Vragen aan Fajah en haar antwoorden :
- Weten jullie waarom Christophe zijn munt inzette?
waarom niet. Laatste keer en hij had hem nog
-
mocht je daar jeZelf scheren? haha en tandenpoetsen ?we mochten niet scheren geen mesjes mee! Ik had me een dag van te voren laten harsen door mijn lieve vriendin hamima
Haren die toch terug kwamen trok ik uit met de mee gesmokkelde pincet door @Fatimademelo hoe ze die binnen kreeg moet je haar vragen
- met wie kon je het beste opschieten oftewel met wie had je een echte klik met @Fatimademelo en @RuudFeltkamp en @Tessmilne kon ik het beste overweg
- kregen jullie wel medische zorg? Ik zag soms pleisters op jullie armen... Er werd wel op jullie gelet?er waren altijd artsen. We hadden soms nog inentingen nodig vandaar de pleisters op onze armen
-Wat was je moeilijkste moment in de expeditie?ik vond de hele expeditie moeilijk maar het stemmen op @mattionfire vond ik een van de moeilijkste dingen om dat ik loog
-Wat ging er door je heen toen je het resort zag?heerlijk eindelijk wassen etc het was geweldig
-Gaan Peggy en Chris nu ook naar dat resort? als de #ExpeditieRobinson is afgelopen zitten we allemaal nog drie dagen in dat ressort
-Waar moet je nou je behoefte doen ergens in de bosjes of is er wel gewoon een wcer is geen wc dus gewoon buiten kuil graven met je handen. Maar als je niet eet poep je ook niet. Ik maar 2 keer in 33 dagen
-FOF dat je de proof won. Hoe warm is het daar? overdag 40 graden
-waar sliep de cameraploeg?de grew sliep op een ander eiland. Snachts hadden we een nacht portier
-was er echt weinig eten/fruit te vinden op het eiland??er was amper eten te vinden we aten. 1 lepel rijst en een pannekoekje per dag
met wie wil je zoiezo niet in de finalemaakt me niets meer uit
We zien jullie alleen eten en koken op het eiland, wat dronken jullie overdag?
we kregen altijd water tampons en pleisters
hoe slecht was je lichaam er aan toe na de expeditie? Kon je alweer snel trainen voor NYC marathon?
ik moest meteen trainen maar was geestelijk en lichamelijk erg moe en op maar ik moest. Ik trainde meteen 30 km pw
hoeveel van die cameramensen liepen er bij jullie rond? waar aten en sliepen ze (en gingen naar de wc)?
ook buiten naar de toilet als ze bij ons waren maar savonds gingen ze naar hun eigen eiland/hotel
hoe poetsen jullie je tanden, en hoe gingen jullie naar de wc?
niet ik heb 33 dagen niet geschoren niet ge poetst en dezelfde onderbroek gedragen
wat miste je het meeste aan thuis?
eigelijk mis je het meeste eten daarna je kinderen
zou je de expeditie nog een keer over willen doen ?
ik ben heel blij met het resultaat maar wil nooit meer aan zi n programma mee doen
hoeveel kilo ben je in totaal afgevallen? Gefeliciteerd met het behale van de finale
ik was tien kilo afgevallen dat zat er in tien dagen weer aan en nu zeven maanden later is mijn eet patroon nog verstoord
hoeveel afleveringen zijn er nog
nog twee afl op 20 dec weten jullie wie er gewonnen heeft
Zijn er ook mensen die je nu echt niet meer wilt zien/kan luchten na de expeditie?
nee joh het is een spelletje
wat was het leukste van de hele expeditie?
het ressort en de samen smelting halen was mijn hoogte punt
wat vond je de zwaarste/moeilijkste proef van de expeditie?
op mijn hoofd hangen anderhalf uur was zwaar! Bij de puzzel dacht ik gewoon alleen aan eten
Beste Fajah, hadden jullie wel een tandenborstel en tandpasta?
nee
heb je een andere kant van jezelf gezien tijdens de expeditie? Ben je er sterker uit gekomen?
ik heb mezelf echt nog beter leren kennen en heb veel oud zeer verwerkt tijdens de #ExpeditieRobinson
heb je ooit de gedachte gehad om de expeditie te verlaten#expeditierobinson
nooit ik dacht alleen maar ik win de #ExpeditieRobinson
heb je er vrienden aan over gehouden?
heb nog steeds contact met @Fatimademelo topwijf
moest je niet beginnen met het rustig opbouwen van je voedingspatroon toen je thuis kwam omdat je zo weinig gegeten hebt?
ja maar dat lukte me niet na 33 dagen zonder eten
Hebben jullie iets opnieuw moeten opnemen omdat een proef was verkeerd gegaan/opgenomen is?
nee wel een keer camera in water gevallen
heb je veel 'klachten' overgehouden? Oud collega heeft ooit meegedaan en die had heel veel last van haaruitval...
alleen eet probleem
gaat het voorlezen van de stemmen precies zoals ze op tv laten zien? Ze laten te vaak gelijk spelen zien
nee er is een stopje en dan leggen ze ze op die volgorde neer