Wat ik graag wil zien in het nieuwe seizoen:- Proeven zoals dit jaar, echt superleuke proeven gezien dit jaar!
- Grot/mangrove e.t.c waar de afvallers een kans krijgen om alsnog terug te keren, maar dan wel telkens met een ander duel.
- 2 proeven zoals vroeger terug (Immuniteitsproef en de beloningsproef waar eten, materialen e.d te winnen zijn)
- Imuniteitsmunten én zwarte stemmen: ik vind de immuniteitsmunten namelijk een heel leuk gegeven, maar ik vind het vaak jammer dat er zo lang (te lang) gewacht wordt door sommige kandidaten om ze in te zetten, waardoor ze exit gaan met nog munten op zak. Een leuke toevoeging zou misschien wel kunnen zijn dat telkens de laatste (of de 2 laatste) van elke proef een zwarte (of meerdere) stemmen krijgen. Zo gaan er sowieso sneller munten worden ingezet denk ik en wordt het misschien allemaal nog spannender
Wat ik niet meer wil zien:- Winaarseiland (echt véél te véél luxe)
- Bekende koppen, liever gewone mensen (mja, dat zal er zo te horen helaas toch weer niet van komen
- Terug meer naar de basics: minder materialen, voedsel,... Laat deze zoals vroeger te winnen zijn in een 2de proef.