Auteur Topic: Beschuitje??  (gelezen 24477 keer)

Offline Robin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Beschuitje??
« Reactie #120 Gepost op: 19-10-2003, 22:16:08 »
bruine tanden van de chocola staat ook niet echt uitnodigend  :(
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 19-10-2003, 22:19:32 »
nee zon mond vol beschuitkruimels, dát is charmant!
(en dat gaat dan allemaal lekker vastkoeken tussen je tanden enzo  *gaat te diep in op details*)

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #122 Gepost op: 25-10-2003, 15:17:54 »
Ik zou het liefst een schebuitje eten met Floor van Dammen, Sandra Bullock of met Cameron Diaz...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 25-10-2003, 15:33:02 »
Waar komt dat hele beschuitjes gedoe vandaan eigenlijk  ???  Ik bedoel: geef toe, een beschuitje eten kan heel charming zijn als je het goed doet, maar als je teveel kraakt en kruimelt is het niet het meest romantische wat ik me voor kan stellen. Waarom is de vraag niet: met wie zou jij weleens een reep chocola willen eten?
volgens mij heeft beschuit meer met 'ontbijt' te maken zeg maar... ::)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #124 Gepost op: 25-10-2003, 15:46:20 »
Dat is toch gewoon van een reclame...

Dan komt er zo'n vent voorbij lopen (eentje die dan zogenaamd knap is) en dan zegt zo'n vrouw: "Met hem zou ik wel eens een beschuitje willen eten..." Of wist je dat al?

Voor de rest denk ik dat Annemieke ook gelijk heeft. Dat hij dan moet blijven slapen, anders kun je niet samen ontbijten...

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 25-10-2003, 18:54:31 »
wauw... en daar zijn jullie nu op pagina 7 al achter  :P  :-X

Zal julllie eens een verhaaltje vertellen over een beschuitje eten met...

Mijn vriendin is fan van Bløf en was weer eens op concert nummero zoveel. Ze had een mooie plek bijna vooraan.
Maar voor haar stond een vrouw die zich op een gegeven moment bukte en in een boodschappentas ging rommelen.

En wat haalde zij daaruit  ??? ...

Een rol beschuit!

En met die rol zwaaide zij naar Pascal, de zanger...

de bedoeling was iedereen duidelijk en kon zelfs Pascal niet ontgaan...

de mensen om haar heen lagen in ieder geval dubbel.  :-\ ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #126 Gepost op: 25-10-2003, 21:47:51 »
Je kan het dus ook overdrijven. Aan de rol, of een beschuitje?? :P :P :P ::) ::) ::)

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 26-10-2003, 13:50:12 »
Stijn Vreven  ;D

Bedoel je Stijn "ik schop je in vijf stukken" Vreven?

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #128 Gepost op: 26-10-2003, 14:03:50 »

Waarom is de vraag niet: met wie zou jij weleens een reep chocola willen eten?

Je hebt ook dieet-chocolade. Die eet je dus inderdaad als ontbijt. Of als tussendoortje. Mag hier geen reclame maken, maar de betere supermarkt heeft er een aparte display voor. Het spul is alleen aan de prijzige kant.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 26-10-2003, 14:18:39 »
Je hebt ook dieet-chocolade. Die eet je dus inderdaad als ontbijt. Of als tussendoortje.

Tenzij de dieet-chocolade natuurlijk geproduceerd wordt door dieetchocoladekinderen (niet te verwarren met de kinders die namens de plaatselijke padvinderij bij U aan de deur komen). In dat geval boycotten we de chocola natuurlijk!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #130 Gepost op: 26-10-2003, 14:20:50 »
Uiteraard, Verdi, daar zit niemand op te wachten om die kinderen uit te buiten. Maar is daar iets van bekend dan, dat dat merk dat doet?

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 26-10-2003, 16:14:51 »
Je hebt ook dieet-chocolade. Die eet je dus inderdaad als ontbijt. Of als tussendoortje. Mag hier geen reclame maken, maar de betere supermarkt heeft er een aparte display voor. Het spul is alleen aan de prijzige kant.

Ja ik zie ze regelmatig langskomen aan de kassa
1 chocolade ''12 uurtje reep''  kost zon 4 euro
een busje met soeppoeder erin, voor 10 kopppen soep, kost rond de 12 euro  :-\

De precies prijzen weet ik niet meer, maar ik overdrijf niet!
en hoe kan je nou in godsnaam denken dat je van een veredelde mars slanker kunt worden?

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #132 Gepost op: 26-10-2003, 16:18:55 »
Ik ben het met je eens Floor.

Mensen denken dat als je zo'n reep eet, dat je dan slanker wordt. Maar in feite zijn die repen gemaakt zodat je, wanneer je normaal een mars zou pakken, zo'n reep kunt pakken.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 26-10-2003, 16:27:59 »
precies!

en die moddervette wat stevige vrouwen die langs mijn kassa komen met 20 van die repen hebben het dus niet helemaal begrepen  ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #134 Gepost op: 26-10-2003, 17:21:38 »
Dat is hetzelfde als met halvarine: hoe meer je daar van eet, hoe slanker je wordt. Even nog offtopic, dan beginnen we weer over beschuitjes.

Een flatgenoot van mij vertelde apetrots dat hij nu een middel had gevonden: twee dragees vlak voor het avondeten innemen met een halve liter water. Kosten voor twee flacons voor 1 maand: 69 euro, exclusief verzendkosten.

Die man beweerde dat het middel effectief was: geen hongergevoel, en hij werd er slanker van. Het nadeel was dat hij wel vaak moest plassen.

Ik vertelde hem, dat ik hetzelfde effect kon bereiken: zelfde hoeveelheid water, vlak voor het eten. Ook bij mij zou dan het hongergevoel weggaan. Met een klein verschil: ik hield die 69 euro plus verzendkosten in mijn portemonnee, want het effect werd bereikt door het water, niet door die idioot dure pillen. Hetgeen later desgevraagd werd bevestigd door mijn huisarts.

Terug naar de beschuitjes: met wie zou ik 's morgens wel een beschuitje willen eten: misschien met mensen van hier, zonder een enkele naam te willen noemen. Maar in het Chick en Hunks-topic heb ik een foto van iemand geplaatst die jullie misschien kennen van Flying Doctors of van Police Rescue.

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 26-10-2003, 20:19:44 »
Jos.... oehoeeeeeeeeee....  met kaas. :-*

offe..... bedoelde je mij niet? :-[
« Laatst bewerkt op: 26-10-2003, 20:25:34 door katja02 »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #136 Gepost op: 26-10-2003, 21:01:02 »
Alleen als je de kruimels opruimt. Maar ik ga ervan uit dat ik dan beter een hotel kan gaan runnen. Kwee ni of je het weet, maar het is eigenlijk ook een uitdrukking he?

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 27-10-2003, 10:30:45 »
Ik ben erachter... heb gisteren voor het eerst echt helemaal de Exp. Robinson uitgekeken en die Giovanni... daar wil ik wel een beschuitje mee eten!  8)

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #138 Gepost op: 27-10-2003, 10:42:19 »
precies!

en die moddervette wat stevige vrouwen die langs mijn kassa komen met 20 van die repen hebben het dus niet helemaal begrepen  ;D

ik denk dat je het zelf niet helemaal begrepen hebt.

die "moddervette" wat stevige vrouwen (zoals ik) hebben tussen het ontbijt om 7:00 en de lunch om 13:00 ook wel eens trek. En dan kan je beter zo'n dieetreep pakken, dan een mars, scheelt zo ongeveer een factor 10 in calorieen (is een gok). Nog beter is een stuk fruit of groente ofzo, maar ook vrouwen die willen afvallen willen wel eens genieten, dan houden ze het langer vol nl.

Ik ben veeeeeel en veeeeel te zwaar en loop sinds kort bij een dietiste. Van haar mag ik 's ochtends, 's middags en 's avonds 1x iets tussendoor (in totaal 3 dus  :P ) van (ff technisch) max. 100 kcal. en zo'n reep is er precies 99. (is de richtlijn van het voedingscentrum, dus daar zullen ze het allebei wel van hebben) Ik weet niet wat een Mars "doet" maar geloof mij dat het veel en veel meer is.
Als die vrouwen er 20 op een dag eten, dan hebben ze idd iets niet helemaal begrepen, maar die conclusie kun je dus niet zomaar trekken.

we're back :(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #139 Gepost op: 27-10-2003, 10:48:45 »
Als die vrouwen er 20 op een dag eten, dan hebben ze idd iets niet helemaal begrepen, maar die conclusie kun je dus niet zomaar trekken.

nee idd een beetje kort door de bocht. lekker vooroordeel ook......  :-\