Art Rooijakkers, hij wist vanaf aflevering 1 dat Patrick het was
Al gemeld, maar dit is niet juist. Als we de reünieaflevering mogen geloven heeft hij "heel lang gedacht dat zijn goede vriend Patrick het niet kon zijn" (letterlijk zijn woorden). En mij dunkt dat als er één aflevering betrouwbaar is, dan toch de reünie
Wat de favoriete kandidaten betreft, weet ik het alleen vanaf 2011 nog echt goed, alles daarvoor was ik nog niet zo fanatiek ermee bezig.
2012: Maarten, daarna Frits en William.
Maarten vanwege zijn manier van doen/denken, ben zelf ook wiskundige. Frits vanwege zijn enthousiasme voor het geld verdienen, William vanwege zijn fanatisme. Anne-Marie was ook erg leuk als kandidaat, maar vond ik als Mol minder.
2011: Art, daarna Soundos en Karin.
De keuze voor Art is vooral vanwege zijn humor. Karin omdat zij warrig maar ook erg slim is, Soundos vanwege haar opmerkingen en biechts. Maar dit seizoen heeft heel veel leuke kandidaten gehad: eigenlijk alle met uizondering van Hanna, Miryanna en Patrick (met hen had ik niet zo veel. Bij Patrick trok dat later wel bij, tegen het eind was hij wel een toevoeging).
Wat ik nog weet van de andere seizoenen:
2010: Arjen, daarna Sanne en Erik.
Arjen deed het spel slim en leuk, Sanne was "geheimzinnig", past bij WIDM, Erik speelde het spel serieus.
2008: Dennis, daarna Edo
Maar ik ken het seizoen niet goed genoeg meer om het goed te weten. Dit heb ik "onthouden".
2007: Eva, daarna Paul en Dick.
Idem als in 2008. Dit heb ik "onthouden" - met name Eva's leuke spel bij onderandere de foto-opdracht, en Dicks keuze bij de veiling. Paul weet ik niet meer waarom eigenlijk.
Van andere seizoenen ben ik te veel vergeten om er echt een mening over te hebben. Als 2013 weer is geweest, maar eens een oud seizoen terugkijken.
Alltime favoriet is bij mij denk ik ook Art. Kan me niet herinneren dat er eerder voor mij zo duidelijk een kandidaat bovenuit sprong.