Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Ik ben toch wel benieuwd hoe Fajah het gaat volhouden tot de finale als ze die echt haalt.Ach ja, ze verzint vast wel weer iets.
Volgens mij is de enige manier door iedere keer immuniteit te winnen ;p
Ja, maar zou ze dat echt 4 weken op rij volhouden?
Alle mangrove proeven winnen en 2 borden in 1 worp kapot gooien, het zou mij niks verbazen.
Dat lijkt me ook nog wel te kunnen ja.. Of ze sluit zich toch bij het pokerduo+Peggy aan en overleeft zo.
Hoe denken anderen hierover?
Tsja maar zou ze dan zo 1000€ schenken? Is toch wel erg veel.. Zeker omdat ze niet echt vriendinnen zijn tijdens de expeditie...
Ja, maar ook zodat Fajah mee kan doen volgens mij toch? En zou je dan zoveel schenken... ik denk toch puur dat er een strijd tussen Fajah en Fatima dan is geweest in de finale, en dat Fatima gewonnen heeft... Maar goed, hopelijk zit ik ernaast.
Ik denk dat Fajah en Fatima samen in de finale komen, het is wel heel toevallig dat ze dezelfde tweet beantwoorden en retweeten.
Fajah ook?
zij beantwoorde het niet, maar retweette het bericht. Bovendien is Fajah al verschillende keren geïnterviewd over ER bij bijv. WNL en Zapp live. En ik kan mij herinneren dat achteraf vaak bleek dat de winnaar(es) vaak werden geïnterviewd ookal was dat nog niet bekend. Zo maakte Tanja samen met Evi reclame voor ER2011 nog voordat de show werd uitgezonden, en was tijdens de strijd der titanen Ryan op bezoek bij Jensen, terwijl de show halverwege het seizoen was.
Dat zou dus betekenen dat de interviewers getipt zijn door de makers of door de kandidaat zelf? Ik kan me dat eerlijk gezegd niet voorstellen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
464 gasten en 8 vaste bezoekers