Gaat Mollenvanger-MV de deal tekenen?Mollenvanger kennende niet en hij zal er veel meer uit willen slepen, maar de vraag is of hij ook in de positie staat om eisen te stellen. Hij zal zelf ook wel in zien dat niet tekenen het alleen maar erger maakt.
Laten MaikeMeisje en Moni de spacecake zaak echt rusten? Zeker niet. Degene die zo onverantwoordelijk is geweest de spacecake bij haar bloedeigen kinderen te laten zorgt voor de drive die Moni nodig heeft om dit tot de bodem uit te zoeken. Ze zal af en toe zich ook afvragen of ze zich niet in de problemen helpt, maar om haar kinderen voor zoiets in het vervolg te beschermen zal ze de dader proberen op te sporen, met hulp van MaikeMeisje.
Zitten Black_and_White, FrankLapidus en Silvermaiden op het juiste spoor? Ja! Ik weet alleen niet of bekend is dat putyourHANSup! de broer is van Gupp, maar daar komen ze samen wel achter.
Wat wil Gupp nu en hoe groot zijn de problemen van hem en PutyourHANSup!? Ik sluit me aan bij wat de anderen al genoemd hebben. Hun geldproblemen zijn kennelijk groot en nu ze achterna gezeten worden door het trio SM, FL en BaW zullen de problemen alleen maar groter worden.
Wie is Robbieazerty en wat is zijn functie? Klinkt inderdaad als interpol
Hoe lang houdt Lukie4 het nog vol?Hij mag blijer zijn met deze auto dan hij denkt...
Wat is het plan van WouterV en gaat Molcrazy daar in mee?Ik heb eigenlijk geen idee, ik ben benieuwd!
Kan Duncton de foto voor Starlight en de_witte verbogen houden? En wie staat er nou toch op? Starlight komt hem per ongeluk tegen als ze de was doet en de foto blijkt nog in de binnenkant van Duncton's jack te zitten. Kaaasje staat op de foto?!
Kan Loezel Elise aan het praten krijgen of heeft ze daar toch Grasisgroen voor nodig?Dat lukt haar wel zonder GiG, maar gig gaat op eigen houtje naar Elise terwijl Loezel met haar praat en draait helemaal door; ze wordt compleet paranoia en denkt dat Loezel en Elise zich tegen haar keren.
En kan LdHmolletje zijn geld terug krijgen? Ik denk wel dat ze Lucy en Lama confronteren, maar Lama zal het geld of verpatst hebben, of al op een bankrekening hebben gezet. Maar LdH deinst er niet voor terug om hun het mes op de keel te zetten, dit wordt voor Lucy en Lama een lastige klant om van zich af te schudden.
Ik stem ook voor C!
Goede aflevering weer trouwens!
Fijn dat er een hoop vragen zijn beantwoord.