Goeie aflevering! Zoveel onthullingen
Gaat Mollenvanger-MV de deal tekenen? De deal is te slecht dus nee ik zie in geen mogelijkheid dat hij hem tekent. Hij probeert sowieso nog iets eruit te krijgen wat beter is.
Laten MaikeMeisje en Moni de spacecake zaak echt rusten? Forumpersonages kennende, waarschijnlijk niet. Maar hoe ze ooit bij Lukie gaan uitkomen....geen flauw idee. Dat is toch wel een shocker.
Zitten Black_and_White, FrankLapidus en Silvermaiden op het juiste spoor? Ja want ze weten dat Gupp er iets mee te maken heeft en dat de persoon in de bosjes niet Gupp kan zijn. Dat was dan uiteraard Putyourhansup!
Wat wil Gupp nu en hoe groot zijn de problemen van hem en PutyourHANSup!? De problemen zijn best groot zonder geld (wat nu zonder hun weten bij Lucy en Lama is), een barvrouw en twee kinderen die hun achterna zitten (Silvermaiden, frank en BW), de politie die informatie van Gupp wil die hij niet heeft en Putyourhansup die vijanden heeft gemaakt met de schutter door diegene te bedreigen op televisie
. Nee, deze twee gaan alleen nog maar diepere problemen krijgen
.
Wie is Robbieazerty en wat is zijn functie? Voelt heel erg interpol achtig, en hij is de nieuwe Molcrazy van verhaal 1
.
Hoe lang houdt Lukie4 het nog vol? Op dag 7 duurde het nog twee dagen voor hij zijn auto terug zou krijgen, we zitten nu in dag 8. Dus volgende aflevering of die aflevering daarna krijgt hij zijn auto waarschijnlijk terug.
Wat is het plan van WouterV en gaat Molcrazy daar in mee? Samenwerken
. Wat KD zegt, als ze sterk staan samen dan maken alle versplinterde partijen geen schijn van kans.
Kan Duncton de foto voor Starlight en de_witte verbogen houden? En wie staat er nou toch op? Duncton kan wel geheimen houden
. Wie erop staat? Misschien herkent Lukie de persoon wel van gezicht maar kan hij diegene niet plaatsen omdat het eigenlijk een man in drag is
.
Nee de mogelijkheden zijn uhm niet erg groot maar ook niet duidelijk.
Kan Loezel Elise aan het praten krijgen of heeft ze daar toch Grasisgroen voor nodig? Loezel lijkt goed om te kunnen gaan met beide dames, ik denk dat ze het wel kan.
En kan LdHmolletje zijn geld terug krijgen? Ja als ik Lucy was dan zou ik nu een goeie verstop plek zoeken, misschien kunnen Nieky en Tim haar daarmee helpen
. Maar ze heeft behoorlijk wat geld van probably de grootste drugsbaas van Borkel en Schaft gestolen, met als gevolg dat zijn vriend Niuno nu dood is. Ja nee, Lucy moet dekking zoeken
.
Maar de vraag van vandaag is … wat is het idee van D*N?Het zijn leuke opties maar de enige optie die met het uiteindelijke doel echt helpt is C. Want we hebben het geld niet nodig, we kunnen al weg. Het enige wat nog in de weg staat is dat Mollenvanger vast zit. Dus A is te risky en onlogisch omdat ik blijkbaar al wel geld heb. B ook, want dat gaat ook alleen maar om het geld. En ik zou geen boze LdHmolletje achter me aan willen hebben, die is voor Luus. D is wel typisch D*N, om partijen tegen elkaar op te stoken
, maar daarbij is ook weer niet het gevolg dat we Mollenvanger vrij kunnen krijgen.
Dus ik stem op C!