Tja...
'De schaamte voorbij' is misschien de beste manier om het samen te vatten.
Ik heb eerlijk gezegd de campagne van Ali B een beetje gemist (i.e. ik kijk zeer selectief tv) maar als ik dit zo hoor krijg je dat gevoel wel ja.
Art laat zich gelukkig niet misleiden/verleiden tot negatieve uitspraken zonder in een hoekje te worden gedrukt. (sws heikel met dit soort interviews mi).
Maar goed de kwestie blijft wel hetzelfde uiteraard. Als het enige dat telt ordinair (in de letterlijke zin) populisme en volksmennerij blijkt/blijft (ook al is het een publieksprijs) dan mag je je inderdaad afvragen of die prijs nog wat waard is.
Als degenen die van te voren al zeiden geen enkele waarde eraan te hechten ervoor beloond worden, en nu een jaar later dat nogmaals aanhalen als zijnde 'waar gaat het over het is toch niks', terwijl een prachtig programma al 12 jaar lang gepasseerd wordt voor diezelfde prijs, en het dit jaar weer daarop uit zou lopen zou ik ook idd zeggen dat het allemaal BS is. Eén jaar een baggerprogramma dit krijgen is één ding maar twee achtereenvolgende?? Overigens vind ik Ali B op volle toeren lang zo erg niet maar dat Mies Bouwman zich op die manier laat manipuleren voor een campagne voor een nominatie na haar uitspraak van vorig jaar over het verlies van het aanzien van de prijs (als zijnde neutrale partij) vind ik ook vrij triest..
Hoe dan ook... Kranig geweerd door Art en hopelijk krijgt het programma dat het het mi het meest verdient het nu een keer.