Ik vraag me eigenlijk wel af wat het verblijf op zo'n eiland met je doet. Wij zien in ieder geval lang niet alles wat er gezegd en gedaan wordt.
Ik denk dat Fajah af en toe ook aardig wat te verduren krijgt van de andere deelnemers.
Voor mij is en blijft het een kanjer die zich ondanks alle tegenslagen (het verblijf in de mangrove bijvoorbeeld) heel sterk staande weet te houden. En dat ze daardoor soms wat pinnig uit de hoek kan komen vind ik echt niet zo verwonderlijk.
Ze heeft het iig makkelijker gehad dan Tanja vorig jaar, zij heeft echt haar emotionele 'krak' gehad door de eenzaamheid. Maar alles draait om relativeren in zo'n situatie en ze kan en mag zich heel wat veroorloven met zo'n grote bek en ik vind het opmerkelijk dat ze haar er nog steeds niet op afgerekend hebben zoals bij de eerste eilandraad.
Misschien nemen Fatima en Christophe haar gewoon mee naar de finale omdat de gunfactor veel minder zal zijn tegenover Tanja vorig jaar indien het met een stemming zou zijn of wordt ze net voor de semifinale eruit gewerkt
Fysiek vind ik haar niet echt de bovenmaat, er is buiten Fatima en Gene gewoon geen concurrentie meer. (Paul, Aagje, Lodewijk, Olivier hadden het in de individuele proeven vast beter gedaan, ok ze heeft een duel van de laatste 2 gewonnen maar over dat voordeel hoeven we het niet meer te hebben...)
Die bordenproef had grotendeels ook met geluk te maken (2 borden in 1 keer).
--> Laat ze dit 10 keer doen en ben er zeker van dat dit ze geen 3 keer kan presteren. Om haar daarvoor een topper te noemen vind ik ook beetje overdreven.