Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Volgens mij is onze mopperkont een beetje de weg kwijt
kan ik de blauwe vlag van a25 pakken?
Ik waggel door naar K1
Jup
Ik pak het Jordanische gerecht Mansaf van plekje M8
Dan heb jij echt een compleet ander plaatje dan ik ontvangen op M8...
Je stond idd op een ander vakje . Maar het is inderdaad de goede. (je staat nu op J22).
Er kunnen dus meerdere gerechten op 1 vakje liggen?Op M8 lag eerder iets Jordanees namelijk.Ik loop naar J20.
Nee dat kan niet. Zover ik weet heeft iedereen bij M8 stokbrood gekregen. Die werd ook zoveel gepakt dat ik die standaard wist .
nog een vraag (of misschien wel een protest). Ik zie nu heel vaak mensen die bijvoorbeeld eerst 2 stappen en zetten en dan later nog eens 4 en dan toch optellen tot 24 stappen op een dag. Ze doen dus vaker dan 4 keer op een dag stappen. Er was toch duidelijk gesteld dat je maar 4 keer per dag mocht bewegen? En dan maximaal 6 stappen per keer? Als je maar 2 stappen loopt, dan ben je naar mijn idee die andere 4 gewoon kwijt.D*N?
Nee dat heb ik eerder ook gezegd: Als je 2 stappen zet mag je datzelfde uur de overige 4 ook nog zetten.
Nou vooruit dan maar weer. Had ik dit eerder geweten, dan had ik wel andere keuzes gemaakt, maar goed. Dan loop ik nu 2 stappen naar K35.
Ik wil van X15 via Y15 naar Y18 waar ik het eten wil bekijken. Dat zijn 4 stappen dus dan mag ik nadat ik het eten heb gezien de volgende 2 stappen nog doen toch?
En ik mag dit uur ook nog een extra stapje doen want naar C4, waren maar 5 stapjes voor mijSorry voor de chaos D*NNIE
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
939 gasten en 6 vaste bezoekers