pfoeee dit is waarschijnlijk het meest heftige einde van alle seizoenen so far
-> Waarom moesten we mollenvanger ook alweer zo nodig meenemen?
Nee maar wat ik wel mooi vind is de groei in mijn personage. Ik begon in seizoen als lid van Ldh's drugsbende en nu na alles weiger ik om weer terug het criminele leven in te gaan.
-> Moliere zijn zoon is dood hmm....iemand die Mollenmania moest beschermen dus dat is iemand uit de Groningen crew, de witte, niuno, voske. Niuno lijkt me te oud, ookal is zijn leeftijd nooit genoemd. Voske zou goed kunnen. Dan probeert Kaaasje zijn vader te doden voor iets wat hij heeft gedaan tegen Voske.
-> Also Miek!
-> NEEEEEEEEEEEEEE
niet Specht
-> D*N: "Ik kom alleen voor het eten." D*N pakt het eerste de beste glas champagne dat voorbij komt.
Loving it
-> Foute boel vast. Mollenvanger: lAtEn We NaAr BiNnEn GaAn
-> Damn zoveel mogelijke doden
. Op basis van het tekstje zouden er 10 personen op tijd uit de deur kunnen komen. Er zijn 15 personages binnen, plus mogelijk nog Maikemeisje en Moni maar dat vermoed ik niet. Miek en Moliere nemen mogelijk een andere uitgang waardoor er dus nog 13 overblijven en er waarschijnlijk 3 doden vallen. Mollenvanger lijkt het meest waarschijnlijke gezien hij op de wc zit en niet meer wordt genoemd bij de deur. Hidm en Duncton lijken ook in gevaar doordat hun partners ze naroepen (D*N en Mollenmania), Gupp lijkt me in gevaar door zijn toestand die kan zoiets helemaal niet aan, KD en Loezel zou ook 1 van kunnen overlijden. Miek, Moliere, Lukie4, Kaaasje lijken me 100% veilig en in mindere mate Swifty, Putyourhansup, Mollenmania en D*N ook.
-> Whoop Aapje en GIG confrontatie, die hadden we moeten zien aankomen, it makes so much sense
.
Yay trilogie
. Super gedaan weer Daisy
Genoten van het seizoen!
En volgend jaar dus weer