Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Heb ik iets gemist? Wat heeft ze gedaan waardoor een aantal mensen haar ineens niet meer mogen?
Veel mensen vonden dat al sinds een van de eerste afleveringen,maar bij mij is het pas sinds kort.
Ik vond haar de eerste afleveringen ook te bot, te direct. Maar inmiddels gun ik haar de winst wel, ze is wel goed in proeven, dat is wel gebleken. En ze kan schakelen, kan zich net als Chris over hun vete heen zetten als dat tactisch beter past.
Dit! Daar zie je juist dat ze het echt als een spel speelt en niet persoonlijk. Nouja ze doet wel persoonlijke aanvallen, maar ze kan schakelen. En dat kan Joke niet.
En dat is dus geen positieve eigenschap. Persoonlijk mensen aanvallen en later doen alsof je neus bloedt en het gewoon ziet als een spelletje. Daarom moet ze wat mij betreft dus naar huis.
Nouja persoonlijke aanvallen, ze is gewoon eerlijk in wat ze vind en wie ze niet kan uitstaan.
Lol, kamp Fajah en kamp Anti-Fajah.. d'r is niemand echt neutraal lijkt 't wel XD
Maar waarom dan?
Ze zou in het dagelijks leven geen vriendin van me zijn, maar toch vind ik dat ze de overwinning meer verdiend dan anderen.Ze is fysiek erg sterk en heeft ook veel tactisch inzicht.Vergeet ook niet dat ze een paar weken in de mangrove heeft gezeten en alle proeven heeft gewonnen. Ook al is dit volgens velen van jullie geen enorme prestatie, ze heeft het wel zwaarder gehad dan de andere expeditieleden.
Het typische is alleen dat het anti fajah kamp in deze pro Chris is, nou als iemand op de persoon speelt is hij het toch wel.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
430 gasten en 2 vaste bezoekers