Was die pot niet van net na de herindeling? Toen kregen allebei de teams in ieder geval 1 of 2 potten. En het lijkt mij dat Fajah daar gewoon op kan en moet wachten. De rest kan immers ook niet eerder eten. Want om nou dat meel gewoon uit de pot te lepelen.... Dat zal toch eerst in de keuken van het kamp gebruikt moeten worden om iets te bereiden.
@Miek: Het gaat in dit topic over eten, omdat Reaver veronderstelt dat Fajah extra eigen eten krijgt.
Ik heb deze foto van aflevering 4 dus van voor de herindeling.
Ze nemen de wokken niet mee dus er is materiaal om te koken.
Het zou wel voor extra discussie zorgen als het tot hiertoe winnende team een proef verliest ook ineens een extra mond moet voeden van hun voedselvoorraad, althans ik zou daar iig een probleem van maken
.
Het gaat over diegene die achterblijft in de mangrove en dit is momenteel Fajah maar als het iemand anders is zal deze waarschijnlijk ook een handvol proviand krijgen was vorig jaar bij de grot ook zo
Ze mag al niet aan de proeven meedoen, ik hoop dat zij in toekomstige expedities meer betrokken wordt..
En daarnaast denk ik dat je 'het een beetje chillen en mindfucken' flink onderschat. Op die 30 vierkante meter blijven bijna de hele tijd, en tijdens alle proeven alleen zitten lijkt mij echt geen pretje.
Dit nadeel heeft ook een voordeel.
Ze doet niet mee aan de proeven dus heeft ze ook niet het nadeel om te moeten recupereren.
Ik vind eerder dat heel die afvallers situatie wordt overschat... maarja dat is enkel mijn persoonlijk mening
De situatie van de achterblijver is imo een luxeleventje tegenover de grot vorig jaar: Sociaal contact, een heel eiland om op expeditie te gaan en je mag proeven doen die je na 2 keer te hebben gedaan met de vingers in de neus kan doen, en je kan lekker op de zenuwen werken van de mensen die je eruit hebben gestemd, anderen hun strategie sturen,...