Beste Koen,
Allereerst mijn complimenten voor het programma, het werkt heel goed.
Binnenkort organiseer ik een eigen WIDM-versie voor een groepje vrienden, waarbij ik uiteraard gebruik ga maken van WIDM Exam.
Daarbij zijn 10 kandidaten, maar slechts 2 executies (ipv 7).
In WIDM Exam zit al de mogelijkheid om de kandidaten met de laagste dan wel hoogste score te berekenen en deze dan een rood dan wel groen scherm te geven.
Omdat er in onze versie meerdere deelnemers per executie afvallen (4 bij de eerste en 3 bij de tweede), vroeg ik me af of het bij die functie mogelijk was om te selecteren hoeveel kandidaten een rood scherm krijgen, zodat ik niet handmatig 3 extra schermen op rood hoef te zetten.
Ook zou ik graag de mogelijkheid zien om bij het executie-tabblad, de lijst te kunnen sorteren op naam/score/tijd/scherm etc., puur voor de weergave.
Dit eventueel ook, eveneens puur voor de weergave, bij het antwoorden-tabblad. Het is maar een suggestie, doe ermee wat je wilt.
Nog een ander klein puntje, ik weet niet of dat aan mijn pc ligt, maar bij de opmaak-instellingen, het instellen van het rode/groene scherm, als ik dan voor de frankrijk-schermen kies, en dan op Voorbeeld klik, dan zegt ie "Something went wrong...", gevolgd door een zwart scherm, en dat 2x. Met de andere schermen heb ik geen problemen.
Voor de franse versie betwijfel ik of het de moeite is om het vingerafdrukidee te implementeren. De gebruikers zouden daarvoor zo'n scanner moeten hebben en ik weet uit ervaring dat dat soort kastjes niet echt lekker werken in combinatie met .NET.
Een eventuele 'oplossing' zou een soort dummie-kastje kunnen zijn, en dat je gewoon de naam aanklikt/invult, en dat de scanner puur voor de show is. Ook dit is maar een idee, wellicht dat je zelf nog iets anders bedenkt.
EDIT:
Ik werk zelf regelmatig met meerdere schermen. Is het mogelijk dat er een functie komt om te selecteren op welk scherm je de test/executie wilt doen?
Verder heb ik op dit moment niet echt op- of aanmerkingen.
Nogmaals mijn complimenten.