebben bevestigd via twitter : Tim, William, Frits, Liesbeth & Hadewych?
Tim heeft geen twitter maar heeft via facebook bevestigd ::hypocriet::
Misschien leuk als we van de rest van de kandidaten ook eens gaan kijken of die kunnen ::)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #166 Gepost op: 1-03-2012, 13:28:37 »
Komt Arjen met Tim mee dan??
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #167 Gepost op: 1-03-2012, 14:07:39 »
Komt Arjen met Tim mee dan??

denk dat er bedoeld wordt dat hij samen met arjan een monica da silva twitteraccount heeft.
zou wel leuk zijn als hij mee komt!
en weer ondergronds......

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #168 Gepost op: 1-03-2012, 19:32:54 »
Heb net de quiz van seizoen 9 voor het eerst gedaan. 15 fout van de 40, redelijke score voor iemand die het seizoen voor het laatst anderhalf jaar geleden zag, toch?
...óf niet!

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #169 Gepost op: 2-03-2012, 17:21:38 »
Heb net de quiz van seizoen 9 voor het eerst gedaan. 15 fout van de 40, redelijke score voor iemand die het seizoen voor het laatst anderhalf jaar geleden zag, toch?
Ja :P
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #170 Gepost op: 2-03-2012, 20:54:03 »
Aan de Nijmegenaren en Arnhemmers: komen we (Heinz en ik) jullie in de trein tegen?
Tell me what your telescope says

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #171 Gepost op: 3-03-2012, 11:05:31 »
Vast wel..........:) wel jullie shirt dragen, dan herkennen ze jullie tenminste.


@iedereen: zoals jullie weten, wordt momenteel hard gewerkt aan de stationshal in Utrecht, dus de vast ontmoetingsplekken in die hal zullen wat lstiger te vinden zijn.

Het bronzen beeld bijvoorbeeld: dat is weg. Maar het grote, weliswaar vernieuwde, dienstregeling-bord in de hal is een goed afspreekpunt. Sta daar een beetje in de buurt, en  als je het niet zeker weet: gewoon vragen. Aan de groep mensen zie je meestal wel of ze naar de fandag gaan, zo is mijn ervaring.

En als ze je aankijken met een blik van ''waar HEB je het over?'': die weten niet wat ze hebben gemist, zeg maar.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #172 Gepost op: 3-03-2012, 17:26:18 »
Aan de Nijmegenaren en Arnhemmers: komen we (Heinz en ik) jullie in de trein tegen?

Ik reis niet mee via Arnhem helaas. Als ik via Arnhem-Utrecht reis ben ik er al om 12 uur...Ik reis via Winterswijk-Zutphen-Apeldoorn-Amersfoort...Dat brengt mij om 12:22 uur in Amersfoort! Zie jullie allen dan wel bij de Zonnewijzer. Breng 2 nieuwelingen mee dus het word nog gezellig!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #173 Gepost op: 3-03-2012, 20:44:11 »
Kan je je eigenlijk nog aanmelden?
Amandla Awethu

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #174 Gepost op: 3-03-2012, 20:47:56 »
Stond ook al in het andere topic: gewoon proberen.


Zolang er niet staat dat het vol is, lijkt het me dat je je nog kan aanmelden. In eerdere seizoenen stond er: ''ben er snel bij, want vol = vol''. Dat kan ik nu nergens meer vinden, of ik kijk er glad overheen.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2012, 21:06:14 door Bodejos »

Offline Jmollletje

  • Forumlid
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #175 Gepost op: 4-03-2012, 19:10:33 »
Komen dio en maarten ook?  :D

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #176 Gepost op: 4-03-2012, 19:12:28 »
Komen dio en maarten ook?  :D

ga je nou overal dezelfde vraag plaatsen?!

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #177 Gepost op: 4-03-2012, 22:36:08 »
Komen dio en maarten ook?  :D

gewoon rustig afwachten!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #178 Gepost op: 5-03-2012, 17:03:58 »
Ik kwam er ineens achter dat het al mijn 5de(!) fandag is 18 maart  ::oink::. Toch grappig dat ik dus de meeste van jullie nooit gesproken heb.. hmm komt denk ik omdat ik best verlegen ben en dan zoiets heb van tsja ... jullie kennen elkaar al zolang, beetje raar als ik er zo tussen kom van eh hoi... of niet??  :-[ :-[

Annyway... heb er zin in :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "meereis" en "gezellig-babbelen-over-de-MOLFANDAG" topic
« Reactie #179 Gepost op: 5-03-2012, 17:25:24 »
Ik kwam er ineens achter dat het al mijn 5de(!) fandag is 18 maart  ::oink::. Toch grappig dat ik dus de meeste van jullie nooit gesproken heb.. hmm komt denk ik omdat ik best verlegen ben en dan zoiets heb van tsja ... jullie kennen elkaar al zolang, beetje raar als ik er zo tussen kom van eh hoi... of niet??  :-[ :-[

Annyway... heb er zin in :)

Gewoon met iedereen kletsen.. De meesten zijn hier ooit alleen gekomen. Niemand zal raar opkijken als er random iemand met je komt praten volgens mij want volgens mij doet bijna iedereen dat XD (Iig in het begin als je nog niemand kent) Met verloop van tijd leer je vanzelf wel mensen kennen waarmee je uiteindelijk meer mee omgaat. XD

Je bent echt niet de enigste die verlegen is hoor.. Ben ik vaak ook namelijk maar ook ik ken na 5 jaar een heel aantal mensen op de fandag
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!