Op het eerste gezicht lijkt het een sterke tactische zet om Lodewijk voor de samensmelting te lozen omdat het opzich na de samensmelting ieder voor zich is en je weinig aan Lo de Bouwer hebt en hij hoogswaarschijnlijk met zijn 5 munten fijnloos tot de finale zou zijn doorgedrongen, maar idd zoals hier ook al eerder gemeld heeft nu iedereen door dat Fatima en de broertjes niet te vertrouwen zijn. Maargoed, met ze'n 3en en wellicht Peggy erbij hebben ze wel een groepje dat moeilijk kapot te spelen is denk ik.
Maar alles is mogelijk en er komt dalijk nog 1 proef zoals ik al had verwacht die bepaald wie er nog afvalt voor de samensmelting, dit is een inviduele proef en dan kan je er donder opzeggen dat er een fysiek zwakkere kandidaat alsnog afvalt voor de samensmelting, en waarom zou dit niet Fatima kunnen zijn? Als je haar zag klungelen met dat kleine muurtje...
Lodewijk eruit stemmen voor de samensmelting is opzich tactisch een goede keuze als je echt voor de WINST wilt gaan, ik weet niet of ik het over mijn hart zou krijgen om zo'n sympathiek iemand als Lodewijk. (vriendelijkste vent in het programma..) eruit zou kunnen stemmen. Maar Expeditie Robinson doet gekken dingen met je, sommige gaan wel over lijken en willen gewoon winnen, koste wat het kost!!! Maar als je echt een topper bent, echt een waardige winnaar van deze expeditie, moet je gewoon de finale tegen de STERKSTE durven te spelen..
Maar Lodewijk had natuurlijk ook kunnen weten dat 3 pokerspelers waarvan 2 ook nog eens broertjes samen in het team zetten om problemen zal vragen, dan weet je al dat je die niet 100% kunt vertrouwen ongeacht wat ze zeggen. En hij had 5 munten, had er wel 3 kunnen missen, zou toch wel een aantal proeven hebben gewonnnen na de samensmelting...
Vond het trouwens ook weer raar dat Gene en Ruud naar het andere kamp gaan... informatie zoeken o.a.... zou niet mogen!!