Dat is hetzelfde als met halvarine: hoe meer je daar van eet, hoe slanker je wordt. Even nog offtopic, dan beginnen we weer over beschuitjes.
Een flatgenoot van mij vertelde apetrots dat hij nu een middel had gevonden: twee dragees vlak voor het avondeten innemen met een halve liter water. Kosten voor twee flacons voor 1 maand: 69 euro, exclusief verzendkosten.
Die man beweerde dat het middel effectief was: geen hongergevoel, en hij werd er slanker van. Het nadeel was dat hij wel vaak moest plassen.
Ik vertelde hem, dat ik hetzelfde effect kon bereiken: zelfde hoeveelheid water, vlak voor het eten. Ook bij mij zou dan het hongergevoel weggaan. Met een klein verschil: ik hield die 69 euro plus verzendkosten in mijn portemonnee, want het effect werd bereikt door het water, niet door die idioot dure pillen. Hetgeen later desgevraagd werd bevestigd door mijn huisarts.
Terug naar de beschuitjes: met wie zou ik 's morgens wel een beschuitje willen eten: misschien met mensen van hier, zonder een enkele naam te willen noemen. Maar in het Chick en Hunks-topic heb ik een foto van iemand geplaatst die jullie misschien kennen van Flying Doctors of van Police Rescue.