Mirakel! Toen juist probeerde ik het gewoon nog eens via RTL en nu lukte het wel!
Bij mij werkte het ook opeens toen ik het gisteren nog een keer probeerde!
Bij deze nog mijn mening over de aflevering:
Ik vond het persoonlijk een saaie aflevering, de saaiste tot nog toe. Ik vind het dit jaar echt een leuk/boeiend seizoen, maar deze aflevering ging enkel over complotten...
Ik vond het echt erg jammer voor Lodewijk.
Ik hoopte echt dat hij zou winnen. Dan hadden we leuke televisie gekregen denk ik.
Mja, je zag wel dat ie er niet helemaal bij was... Niets af aan de prestatie van Fajah, hoor. Erg sterk prestatie van haar om duel na duel te winnen.
Jammer voor Tess dat ze werd weggestemd, maar geheel onverwacht was het niet, natuurlijk. Ik gun het zowel Tess als Fajah om door te gaan, mja, nu Fajah al haar duels gewonnen heeft verdient ze eigenlijk ook wel om die laatste ook gewoon te winnen en door te gaan naar de samensmelting.
Maar wordt het Tess, ook goed voor mij.
Dat ze zomaar mogen gaan buurten vind ik ook maar niks.
Ik ben ook absoluut geen fan van het pokertrio. Ik denk dat de ogen van de anderen nu wel geopend zijn en dus gaan ze nu hopelijk minimum één van hen weg stemmen, zodat ze op z'n minst toch al iets minder sterk staan. Maar wat mij betreft mogen ze er gewoon alle 3 uit.
Ik vond het op zich wel 'mooi' van Christophe dat hij eerlijk toegaf dat hij degene was die de theoriëen had uitgedacht, maar da's dan ook het enige.
Alleszinds, ik ben heel benieuwd om te kijken hoe alles verder zal gaan verlopen. Het wordt nog heel interessant en spannend denk ik.
Trouwens, ik ben ook wel benieuwd of de mangrove nu in het verdere spel nog een rol zal gaan hebben...