Ik vind hem meer een prater dan een doener.
Dit is de 2de proef die hij naar mijn gevoel verprutst heeft en heeft imo enorm veel geluk gehad op de eilandraad...
Hij en Tess werden ook door gene terechtgewezen op het vlot dat het niet netjes was om het verlies van de paal en ladderproef geheel in Oliviers zijn schoenen te schuiven omdat ze tijdens de proef gezegd hebben dat het werkt maar dan achteraf met de vinger naar Olivierte wijzen.
Maarja elke reden is goed als verdediging en hun plannetje is gelukt.
Persoonlijk hoop ik dat hij er snel uitgaat want hij begint me beetje te irriteren.
Welnee ze stelden olivier verantwoordelijk voor het verlies van de proef omdat hij dat ook grotendeels was. Hij paste de tactiek aan, hij verpestte de voorsprong door niet te luisteren. Daar doelde Tess en Ruud op, op het feit dat Olivier niet luisterde. Dat Gene het meteen weer voor zijn behemelde olivier opneemt zegt veel over hem.
Vond dat terecht stellen van Gene naar Ruud en Tess toe tenenkrommend om naar te kijken. Vooral Joke en Zoe die daar maar zwijgend bij stonden. Doe je mond toch eens open.
Ruud heeft niks verprutst, hij deed het goed bij de proef, er schoot alleen een plank los. Kan gebeuren lijkt mij.
Olivier was stront eigenwijs bij de proef met de platformen en Tess en Ruud besloten dat het na 4x zeggen dat het niet werkte hem toch maar te laten gaan omdat hij toch niet luisterde.