Heb zonet de finale gezien van toch wel het allerbeste seizoen ooit
Ik was het meeste fan van Chris en Matti, ben zelf ook professioneel pokerspeler en kom ze wel eens tegen online
De manier waarop de broertjes het samen met Fatima gespeeld hebben was gewoon prachtig om te kijken en volgen,
ik kan me de frustratie wel inbeelden als je zou supporteren voor iemand anders en dan moet toekijken
Ik gunde de finale het meest voor Chris natuurlijk, maar als Fatima zou winnen zou ik even blij zijn. Het poker trio heeft dit seizoen gemaakt. Ze zijn er met 3 ( en later met 2) perfect in geslaagd om alles en iedereen zo te sturen dat ze de finale hebben gehaald, dit is echt prachtig.
Ook van Fajah vond ik dat ze het perfect zou verdienen! ( en ik ben Belg!)
Vanaf het begin heeft ze zwaar moeten knokken, alle duels gewonnen, altijd een beetje buiten de groep moeten leven, ze heeft zelfs het poker trio zwaar belazerd wat heel moedig was, en dan slaagt ze er toch nog in om die finale te halen, dat is prachtig
En Peggy is dan mijn minst-favoriete van de 4, maar ook zij zou het ook wel verdienen om de finale te winnen gewoon omdat ze altijd zo slim is geweest om zich bij de juiste mensen aan te sluiten
Kortom, de finale kon bijna niet tegenvallen voor mij,
en ik ben ontzettend blij voor Fatima dat ze gewonnen heeft.
Nu ga ik misschien wat soft klinken maar ik heb een paar keer een traantje moeten wegpinken tijdens sommige afleveringen. Het gebeurd maar zelden dat een programma erin slaagt om zo'n emoties te kunnen losweken. Dan denk ik voornamelijk aan de overwinning van Aagje voor kamp Zuid.
Dit seizoen was het beste seizoen van allemaal, zo zie je maar dat je een programma boeiend kunt houden, niet door het concept te veranderen, maar gewoon door de juiste combinatie van deelnemers weg te zetten op een eiland!
zal trots zijn!!
Ik kan alleen maar hopen dat er nog vele jaren zullen volgen, dit is eigenlijk het enige Televisie programma dat ik volg en dat me kan boeien.