Tweety, leuk verslag! Je kunt er in zetten dat de veiling 490,62 euro heeft opgebracht.
Ging het bieden dan met twee cijfers achter de komma, Malcolm?
Enne, Tweety, geweldig om ook in je verslag terug te lezen hoe ik het er heb afgebracht bij de uitreiking van die "trofee". Ik kan je wel vertellen: ik stond te trillen op mijn benen, maar toen Angela naast mij stond, waren die zenuwen helemaal verdwenen. Die is zo volkomen zichzelf!
Dat er verschillende dubbele bodems in het geheel zaten, heeft Angela heel goed begrepen, en ook kunnen waarderen. De belangrijkste dubbele bodem heeft ze echter naar voren gehaald: NIETS IS WAT HET LIJKT!! Ze was echt ontroerd, toen ze herinnerd werd aan het net niet winnen van die ring, vorig jaar.
Achteraf zeg ik: beter te verliezen van zo'n kijkcijferkanon Kopspijkers, dan wat nu misschien dreigt te gebeuren: het zou wel bijzonder zuur zijn als WIDM het dit jaar zou moeten afleggen tegen die pulp van een Idols.
Ik heb niet voor niets die ondertitel in mijn profiel staan, en tot mijn grote vreugde heeft een groot aantal forummers die overgenomen, hetgeen je eigenlijk kunt zien als een soort handtekeningen-aktie. Belangrijkste is dat Angela (en de crew) de aktie, waar slechts een handjevol mensen van wist, heeft kunnen waarderen.