Goeie opvolger van de vorige aflevering, de aftermatch
.
Wat zijn Black and White en Frank van plan?Die vangen de pokemon Growlithe (de politiehond pokemon) en gaan op jacht naar de dader! Uiteraard zijn de kinders hierin een stukje sneller dan de politie want dat is altijd zo en de politie heeft allemaal van die stomme grote mensenprocedures die het proces verlangzamen. Misschien komen ze wel samen met Silvermaiden?
Wie is Lukie4 zijn zus en wat is er met haar gebeurd?Backstory voor Lukie4
. De zus is nu al wel interessant. Iets zegt me dat ze nog in leven is en we haar zeker nog gaan ontmoeten in de toekomst.
Wat gaat Grasisgroen nu doen zonder haar man?GIG is een wreck op het moment, dit kan alleen maar leiden naar emotionele acties die niemand verwacht. Eerst haar ding met de familie Bakker, toen haar man die niet was te vertrouwen gevolgd door het zien van de eliminatie van haar man voor haar eigen ogen. Als niet iemand die arme vrouw snel gaat helpen dan steekt ze het hele dorp in de fik
.
Zo zo die Hans heeft grote woorden voor slechts een presentatortje, die gaat de problemen ook opzoeken
. En Gupp is dus inderdaad de informant! De informant die niets weet though
.
Maar de vraag van vandaag is … wie ziet Duncton? Ldhmolletje gaat niet nu op dit moment helemaal naar Groningen rijden nadat zijn vriend Niuno is doodgeschoten. Hij heeft hem geholpen te ontsnappen en nu zomaar het witte huis binnen stappen zou een zelfmoord actie zijn. Nee ome Ldh is slimmer dan dat. Hans zie ik ook niet direct daar verschijnen, liever zie ik één van de twee personages die we nog niet zoveel gezien hebben. Twijfel over welke ....
Ik ga voor B: Lama! Die heeft dan een weer een rare connectie wat alles nog ingewikkelder maakt
.