Wanneer en van wie heb jij gehoord over het vermeende complot dat ik met aan aantal zou hebben en hoe keek je daartegen aan? En daaruit volgend: waarom heb jij mij nooit daarover benaderd?
Ik heb daar nooit echt iets over gehoord, behalve in een later stadium van D*N die het bevestigde (tijdens de HoH met de bootjes die Vieffan won). Ik was degene die het tot complot bestempeld heeft, omdat ik, zoals ik bij Swifty's vraag al kort zei, totale verdeeldheid in het huis wou. Toen Molcrazy tegenover Addie stond zei Swifty tegen mij dat ze een samenwerking tussen Niek, D*N en NextGP vermoedde. Niek en D*N leek me logisch en toen viel me op (want ik had met beide jongens wel wat contact gehad) dat ze Addie aan het beschermen waren. Dus die heb ik er toen aan gelinkt. Vervolgens was het voor mij opeens best wel belangrijk dat Molcrazy in het huis bleef, want anders zouden Vieffan en ik de week daarop vrijwel zeker in gevaar zijn. Dus toen heb ik met Vieffan besloten Addie weg te stemmen. Maar we hadden meer stemmen nodig, dus toen heb ik jou en Jos benaderd via PM om op Addie te stemmen. Jos reageerde, jij niet. Molcrazy vertrok, dus ik ging er toen vanuit dat jij stemafspraken had met iemand uit wat wij Club Minor gingen noemen
Ik heb het hele spel die samenwerking dan ook bestempeld als 'Club Minor (omdat het de jongere spelers waren) + LdHmolletje', omdat ik niet wist waar jij precies stond. En toen kwam die HoH met dat schieten waarin jullie allemaal op volgorde een grote kogel op mij ingezet hadden, dus toen was het voor mij helemaal duidelijk dat er een soort samenwerking was waar ik volledig buiten viel. En om floaters (dus mensen die tussen twee kanten van het huis zweven) weg te werken heb ik het complot toen aan iedereen gepresenteerd als feit, zodat zowel Swifty als Bodejos een kant zouden kiezen.
Waarom ik verder geen contact daarover heb gezocht met jou heeft eigenlijk geen reden. Ik heb dat toen bij die stemming tussen Addie en Molcrazy gedaan, maar dat mislukte, dus ik achtte de kans dat het in het vervolg wel zou lukken niet heel groot. En daarbij begonnen toen Swifty onze kant koos de dingen prima te lopen voor ons, dus leek het me ook niet meer nodig om jou te benaderen voor een samenwerking, omdat dat alleen maar weer iemand meer zou zijn met wie ik m'n woord zou moeten breken