Fajah stijgt in mijn lijstje!
1. Min Hee (Het totaalpakket! (hopelijk ook later op het gebied van tactisch spelen)
)
2/3. Joke (Joke en Ruud staan allebei op de 2de plaats voor mij. Joke heeft voor mij gewoon een heel lieve en warme persoonlijkheid in het spel, waardoor ik haar aanwezigheid heel aangenaam vind. Ze heeft een rustgevend effect, maar tegelijkertijd is ze wel heel taai in de proeven, vooral toen met die harde valpartijen in die platformproef.)
3/2. Ruud (Hij stond eerst veel lager, maar sinds het 'Belgen stemmen op Nederlanders'-complot gepasseerd is, ben ik hem steeds meer gaan waarderen. Hij is heel gemotiveerd. Je ziet dat hij het fantastisch vindt om aan Expeditie Robinson te mogen meedoen, iets wat bij de vorige reeksen met bekende mensen niet altijd het geval was.)
4. Paul (Niet altijd even grappig, maar hij zorgt wel voor een positieve sfeer en tijdens de proeven toont hij zich sterk. Hij geniet van de expeditie.)
5. Peggy (Ze staat hoger dan verwacht in mijn lijstje, want ze heeft nog niet echt tactisch of fysiek uitgeblonken, dus geen idee waarom ze op 5 staat!
)
6. Chris (Tactisch heel sterk en eigenlijk vind ik hem nog wel sympathiek)
7. Fatima (Tactisch heel sterk, waarvoor ik bewondering heb.)
8. Gene (Ik heb niet echt een mening over hem)
9. Fajah (Eerst stond ze helemaal onderaan, maar ze komt steeds sympathieker over)
10. Matthias (Chris en Fatima lijken me veel actiever in hun plannetjes en hij lijkt vaak nogal versuft en afwezig.)
11. Tess (Sorry, maar ze komt té onwetend over. Ze moet wat meer spelinzicht tonen.)